Pride kuukausi alkaa kohta! Mitkä on teidän pride kuukausi suunnitelmat? 🌈🏳🌈🌈🏳🌈🌈
Me ainakin mennään lasten kanssa Pride kulkueeseen Helsinkiin.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kikulit ja kulkuset esiin ja kulkueeseen!
Joo, otan ne aina aika ajoin esille, mutta kulkuehommat ei kyllä sytytä. Kerran, noin 15-16 vuotta sitten hieman hengasin erää pikniktapahtuman äärellä, mutta siihen se jäi enkä tuntenut oloani kotoisaksi tai omaksi, niin ei ole tullut sen jälkeen osallistuttua.
Eikö tuo ole jo vanhanaikasta. Nykyään kaikki hyväksyy homot ja lesbot. Eläkää rauhassa omalla tavallanne niin kuin muutkin. Ei kai siihen mitään erillistä juhlintaa tarvita.
Olemme hiljattain avanneet suhteemme miehen kanssa, joten suunitelmissa on tutustua muihin polyihin kaikenlaisen kivan merkeissä. 💋 N40
Eheytän yhden per von joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään.
Pidän seksuaalisuutta yksityisasiana ja siksi en näe mitään syytä julistaa maailmalle, että olen bi.
Paitsi että juurihan julistit...
Vierailija kirjoitti:
Englannin pride-sana tarkoittaa paitsi ylpeyttä myös kiimaa.
Ja leijonalaumaa.
Ei tullut käytyä vappumarssiakaan katsomassa, niin tuskin tulee käytyä prideäkään.
En vietä pride-kuukautta vaan pyrin mieluummin nöyryyteen ja itsekuriin joka kuukausi, vaikka en usein onnistukaan. En ymmärrä, miksi juuri tällainen poikkeava sukupuolinen suuntautuneisuus on juuri se pahe kaikista (voit lukea synti), mitä pitäisi alleviivata ja juhlia. Ja kyllä, sanoin poikkeava. Vaikka nainen nai naista ja mies miestä, ei siitä lasta synny millään todennäköisyydellä, joten eihän se ole luonnonmukaista vaan puhdasta himoa. Minäkin kärsin erityisesti makeanhimosta ja olen taipuvainen laiskotteluun, mutta en nyt varta vasten yritä kaduilla saada oikeutusta näille paheilleni vaan pyrin niistä eroon. Samaa toivon homojen edes yrittävän.
Ajettelin pyytää joka päivä anteeksi valkoisuuttani, heteronormatiivisuuttani, mieheyttäni, sisäistettyä cis-seksismiäni, etuoikeuksiani ja patriarkaatin mikroedistämistä. Samalla aion tutustua myös feministiseen puoleeni, aion tuntea ja itkeä joka päivä. Annan vaimoni muuttaa parisuhteemme feministiseksi: hän saa käydä voimaantumassa minua vahvempien ja vieraiden (maahanmuuttaja)miesten kanssa eroottisesti, mutta itse en etuoikeutettuna white cis miehenä voi häntä pettää.
Töissä varmaan joitain luentoja tjv. ja erilaista sateenkaarimateriaalia (tarroja, avaimenperiä jne.) jaossa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiaalisen suuntatumisen moninaisuudelle voin nostaa maljan.
Sukupuolivähemmistöille en.
T. Heteronainen
Me kakkaleikkien ystävätkin olemme siellä! Tule sinäkin!
T: Reijo ja Teemu
Pitääkö sitä julisaa koko maailmalle, jos olet lesbo, homo,trans tai jotain muuta. Ei heterotkaan
marssi heterouttaan jollain typerällä marsilla. En todellakaan ole vastaan mitään sukupuolivähemmistöjä vastaan. Päin vastoin. Pitääkö sitä julistaa koko maailmalle mikä olet. Elää voi ilman normaalisti asian kanssa.
Korpeen mökille karkuun ja telkkari kiinni
Miksi viet lapset aikuisten seksuaaliseen juhlaan?