Mitä voi juoda terassilla, jos ei kestä alkoholia, sokeria tai makeutusaineita?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Rooibos tee on kofeiinitonta.
Onko hedelmien ja marjojen luontainen sokeri OK? Jos on, silloin tuoremehut on hyvä vaihtoehto.
Muussa tapauksessa vaihtoehtoina on kivennäisvedet, jäävesi, kofeiinittomat teejuomat ja kofeiiniton kahvi.
Ihan samaa sokeria sekin on. Ei elimistö tiedä onko se "lisättyä" vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin joko jonkun vichyn sitruunalla tai jollain muulla hedelmällä. Jonkun ehdottama tuoreappelsiinimehu ja siihen jäitä kuulosta aika herkulle. Ja vinkkasin tuon jo äsken laittamani Olvin vadelmalimpparin jos sitä voit juoda kotona? Tokmanni myy sitä.
Olvin vadelmalimpparissa on makeutusaineita. Oletko sinä lukutaidoton, kun et osaa lukea tuoteselosteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissyä limelohkolla? Itekään en kestä alkoholia enkä sokeria mut makeutusaineita kohtuullisesti, niin sokeritonta limpparia pystyy juomaan.
Miten ei kestä sokeria?
On varmaan sellainen synnynnäinen sokerihumala.
En tiedä, mikä AP:ta riivaa, mutta minulla tulee nivelet kipeiksi, jos syön/juon jotain, missä on lisättyä sokeria. Tällä hetkellä en tiedä, miksi niveleni kipeytyvät sokerista. Tämä on aika uusi sairaus minulla, n. 1 vuoden sisällä ilmaantunut. Tutkittu on. Ei merkkejä reumasta. Lisää tutkitaan, kunhan keretään. Aika tutkimuksiin ja lääkärille varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rooibos tee on kofeiinitonta.
Onko hedelmien ja marjojen luontainen sokeri OK? Jos on, silloin tuoremehut on hyvä vaihtoehto.
Muussa tapauksessa vaihtoehtoina on kivennäisvedet, jäävesi, kofeiinittomat teejuomat ja kofeiiniton kahvi.
Ihan samaa sokeria sekin on. Ei elimistö tiedä onko se "lisättyä" vai ei.
Minun elimistö tietää. En tiedä, mistä se sen tietää, mutta hedelmien luontainen sokeri kohtuullisissa määrin nautittuna ei aiheuta kipuja. Lisätty sokeri aiheuttaa kipuja hyvinkin pieninä määrinä.
Teoriassa sillä ei ole merkitystä, onko lisättyä vai luontaista sokeria, joten jos kyseessä on ideologia, sillä ei ole merkitystä. Kaikki sairaudet eivät kuitenkaan tottele teorioita eikä ideologioita.
Juo vettä