Oletteko todella sitä mieltä, että meidän pitää lakkauttaa itsemme?
Eli että Suomen oma kansa vähenee kiihtyvää vauhtia?
Itse olen todella harmissani että näin todella vaikuttaa käyvän.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsehän me sitä haluamme. On kivempaa reissata ulkomailla kuusi kertaa vuodessa ja esittää parempaa ihmistä sieluttomassa somessa.
Ei varmaan ihan tuota tarkoitettu aloituksella. Oletan, että aloitus liittyi syntyvyyteen.
Syntyvyys ei kasva, koska Suomi on liian kallis maa elää keskituloiselle työssäkäyvälle.
Nykyajan nuoret on niin sivistymttömiä ja säälittäviä syystä että Suomi on kartalla sijoittunut pahimpaan paikkaan. Ei ,ei mitään hyvää naapreilta, eikä vaikutuksia kansainvälisistä asioista ja muodista ym. Kielenosaaminenkin nolla. Sivistymätöntä kielenkäyttöä, ihan järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret on niin sivistymttömiä ja säälittäviä syystä että Suomi on kartalla sijoittunut pahimpaan paikkaan. Ei ,ei mitään hyvää naapreilta, eikä vaikutuksia kansainvälisistä asioista ja muodista ym. Kielenosaaminenkin nolla. Sivistymätöntä kielenkäyttöä, ihan järkyttävää.
Työttöminä pyöritään, muiden maiden nuoret sen tään hakevat töitä muualta, monesta syystä. Miksi olette noin nössöjä.
Montako lasta sinä sitten teit asian auttamiseksi?
Tämä hyvinvointivaltion malli rakennettiin työnteon varaan ja nyt kun huoltosuhde on heikentynyt liikaa niin se ei enää toimi. Kyse ei ole siitä, ettei lapsia haluttaisi, vaan, kun ei ole varaa hankkia lapsia riittävän nuorena.
Niin, ehkä nykyisin lapsentekoiässä olevat ajattelevat asioita globaalissa mittakaavassa, ei vain Suomen näkökulmasta. Maapallo on liikaa soitettu, joten pidän hyvin egoistisena ajatusmallina sitä, että ajatellaan vain Suomi-lssit silmillä.
Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka haluaa lapsia. Sitten on heitä, jotka eivät halua. Eli ainakin osaltani jätän ihan mielelläni ne lisääntymisaiheet muiden hoidettaviksi.
Jotain on tapahtunut Suomelle. Ennen vanhaan kun me lähdettiin Ruotsiin töihin, emme epäilleet että emmekö selviä, Nykyajan nuoret tuskin uskaltavat jättää kotikaupunkiaan ilman että mamma pitää kädestä.
Mikä teihin on mennyt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsehän me sitä haluamme. On kivempaa reissata ulkomailla kuusi kertaa vuodessa ja esittää parempaa ihmistä sieluttomassa somessa.
Ei varmaan ihan tuota tarkoitettu aloituksella. Oletan, että aloitus liittyi syntyvyyteen.
Syntyvyys ei kasva, koska Suomi on liian kallis maa elää keskituloiselle työssäkäyvälle.
Kannattaa jättäytyä työttömäksi niin on varaa suurperheen kuluihin. Itä-Helsinki on täynnä työttömiä suurperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hääviä omakaan kielen_osaamisesi. Se ei nimittäin ole yhdyssana. Nuorison haukkuminen on melko jälkeenjäänyttä touhua. Suurin osa nuorista on fiksumpia, raittiimpia ja sivistyneempieä kuin koskaan, mutta sitten on tämä 25% syrjäytynyt mieslauma, joka ei osaa lukea eikä kirjoittaa ja jonka mielestä natseilu ja naisten kiusaaminen on coolia hommaa.
Ehkä sun tuttavapiirin nuoriso koostuu näistä neonatseista? Miksi sellaisen sonnan kanssa harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Vene vai puulakalla?
Vedä vaikka tervaa päällesi.
Ap
Suomalaiset loppuvat älykkäiden miesten puuttumiseen. Tyhmiä riittää. Miksi mies ei viitsi kouluttautua ja sivistyä? Mistä ne on sen puskalaismentaliteetin oppineet, elleivät perussuomalaisilta?
Jotka tunnetusti ovat se puolue, jonka kanssa yksikään suomalaisnainen ei vapaaehtoisesti jää kahdestaan samaan huoneeseen.
Mulla on 4 lasta. Missä mun palkinto on🤔
M45
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä nykyisin lapsentekoiässä olevat ajattelevat asioita globaalissa mittakaavassa, ei vain Suomen näkökulmasta. Maapallo on liikaa soitettu, joten pidän hyvin egoistisena ajatusmallina sitä, että ajatellaan vain Suomi-lssit silmillä.
Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka haluaa lapsia. Sitten on heitä, jotka eivät halua. Eli ainakin osaltani jätän ihan mielelläni ne lisääntymisaiheet muiden hoidettaviksi.
Juuri tätä ajatustapaan itse inhoan enkä voi käsittää! Pitää katsoa omaa maata ja omaa kansaa, ei mitään maapallo-asiaa. Yhteisöllisyys tuntuu kyllä kadonneen aika lyhyessä ajassa kokonaan.
Ap
Turhaan heitti viime sodissa miehet henkensä, loppu tuli tälle maalle oikeastaan jo 90-luvun alussa laman myötä ja eu huijaus viimeisteli tuhon. Siitä lähtien on maa vajonnut vain entistäkin syvemmälle suohon, kansa on äänestänyt jaloillaan, ei elinkelvottomaan maahan kannata synnyttää lisää ihmisiä kärsimään.
Maallamme on jo alunperinkin huono maantieteellinen sijainti ja idiootit poliitikot ovat vielä lisänneet taakkaa ja vahinkoa niin paljon että tässä maassa ei voi elää kunnollista ihmisen elämää.
Sosiaalidemokraattisen kommunismin loppu. Kun rahat eivät riitäkään kaikkeen, eivätkä veronmaksajat enää jaksa toimia vain maksajina muiden agendalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 4 lasta. Missä mun palkinto on🤔
M45
Hyvä sinä! Minä ainakin nosta hattua ja korkealle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä ajatustapaan itse inhoan enkä voi käsittää! Pitää katsoa omaa maata ja omaa kansaa, ei mitään maapallo-asiaa. Yhteisöllisyys tuntuu kyllä kadonneen aika lyhyessä ajassa kokonaan.
Ap
Miksi pitää? Maapallo tulee olemaan täällä vielä pitkään sen jälkeen, kun kansat ovat kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hääviä omakaan kielen_osaamisesi. Se ei nimittäin ole yhdyssana. Nuorison haukkuminen on melko jälkeenjäänyttä touhua. Suurin osa nuorista on fiksumpia, raittiimpia ja sivistyneempieä kuin koskaan, mutta sitten on tämä 25% syrjäytynyt mieslauma, joka ei osaa lukea eikä kirjoittaa ja jonka mielestä natseilu ja naisten kiusaaminen on coolia hommaa.
Ehkä sun tuttavapiirin nuoriso koostuu näistä neonatseista? Miksi sellaisen sonnan kanssa harrastat?
Enempikin huomaan kunka nuoret feministinaiset itsetunnon puutteessa hakkuvat miehiä ja yrittävät niillä keinoilla pönköttää kitseluottamustaan. Kamalia pentuja, halpoja ,,,,
Minun suvun nuoret ovat hyvin etableeranneet itsensä kansainväliseen työilmapiiriin ja heillä on todella hyvin asiat .