Onko jollain kokemusta Treenaakotona.com-palvelusta?
Duunikaveri sai alennuksella ja on tykännyt. Onko muilla mielipiteitä? Jos toi on huono, oisko joku toinen samantapainen parempi?
Kommentit (20)
Minulla ei ole kokemusta muista samankaltaisista palveluista, joten en voi verrata. Mutta tykkään tästä kyllä. Otin korona-aikaan jollain alennuksella muutamaksi kuukaudeksi, ja nyt muutama kuukausi sitten uudelleen. Siellä on monipuolisesti erilaisia treenejä, ihan erityisryhmistä (vammaiset, ikäihmiset) kovempiin treeneihin ja monenlaista siltä väliltä. On kuntosalitreenejä, vatsa-pakarajumppaa, erilaisia taukojumppia, venyttelyä, kahvakuulaa, joogaa, pilatesta jne. Jos haluaa valmiiksi suunnitellun treeniohjelman joka viikolle, sellainenkin siellä on. Eli viikoittain vaihtuva ohjelma, jossa on yksi lihaskunto, kehonhuolto jne. Itse teen tuolta lähinnä kehonhuoltoa, joogaa ja pilatesta, kun niitä ei jostain syystä tule tehtyä itse tai edes youtubesta, muuten sitten käyn kuntosalilla - mutta siihenkin olisi tuolla ohjelmia.
Riippuu siis mitä kaipaat tällaiselta treenipalvelulta, mutta itse tykkään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Osaan treenata kotona ihan ilmaiseksikin.
Areenalla on jatkuvasti ollut esim aamujumppaa, jos ei osaa itseään liikutella ilman ohjeita.🤣
Oliko sulla mitään järkevää sanottavaa?
Mutta onhan se hienoa jos osaat sen mitä tollaset tarjoaa. Mä en kuitenkaan osaa luonnostaan mm. pilatesta, kahvakuulan monipuolinen kunnollinen käyttö, kehonpainotreenit jne jne.
Maksaa siitä, että treenaa kotona? Et osaa googletella ihan ilmaiseksi eri sivuilta noita ohjeita. Kaikki löytyy ihan ilmaiseksi. Eipä ole minun rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Areenalla on jatkuvasti ollut esim aamujumppaa, jos ei osaa itseään liikutella ilman ohjeita.🤣
Miksi ihmeessä sitä pitää aina päästää dissaamaan aloittelevaa kuntoilijaa?
Vierailija kirjoitti:
Maksaa siitä, että treenaa kotona? Et osaa googletella ihan ilmaiseksi eri sivuilta noita ohjeita. Kaikki löytyy ihan ilmaiseksi. Eipä ole minun rahoja.
Niin, oliko siis kokemusta noista vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kokemusta muista samankaltaisista palveluista, joten en voi verrata. Mutta tykkään tästä kyllä. Otin korona-aikaan jollain alennuksella muutamaksi kuukaudeksi, ja nyt muutama kuukausi sitten uudelleen. Siellä on monipuolisesti erilaisia treenejä, ihan erityisryhmistä (vammaiset, ikäihmiset) kovempiin treeneihin ja monenlaista siltä väliltä. On kuntosalitreenejä, vatsa-pakarajumppaa, erilaisia taukojumppia, venyttelyä, kahvakuulaa, joogaa, pilatesta jne. Jos haluaa valmiiksi suunnitellun treeniohjelman joka viikolle, sellainenkin siellä on. Eli viikoittain vaihtuva ohjelma, jossa on yksi lihaskunto, kehonhuolto jne. Itse teen tuolta lähinnä kehonhuoltoa, joogaa ja pilatesta, kun niitä ei jostain syystä tule tehtyä itse tai edes youtubesta, muuten sitten käyn kuntosalilla - mutta siihenkin olisi tuolla ohjelmia.
Riippuu siis mitä kaipaat tällaiselta treenipalvelulta, mutta itse tykkään kyllä.
Kiitos hyvästä vastauksesta!
Aiemmin oon käynyt lähinnä punttiksella, mutta ajattelin että monipuolisuuden takia tällaiset jutut olisi hyviä. Toi mitä kerrot kuulostaa oikeestaan juuri siltä mitä kaipaan. Se voisi toimia, että silloin tällöin ottaa parin kuukauden jakson että saa tuntumaa millaiset treenit itseä kiinnostaa ja mitä jaksaisi oikeesti tehdä enemmänkin.
Netistähän löytyy kyllä ilmaiseksi kaikenlaista, mutta niiden tekijöiden taustoista ja todellisesta osaamisesta ei ole mitään tietoa. Eikä noi maksulliset nyt paljoa maksa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta!
Aiemmin oon käynyt lähinnä punttiksella, mutta ajattelin että monipuolisuuden takia tällaiset jutut olisi hyviä. Toi mitä kerrot kuulostaa oikeestaan juuri siltä mitä kaipaan. Se voisi toimia, että silloin tällöin ottaa parin kuukauden jakson että saa tuntumaa millaiset treenit itseä kiinnostaa ja mitä jaksaisi oikeesti tehdä enemmänkin.
Netistähän löytyy kyllä ilmaiseksi kaikenlaista, mutta niiden tekijöiden taustoista ja todellisesta osaamisesta ei ole mitään tietoa. Eikä noi maksulliset nyt paljoa maksa kuitenkaan.
Tätäkin sitten joku alapeukutti. On kyllä outoa porukkaa taas palstoilla.
Netti on täynnä ihan ilmaisia videoita siitä miten kotona voi treenata mitäkin ruumiin osaa. Monessa kaupungissa on myös yleisiä kuntosaleja esim. uimahallien yhteydessä ja niissä myös laiteopastusta/kursseja eikä kausimaksu ole pahan kallis.
Itse en ole juuri tuota treenaakotona kokeillut, mutta muista vastaavia, missä ohjaaja "treenaa kanssasi". Itse en niistä tykkää, yleensä tempo on jotenkin hidas ja sisältää sekä alussa että lopussa turhaa lässytystä enkä Itse koe telkkarin näytöllä pomppivaa ohjaajaa "henkilökohtaiseksi" lähinnä se on vaivaannuttavaa se "jaksaa jaksaa" kun ei se ohjaaja oikeasti ole tilanteessa.
Joillekin varmasti sopii.
Itse ostin loppuvuodesta kotonakuntoon sen 12vkon vastuskuminauhasalin ja se on minulle sopinut hyvin, ei ole mitään tekopirteää höpötystä eikä elämäntapaohjeita, vaan selkeät, lyhyet ohjeet. Eka ohjelma, jota olen oikeasti noudattanut.
Eli vähän sellanen, että tykkäätkö siitä tsemppaamisesta (joka on vaan esitettyä) vai pystytkö Itse tsemppaamaan itseäsi?
Ja joo, voi sitä jumppailla muutenkin, mutta mulla olis mennyt liikuntaedut vanhaksi niin sain tota kautta niille edes jotain vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole juuri tuota treenaakotona kokeillut, mutta muista vastaavia, missä ohjaaja "treenaa kanssasi". Itse en niistä tykkää, yleensä tempo on jotenkin hidas ja sisältää sekä alussa että lopussa turhaa lässytystä enkä Itse koe telkkarin näytöllä pomppivaa ohjaajaa "henkilökohtaiseksi" lähinnä se on vaivaannuttavaa se "jaksaa jaksaa" kun ei se ohjaaja oikeasti ole tilanteessa.
Joillekin varmasti sopii.
Itse ostin loppuvuodesta kotonakuntoon sen 12vkon vastuskuminauhasalin ja se on minulle sopinut hyvin, ei ole mitään tekopirteää höpötystä eikä elämäntapaohjeita, vaan selkeät, lyhyet ohjeet. Eka ohjelma, jota olen oikeasti noudattanut.
Eli vähän sellanen, että tykkäätkö siitä tsemppaamisesta (joka on vaan esitettyä) vai pystytkö Itse tsemppaamaan itseäsi?
Ja joo, voi sitä jumppailla muutenkin, mutta mulla olis mennyt liikuntaedut vanhaksi niin sain tota kautta niille edes jotain vastinetta.
Kiitti! Joo, onneksi tässä treenaakotona.comissa on se 2 viikon ilmainen kokeilujakso.
Mulla on itsellä jonkunlainen salitausta, aikanaan tuli 1.5v treenattua ilman taukoa sit 9kk ja 6kk pätkiä olen tehnyt.
Nyt sitten ikää 36 mittarissa, ja innostuin KAHVAKUULIEN nostelusta siitä niiden tuomasta monipuolisuudesta nimenomaan.
Tosi tosi vaikea oli aloittaa kun mulla kävi 2019 niin että aloitin tauon jälkeen treenaamaan, sitten KÄNNIPÄISSÄÄN tipuin kivikkoon ja SOLISLUU paskaksi 3 kohtaa. Tuo iski takapakin, koska radiologi sanoi että et saa JUMPPANARUA kummempaa käyttää seuraavaan vuoteen. Ja tuostako iski sitten masennuksen ja vitutuksen päälle. Olen ladannut kaiken treeniin aloittamiseen uudelleen. Noh nyt sitten 2021 jouluna alkoi kipinä tulla kun omia käsiä katsoi että JUMALAUTA EI OLE KUIN VARJO entisestä miehestä jälellä, haba oli parhaillaan sen puolmetriä joten jollainen kunto oli minulla. Aina toki näkynyt enemmän lihas kuin mikään spagetti käsi mutta kuitenkin. No mutta asiaan eli jouluna 2021 se kipinä iski että pakko rueta tekemään jotain kropalle rasittavaa, ja nyt VIHDOIN helmikuussa 2022 alkoi taas ERILLAINEN mutta toimiva eli täysin KOTONA TREENAAMINEN. Minulla/Meiltä löytyy vatsalaite, käsipainoja,kahvakuulia.
Joista itselle kahvakuulat ne parhaat. Löytyy 4/8/10/16/20kg joten todella monipuolisesti saa tehtyä koko kropan. 20kg kuulan hommasin 3kk treenailun tai lämmitelyn jälkeen.
Nyt sitten isompaa tilattava. Tarkoitus katsoa mitä saa 2vuodessa aikaan ja mitä ei. Jokatapauksessa todella kovaan pumppiin saa lihakset kun tulee NIITÄ TOISTOJA TOISTOJA mulla on yhdessä treenissä melkein 500 toistoa 5-7 eri liikettä. Joten aika paljon teen. Viikossa 4krt tuo vähintään.
Kahvakuula on nimenomaan monipuolinen. Sillä saa todellakin kaikki mitä salillakin ja vähän yli. Eli jos diggailee kotona omaan tahtiin tehdä niin naiset/miehet kyllä minultakin ääni kahvakuula sarjalle (kolmekin eri painoista riitää jo 3kk treenaamisen aloitukseen). Ja kaikkihan aina sanoo että yksikin paino on parempi kun ei mitään.
Kuulat maksaa kun mennään yli 15kg painojen. 30kg saa helposti jo 100e tarjouksessa maksaa.
Mutta ihan oikeasti kaikilta pitäisi kotoa löytyä jumppamatto/vatsalaite/leuanveto tanko/dippiteline muu vastaava. JA PAINOJA.
Tiedän tapauksen missä eräs henkilö ei käytä mitään muuta kuin omaa kehoaan. Hän myös liikkuu paljon. Käyttää noita yleisiä kuntolaitteita mitä löytyy lenkkeily polkujen varrelta.
Kannattaa sitä lihaskuntoa pitää yllä ihan senkin takia että kun vanhemmaksi tulee niin ei ole heti ihan PRÖÖT kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni maksan siitä että kaiken saan yhdestä paikasta ja oletetulta ammattilaiselta. Aikakin on rahanarvoinen asia.
Valtaosa youtubeohjeista yms googletetuista neuvovat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti sua näyttää hiertävän muiden rahat 😅.
Vierailija kirjoitti:
Kahvakuula on nimenomaan monipuolinen. Sillä saa todellakin kaikki mitä salillakin ja vähän yli. Eli jos diggailee kotona omaan tahtiin tehdä niin naiset/miehet kyllä minultakin ääni kahvakuula sarjalle (kolmekin eri painoista riitää jo 3kk treenaamisen aloitukseen). Ja kaikkihan aina sanoo että yksikin paino on parempi kun ei mitään.
Kuulat maksaa kun mennään yli 15kg painojen. 30kg saa helposti jo 100e tarjouksessa maksaa.
Mutta ihan oikeasti kaikilta pitäisi kotoa löytyä jumppamatto/vatsalaite/leuanveto tanko/dippiteline muu vastaava. JA PAINOJA.
Tiedän tapauksen missä eräs henkilö ei käytä mitään muuta kuin omaa kehoaan. Hän myös liikkuu paljon. Käyttää noita yleisiä kuntolaitteita mitä löytyy lenkkeily polkujen varrelta.
Kannattaa sitä lihaskuntoa pitää yllä ihan senkin takia että kun vanhemmaksi tulee niin ei ole heti ihan PRÖÖT kunnossa.
Vatsalaite? Et oo tosissasi?!
Otin ton kun oli pakko kuluttaa e-passi johonkin. Aivan luvattoman helppoa vältellä treenausta! Tykkäsin. En tehnyt kertaakaan.
Mulla ollu vuosi sitten toi palvelu ja oli kyllä vähän epä innostava. Nyt sain työnantajalta tollasen Feel hobby palvelun käyttöön ja siellä kiva kun voi tehdä tommosia kursseja myös ettei vaan yksittäisiä treenejä. Siellä on esim.. tanssia ja kokkailua. Suosittelen sitä kyllä.
Testasin tätä feelhobbya nyt ton treenaakotona sijaan ja siis mitäää!! Noi tunnit on kyll paljon innostavampia tuoll feelhobbyssa. 🤩 Jään kyllä sinne. Aivan super ihania ohjaajia ja paljon paremman latusia ja erityisesti noi tanssikurssit.