Nimiasiaa..Olenko pikkumainen vai ärsyttäiskö teitäkin?
Odotan mieheni kanssa ekaa yhteistä lasta, hänellä 2 nuoruudenrakkautensa kanssa ja lasten nimet on selkeästi "yhdistelmiä" molempien vanhempien nimistä -> Eeli + Lea, tyttö on Elea ja poika Eliel. Ihan ok vielä tähän asti, mutta nyt kun selvisi että meille tulee tyttö, miehen ainoat nimiehdotukset on Elle ja Eela, ihan kuin meidän lapsi ois jotain jatkumoa tuolle heidän aloittamalle "sarjalle". Suututtaa ja loukkaannuin ihan huolella vaikka mies väittää että ne vaan rehellisesti vastaa hänen nimimakua. Ehkä oon hormonien takia herkillä ja varmaan mustiskin kun mies kai olisi edelleen tuon eksänsä kans yhdessä ellei nainen ois halunnu erota.
Ite tykkään reippaammista nimistä joissa on särmää ja tein miehelle listoja joista muka yhdestäkään ei tykännyt. Tosi paha mieli, ymmärtäiskö kukaan täällä mua? :(
Kommentit (45)
Ei vauvasi ole mikään ”joukon jatko” vaan ihan ikioma ensimmäisesi, vaikkakin miehellesi se kolmonen , joka hänen mielestään menee siinä sivussa muiden lastensa jatkona,
Pidä pintasi, et tietenkään suostu tuohon miehesi ehdotukseen. Väännä rautalangasta, kunnes miehesi pääsee päähänpinttymästään yli. Exän ääni soi vieläkin miehesi päässä, vaikka hän ei sitä itse tajuakaan. Miksi tajuaisikaan, kun on mies.
Ymmärrän hyvin enkä ikinä itse suostuisi. Nimi voi olla myös samantyylinen vaikkei juuri noita kirjaimia käytettäisi.
Elora Olivia
Sandra Johanna
Ebba Sylvia
Livia Kristel
Maisa Johanna
Lumia Mariel
Josefin Aurora
Stella Ester
Ester Tuulia
Olivia Aurora
Mia Kristina
Nea Emilia