Pride kuukausi alkaa kohta! Mitkä on teidän pride kuukausi suunnitelmat? 🌈🏳🌈🌈🏳🌈🌈
Me ainakin mennään lasten kanssa Pride kulkueeseen Helsinkiin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa täällä Vauva-sivuilla on ihan normaaleita ihmisiä, jotka eivät todellakaan vie lapsiaan katsomaan noita pervoja.
P.s. Sulla mitään lapsia ole, eikä tule.
Sinä varmaan viet lapset persujen puoluekokoukseen?
En mitenkään.
Pidän seksuaalisuutta yksityisasiana ja siksi en näe mitään syytä julistaa maailmalle, että olen bi.
Kai sitä vois kokeilla ladyboyta kuun lopussa kerran.
t.setämies,kohta pattayalle taas .
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta suunnitelmalta 🌈 Helsingin Pride-kulkue lasten kanssa voi olla tosi lämminhenkinen ja värikäs kokemus — paljon musiikkia, kylttejä, saippuakuplia ja usein myös perheille suunnattua ohjelmaa.
Ok, ChatGPT
Olen ihminen, enkä lokeroi ihmisiä syntymäominaisuuksien mukaan. Vain teot merkitsevät.
Menen marssimaan oman lipun kans. Katsotaan kauanko saan olla rauhassa, ennen kun häätävät ja sanovat häiriköksi
Tätä on odotettu. Koko kuukausi sateenkaarta mediat täynnä. Tämä on ihanaa!
Milloin Helsingissä? Taidan tulla katselemaan ekaa kertaa.
Tv. Turkulainen
Vierailija kirjoitti:
Milloin Helsingissä? Taidan tulla katselemaan ekaa kertaa.
Tv. Turkulainen
Helsinki Pride -kulkue järjestetään lauantaina 27.6.2026
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään.
Pidän seksuaalisuutta yksityisasiana ja siksi en näe mitään syytä julistaa maailmalle, että olen bi.
Vaikka vastustankin sateenkaari-ideologiaa, niin tällaista ajattelua kunnioitan. Voi olla mitä huvittaa, kunhan ei hierota ideologioita väkisin muiden kasvoille, rahasteta (veronmaksajien rahoilla) toiminnalla eikä käytetä poliittisena lyömäaseena. Pride edustaa kaikkea näitä negatiivisia asioita, jotka rikkovat yhteiskuntarauhaa ja aiheuttaa tahallista vastakkainasettelua.
Vierailija kirjoitti:
Englannin pride-sana tarkoittaa paitsi ylpeyttä myös kiimaa.
Pakottavat lapsille kiimaa ja ylpeyttä, eli pedofiliaa ja satanismia.
Mielikuvituslapsesiko ap viet ja laita Venäjän paidan päälle, eiks jee? Vai vietätkö senkin ajan öyhöttäen netissä?
Taitaa olla vassareita kaikki joten ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin pride-sana tarkoittaa paitsi ylpeyttä myös kiimaa.
Pakottavat lapsille kiimaa ja ylpeyttä, eli pedofiliaa ja satanismia.
Satanistipedofiilit sanois 100 % pro-Venäjä perheenäiti Mirja.
Ap voisi pyllyyn kairaamisen suunnittelun sijaan opetella yhdyssanoja.
olen hetero,eikä mielestäni tarvitse sitä toitottaa ympäriinsä,kuten ei homouttakaan.
Miksi viet lapset aikuisten seksuaaliseen juhlaan?
Vierailija kirjoitti:
Kikulit ja kulkuset esiin ja kulkueeseen!
Joo, otan ne aina aika ajoin esille, mutta kulkuehommat ei kyllä sytytä. Kerran, noin 15-16 vuotta sitten hieman hengasin erää pikniktapahtuman äärellä, mutta siihen se jäi enkä tuntenut oloani kotoisaksi tai omaksi, niin ei ole tullut sen jälkeen osallistuttua.
Te homot olette sairaita ihmisiä, sen olen aina tiennytkin.