Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset inhoavat seksiä miesten kanssa?

Vierailija
15.05.2026 |

Mikä siinä on niin kamalaa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroseksi on patriarkaalinen valtarakenne. Vahva ja tiedostava nainen ei alistu miehille vaan pitää huolta siitä, että naisille taataan turvallinen tila.

Aah ihanan voimaantunutta. Suoraan kuin Tampereen yliopistolta!

Vierailija
42/55 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa seksiä ällöttävän äijän kanssa. Ja huom , seksissä ei tartte tunkea kusiletkua mihinkään. Nainen saa orgasmin muilla tavoilla.

Mitenkäs se mies saa orgasmin?

Miten oma ideaali seksisessio menisi? Kuvaile alusta loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa seksiä ällöttävän äijän kanssa. Ja huom , seksissä ei tartte tunkea kusiletkua mihinkään. Nainen saa orgasmin muilla tavoilla.

Kuten saa mieskin. Vieläpä moninkertaisesti useammin.

Miten? Kerro lisää. 

Vierailija
44/55 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se mies saa orgasmin?

Miten oma ideaali seksisessio menisi? Kuvaile alusta loppuun.

No silleen, että mies tyydyttää naisen suullaan ja sormilla ja vibraattoreilla ja pitää sen likaisen kusiletkunsa housuissaan!

T. Feministi

Ihan voimaannun tästä viestistä!

Kyllä seksin pitää olla juuri tuollaista. Muu on naisvihaa ja toksista maskuliinisuutta.

Vierailija
45/55 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali, en halua seksiä kenenkään kanssa.

Ja silti roikut palstalla?

Vierailija
46/55 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali, en halua seksiä kenenkään kanssa.

Ja silti roikut palstalla?

Miksi nämä tunkevat aina seksipalstalle? Eiväthän vaikka pokerinpelaajat mene väkisin jollekin shakkipelureiden palstalle vinkumaan, että shakki on tylsää eivätkä halua pelata sitä.

Vierailija
47/55 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten saa mieskin. Vieläpä moninkertaisesti useammin.

Miten? Kerro lisää. 

Vastausta et tule saamaan. Monessa paikassa kirjoitellaan, että ei erektio-ongelmalla tai vastaavalla ole merkitystä, kun seksi voi olla paljon muutakin. Jää kuitenkin aina täsmentämättä, että mitä muuta se voisi sitten olla miehen näkökulmasta. Eräässäkin feministisessä julkaisussa painotettiin sitä, että erektiolääkkeet ovat ongelmallisia, ja miehen tulisi keskittyä tuottamaan nautintoa naiselleen ja sen jälkeen muihin ruumiinosiin. Esim. mies voi hivellä omia nännejään samalla kun nainen katselee... Todella sakeaa settiä militanttilesboilta.

Vierailija
48/55 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko feministeillä nyt niitä vastauksia?

Vierailija
49/55 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten näkökulmastako meidän naisten pitäisi vastailla`? Miesnäkökulma edellä aina vaan, myös seksissä. Ja mitä tulee feminismiin taas kerran, juuri tuli tieto, joka kyllä jo olikin tiedossa. että miehillä Enemmän rahaa ja sijoituksia. Silti meitä naisia haukutaan mennen tullen vaikka miksi.

Jos nyt naiset piipittävät, että voisko saada edes niitä orgasmeja, niin ollaan heti militanttilesboja!

Ja se feminismi, se on täysin turhaa ja ennenkaikkea hyvin vaarallista MIEHILLE!!

Ja vitut sanon minä.

Just muuten rakasteltiin oman mieheni kanssa, hänellä ei ole vaikeuksia antaa mulle orgasmeja käsin tai vaikka nuolemalla, sitten hän saa miten haluaa.

Vierailija
50/55 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten näkökulmastako meidän naisten pitäisi vastailla`? Miesnäkökulma edellä aina vaan, myös seksissä. Ja mitä tulee feminismiin taas kerran, juuri tuli tieto, joka kyllä jo olikin tiedossa. että miehillä Enemmän rahaa ja sijoituksia. Silti meitä naisia haukutaan mennen tullen vaikka miksi.

Jos nyt naiset piipittävät, että voisko saada edes niitä orgasmeja, niin ollaan heti militanttilesboja!

Ja se feminismi, se on täysin turhaa ja ennenkaikkea hyvin vaarallista MIEHILLE!!

Ja vitut sanon minä.

Just muuten rakasteltiin oman mieheni kanssa, hänellä ei ole vaikeuksia antaa mulle orgasmeja käsin tai vaikka nuolemalla, sitten hän saa miten haluaa.

No miten hän saa?

Vierailija
51/55 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä saastaisesta kikkelistä ei voi tietää, missä sitä on uitettu.

Omassa perseessään.

Sullahan pitkäkullisia seksipartnereita on ollu!

Ap:n kalu on kuin puutarhaletku, pitkä ja notkea, mutta myös löysä ja vuotava. Kyllä se perseeseensä ulottuu.

JUMALAUTA AKKA SAATANA! 

Se on kylläkin Large, mutta löysä...

Vierailija
52/55 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut sanon minä.

Hopä höpö. Ei sulla mitään oikeaa miestä ole. Kukaan oikea mies ei jaksaisi sun kaltaista naista. Ei me sentään mitään hulluja olla. Sä olet.

Vierailija
53/55 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut sanon minä.

No miten hän saa?

Yleensä mä runkkaan sen lopuksi, kun se ei kykene laukeamaan mun löysään ja tunnottomaan pilluuni. Meillä ei sitä rynkytystä arvosta kumpikaan.

Vierailija
54/55 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut sanon minä.

No miten hän saa?

Yleensä mä runkkaan sen lopuksi, kun se ei kykene laukeamaan mun löysään ja tunnottomaan pilluuni. Meillä ei sitä rynkytystä arvosta kumpikaan.

Jaahas. Kuulostaa mukavalta. 

Jos tämä toimii elämässänne, niin jatkakaa samaan malliin!

Vierailija
55/55 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut sanon minä.

Ei kyse ollut naisen orgasmeista, vaan siinä paperissa (potts, 2000) käsiteltiin sitä, että penikset ja erektiot ovat lähtökohtaisesti ongelmallisia seksissä, ja miesten tulisi olla syömättä erektiolääkkeitä, jos heillä on vaivoja asian kanssa.

Miehiä kehotettiin ottamaan kakkoseen ja hyväilemään nännejään. Toki tällaisiakin cuckold-miehiä ja kaappihomoja löytyy, mutta ovat vähemmistössä. Hauska, että tuollainen tofunakkeja pupeltava soijaranne, joka häviäisi mummolle tappelussa ja tunkee tavaraa pyllyynsä tuntuu olevan feministisessä kirjallisuudessa se miehen seksuaalisuuden ideaali. Yleensähän tätä ei sanota ääneen, vaan pelkästään tuomitaan kaikki miesten seksuaalisuuteen liittyvä. Se on helpompaa, koska tuollainen keitetyn paraskaalin oloinen mieskarikatyyri on hyvä pilkan kohde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän