Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko todella sitä mieltä, että meidän pitää lakkauttaa itsemme?

Vierailija
15.05.2026 |

Eli että Suomen oma kansa vähenee kiihtyvää vauhtia? 
Itse olen todella harmissani että näin todella vaikuttaa käyvän.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä nykyisin lapsentekoiässä olevat ajattelevat asioita globaalissa mittakaavassa, ei vain Suomen näkökulmasta. Maapallo on liikaa soitettu, joten pidän hyvin egoistisena ajatusmallina sitä, että ajatellaan vain Suomi-lssit silmillä.

Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka haluaa lapsia. Sitten on heitä, jotka eivät halua. Eli ainakin osaltani jätän ihan mielelläni ne lisääntymisaiheet muiden hoidettaviksi. 

Juuri tätä ajatustapaan itse inhoan enkä voi käsittää! Pitää katsoa omaa maata ja omaa kansaa, ei mitään maapallo-asiaa. Yhteisöllisyys tuntuu kyllä kadonneen aika lyhyessä ajassa kokonaan.

Ap

Niin no, maailma muuttuu. Ihmiskeskeisen ajattelun tilalle on tullut enemmän sitä ympäristöä huomioivaa ja toisaalta nuoret ehkä ymmärtävät, että ihmisiä kaikki tällä maapallolla ovat, joten vastakkainasettelu me-ne -välillä jollain heimomeiningillä on vähän vanhentunut ajattelutapa. 

Vierailija
22/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan heitti viime sodissa miehet henkensä, loppu tuli tälle maalle oikeastaan jo 90-luvun alussa laman myötä ja eu huijaus viimeisteli tuhon. Siitä lähtien on maa vajonnut vain entistäkin syvemmälle suohon, kansa on äänestänyt jaloillaan, ei elinkelvottomaan maahan kannata synnyttää lisää ihmisiä kärsimään.

Maallamme on jo alunperinkin huono maantieteellinen sijainti ja idiootit poliitikot ovat vielä lisänneet taakkaa ja vahinkoa niin paljon että tässä maassa ei voi elää kunnollista ihmisen elämää.

Takaan ja alleviivaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan heitti viime sodissa miehet henkensä, loppu tuli tälle maalle oikeastaan jo 90-luvun alussa laman myötä ja eu huijaus viimeisteli tuhon. Siitä lähtien on maa vajonnut vain entistäkin syvemmälle suohon, kansa on äänestänyt jaloillaan, ei elinkelvottomaan maahan kannata synnyttää lisää ihmisiä kärsimään.

Maallamme on jo alunperinkin huono maantieteellinen sijainti ja idiootit poliitikot ovat vielä lisänneet taakkaa ja vahinkoa niin paljon että tässä maassa ei voi elää kunnollista ihmisen elämää.

Tuosta ensimmäisestä lauseestasi olen samaa mieltä, samoin osin tuosta että maantieteellinen sijaintimme on esim. vientiyhtiöiden kannalta epäedullinen. Säästäkin jotkut kiroaa, itse taas olen pitänyt Suomen 4 selvästi toisistaan erottuvista vuodenajoista. 
Tässä maassa sen sijaan edelleen voi elää erittäinkin hyvää ja tyydyttävää elämää, tästä on varmasti tosi monella sama mielipide.

Ap

Vierailija
24/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 4 lasta. Missä mun palkinto on🤔

M45

Sama. 

M49

Vierailija
25/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet/naiset on niin paskoja, etteivät naiset/miehet halua heidän kanssaan olla,  niin siinähän "lakkaamme" ja paskat siitä.

Itse olen kyllä lisääntynyt eikä lapsillanikaan ole ongelmia kumppanin löytymisen kanssa. Toimeentulon kanssa kylläkin ja sehän on se paras ehkäisyväline. Kiitos persut, te tuhositte kokonaisen sukupolven lapsia. Tuhositte suomalaiset rasismi- ja misogyniakiimassanne.

Vierailija
26/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret on niin sivistymttömiä ja säälittäviä syystä että Suomi on kartalla sijoittunut pahimpaan paikkaan. Ei ,ei mitään hyvää naapreilta, eikä vaikutuksia kansainvälisistä asioista ja muodista ym. Kielenosaaminenkin nolla. Sivistymätöntä kielenkäyttöä, ihan järkyttävää. 

Ei ole hääviä omakaan kielen_osaamisesi. Se ei nimittäin ole yhdyssana. Nuorison haukkuminen on melko jälkeenjäänyttä touhua. Suurin osa nuorista on fiksumpia, raittiimpia ja sivistyneempieä kuin koskaan, mutta sitten on tämä 25% syrjäytynyt mieslauma, joka ei osaa lukea eikä kirjoittaa ja jonka mielestä natseilu ja naisten kiusaaminen on coolia hommaa.

Ehkä sun tuttavapiirin nuoriso koostuu näistä neonatseista? Miksi sellaisen sonnan kanssa harrastat?

No voi voi että oli ISO VIRHE: Tässä hyvä esimerkki teidän idioottimaisesta käyttäytymisestä. 

Vierailija
27/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jälleen kerran mies, joka vinkuu kun ei saa pillua, vaikka on pikkupojasta saakka kuvitellut, että kikkeli oikeuttaa prinsessaan ja puoleen valtakuntaan. Pikkuprinssi voisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi huolisi itsensä kun parempaakin on tarjolla.

Vierailija
28/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret on niin sivistymttömiä ja säälittäviä syystä että Suomi on kartalla sijoittunut pahimpaan paikkaan. Ei ,ei mitään hyvää naapreilta, eikä vaikutuksia kansainvälisistä asioista ja muodista ym. Kielenosaaminenkin nolla. Sivistymätöntä kielenkäyttöä, ihan järkyttävää. 

Ei ole hääviä omakaan kielen_osaamisesi. Se ei nimittäin ole yhdyssana. Nuorison haukkuminen on melko jälkeenjäänyttä touhua. Suurin osa nuorista on fiksumpia, raittiimpia ja sivistyneempieä kuin koskaan, mutta sitten on tämä 25% syrjäytynyt mieslauma, joka ei osaa lukea eikä kirjoittaa ja jonka mielestä natseilu ja naisten kiusaaminen on coolia hommaa.

Ehkä sun tuttavapiirin nuoriso koostuu näistä neonatseista? Miksi sellaisen sonnan kanssa harrastat?

Aina joku alkaa sössöttämään suomalaisista natseina, kun yritetään puhua suomalaisten syntyvyydestä. Tämä puhtaasti Venäjältä imetty viestintätapa on puhdasta vittuilua suomalaisia kohtaan. Miksi edes tulit tähän ketjuun, kun vihaat suomalaisia? Voit vapaasti muuttaa ulkomaille.

Vierailija
29/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsehän me sitä haluamme. On kivempaa reissata ulkomailla kuusi kertaa vuodessa ja esittää parempaa ihmistä sieluttomassa somessa.

Ei varmaan ihan tuota tarkoitettu aloituksella. Oletan, että aloitus liittyi syntyvyyteen.

Syntyvyys ei kasva, koska Suomi on liian kallis maa elää keskituloiselle työssäkäyvälle. 

Rikkaat osallistuu synnytystalkoisiin mutta se on vapaaehtoista.  Keskiluokka osallistuu säästötalkoisiin jotta rikkailla olisi motia synnyttää ja kuluttaa. T. Perskokkarlt

Vierailija
30/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset loppuvat älykkäiden miesten puuttumiseen. Tyhmiä riittää. Miksi mies ei viitsi kouluttautua ja sivistyä? Mistä ne on sen puskalaismentaliteetin oppineet, elleivät perussuomalaisilta?

Jotka tunnetusti ovat se puolue, jonka kanssa yksikään suomalaisnainen ei vapaaehtoisesti jää kahdestaan samaan huoneeseen.

No ette te naisetkaan niin hemmetin koulutettuja ole. 

Vierailija
31/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on tapahtunut Suomelle. Ennen vanhaan kun me lähdettiin Ruotsiin töihin, emme epäilleet että emmekö selviä, Nykyajan nuoret tuskin uskaltavat jättää kotikaupunkiaan ilman että mamma pitää kädestä. 

Mikä teihin on mennyt ?

Orpon kusipäähallitus tappoi elämänhalun ja luottamuksen tulevaisuuteen. Paljonko itse hilluisit jos sulta olisi viety työt, koulutus, koti ja perhe leikkauksilla ja vittuilulla ylimmän valtionjohdon toimesta? 

MItä vähemmän ihmisillä on menetettävää, sitä räjähdysalttiimpia he ovat.

Huomenna suurimmissa kaupungeissa mielenosoitus hallitusta vastaan klo 14.00 (https://toimirasismiavastaan.fi/osallistu/nain-tulet-mukaan/)

Vierailija
32/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jälleen kerran mies, joka vinkuu kun ei saa pillua, vaikka on pikkupojasta saakka kuvitellut, että kikkeli oikeuttaa prinsessaan ja puoleen valtakuntaan. Pikkuprinssi voisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi huolisi itsensä kun parempaakin on tarjolla.

No jo taas tuli tekstiä. Missä mode?

Vierailija
33/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollutkaan SDP:n politiikan mukaista surran oman kansansa tuhoa? Näyttää, ettei siitä saisi edes mainita mitään.

Vierailija
34/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 4 lasta. Missä mun palkinto on🤔

M45

Sama. 

M49

Bravo!

Ap

Vierailija
35/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet/naiset on niin paskoja, etteivät naiset/miehet halua heidän kanssaan olla,  niin siinähän "lakkaamme" ja paskat siitä.

Itse olen kyllä lisääntynyt eikä lapsillanikaan ole ongelmia kumppanin löytymisen kanssa. Toimeentulon kanssa kylläkin ja sehän on se paras ehkäisyväline. Kiitos persut, te tuhositte kokonaisen sukupolven lapsia. Tuhositte suomalaiset rasismi- ja misogyniakiimassanne.

Persujen osuus on kuitenkin pieni, joten turhaan sinä ja monet muutkin muka humanistit teette asiasta kokoansa suurempaa numeroa.

Ap

Vierailija
36/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollutkaan SDP:n politiikan mukaista surran oman kansansa tuhoa? Näyttää, ettei siitä saisi edes mainita mitään.

Mene vahingossa mainitsemaan Marinin hallitus negatiivisessä mielessä niin heti menee tavarikoitiin mielipide. 

Vierailija
37/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta parikymppisiltä aikuisilta on viety mahdollisuus elättää itsensä järkevällä elintasolla ja saada kunnon työ parikymppisenä suhteellisten lyhyiden opintojen jälkeen. Jos ei ole rahaa eikä ostovoimaa, niin ei se perheen perustaminen kiinnosta. 

Vierailija
38/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, tällä avauksella ei ole mun kikkelini kanssa mitään tekemistä! Oikein naurattaa että tuollainen nyt jollekin voi edes pälkähtää päähän. Mutta näköjään voi. Suomen kansasta ja sen jatkuvuudesta tässä on kysymys.

Vierailija
39/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilta parikymppisiltä aikuisilta on viety mahdollisuus elättää itsensä järkevällä elintasolla ja saada kunnon työ parikymppisenä suhteellisten lyhyiden opintojen jälkeen. Jos ei ole rahaa eikä ostovoimaa, niin ei se perheen perustaminen kiinnosta. 

Ammattikoulutus kannattaa silloin valita ja jättää lukiot ja yliopistohaaveet pois. Työllistyminen on nopeampaa ja tietyillä aloilla myös varmempaa.

Ap

Vierailija
40/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä nykyisin lapsentekoiässä olevat ajattelevat asioita globaalissa mittakaavassa, ei vain Suomen näkökulmasta. Maapallo on liikaa soitettu, joten pidän hyvin egoistisena ajatusmallina sitä, että ajatellaan vain Suomi-lssit silmillä.

Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka haluaa lapsia. Sitten on heitä, jotka eivät halua. Eli ainakin osaltani jätän ihan mielelläni ne lisääntymisaiheet muiden hoidettaviksi. 

Ei lapsia halua mieti, onko joku afrikkalainen hankkinut 10 lasta vai ei. Ei sen pitäisi vaikuttaa meihin mitenkään, että joku toinen ei osaa ehkäisyä. Ei me aina voida olla vastuusta jonkun toisen seksipuuhista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi