Mitä voi juoda terassilla, jos ei kestä alkoholia, sokeria tai makeutusaineita?
Kommentit (45)
Alkoholitonta siideriä, jossa on lähinnä vaan omenamehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uittua edes teet terassilla nyrpistelemässä?
Isken miehiä. Kai sinne saa muutenkin mennä kuin ryyppäämään?
Ap
Tuolla ruokavaliolla sun kannattaa ehkä iskeä niitä miehiä jostain joogasta. Sieltä saattaisi löytyä yhtä ahdasmielistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vichyä, sooda vettä, jää vettä, sokeritonta limukkaa jne
Mistä luulet löytäväsi makeutusaineettoman sokerittoman limukan? Jos tuollaisen hyvänmakuisen juoman onnistut itse kehittelemään, saatat jopa rikastua. Älysitkö jotakin?
Vissyä limelohkolla? Itekään en kestä alkoholia enkä sokeria mut makeutusaineita kohtuullisesti, niin sokeritonta limpparia pystyy juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarjonta on varsin kännistä.
Se ei haittaa mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulet löytäväsi makeutusaineettoman sokerittoman limukan? Jos tuollaisen hyvänmakuisen juoman onnistut itse kehittelemään, saatat jopa rikastua. Älysitkö jotakin?
Olvi valmistaa sokeritonta JA makeutusaineetonta vadelma limpparia
Rooibos tee on kofeiinitonta.
Onko hedelmien ja marjojen luontainen sokeri OK? Jos on, silloin tuoremehut on hyvä vaihtoehto.
Muussa tapauksessa vaihtoehtoina on kivennäisvedet, jäävesi, kofeiinittomat teejuomat ja kofeiiniton kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuolla ruokavaliolla sun kannattaa ehkä iskeä niitä miehiä jostain joogasta. Sieltä saattaisi löytyä yhtä ahdasmielistä porukkaa.
Kyse ei ole nyt mistään ideologiasta ja selviää jo otsikosta, jos osaa lukea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vissyä limelohkolla? Itekään en kestä alkoholia enkä sokeria mut makeutusaineita kohtuullisesti, niin sokeritonta limpparia pystyy juomaan.
Miten ei kestä sokeria?
Jotkut pussihedelmäteet ovat sopivasti makeita ilman mitään makeutusta. Itse teen kesällä noista janojuomaa kylmään veteen, yleensä neljä pussillista litran kannuun. Uuttuu hyvin kylmään veteen tunnissa, parissa. Lasiin kaadettuna näyttää lasilliselta siideriä, eli olisikin hyvä hämäysjuoma terassilla
Vierailija kirjoitti:
Kivennäisvettä sitruunalla, karpalomehua jäillä
Kaikki luulee että juot vodkaa.
Mulla on sellainen alkoholi ongelma että toisinaan olen salaa juomatta ja nämä molemmat toimii hyvin
Miksiköhän pitäisi esittää juovansa vodkaa?!
Pyytäisin joko jonkun vichyn sitruunalla tai jollain muulla hedelmällä. Jonkun ehdottama tuoreappelsiinimehu ja siihen jäitä kuulosta aika herkulle. Ja vinkkasin tuon jo äsken laittamani Olvin vadelmalimpparin jos sitä voit juoda kotona? Tokmanni myy sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei kestä sokeria?
On varmaan sellainen synnynnäinen sokerihumala.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin joko jonkun vichyn sitruunalla tai jollain muulla hedelmällä. Jonkun ehdottama tuoreappelsiinimehu ja siihen jäitä kuulosta aika herkulle. Ja vinkkasin tuon jo äsken laittamani Olvin vadelmalimpparin jos sitä voit juoda kotona? Tokmanni myy sitä.
Niin, että ostaa Tokmannilta juoman ja menee terassille juomaan sen?
Vierailija kirjoitti:
Sisältää makeutusaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanamehujuomaa vadelma-aromilla ja makeutusaineilla. Yöks sentään. Kyllä siellä ainesosalistasta löytyi sukraloosi ja asesulfaami K.
Tarjonta on varsin kännistä.