Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nimiasiaa..Olenko pikkumainen vai ärsyttäiskö teitäkin?

Vierailija
15.05.2026 |

Odotan mieheni kanssa ekaa yhteistä lasta, hänellä 2 nuoruudenrakkautensa kanssa ja lasten nimet on selkeästi "yhdistelmiä" molempien vanhempien nimistä -> Eeli + Lea, tyttö on Elea ja poika Eliel. Ihan ok vielä tähän asti, mutta nyt kun selvisi että meille tulee tyttö, miehen ainoat nimiehdotukset on Elle ja Eela, ihan kuin meidän lapsi ois jotain jatkumoa tuolle heidän aloittamalle "sarjalle". Suututtaa ja loukkaannuin ihan huolella vaikka mies väittää että ne vaan rehellisesti vastaa hänen nimimakua. Ehkä oon hormonien takia herkillä ja varmaan mustiskin kun mies kai olisi edelleen tuon eksänsä kans yhdessä ellei nainen ois halunnu erota. 

Ite tykkään reippaammista nimistä joissa on särmää ja tein miehelle listoja joista muka yhdestäkään ei tykännyt. Tosi paha mieli, ymmärtäiskö kukaan täällä mua? :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella Ester

Ester Tuulia

Olivia Aurora

Mia Kristina

Nea Emilia

Telma Lovisa

Alma Lyydia

Thea Emilia

Meimi Matleena

Beata Elisabet

Greta Eliisa

Nina Maaria

Vierailija
42/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvasi ole mikään ”joukon jatko” vaan ihan ikioma ensimmäisesi, vaikkakin miehellesi se kolmonen , joka hänen mielestään menee siinä sivussa muiden lastensa jatkona,

Pidä pintasi, et tietenkään suostu tuohon miehesi ehdotukseen. Väännä rautalangasta, kunnes miehesi pääsee päähänpinttymästään yli. Exän ääni soi vieläkin miehesi päässä, vaikka hän ei sitä itse tajuakaan. Miksi tajuaisikaan, kun on mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin enkä ikinä itse suostuisi. Nimi voi olla myös samantyylinen vaikkei juuri noita kirjaimia käytettäisi. 

Vierailija
44/45 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elora Olivia

Sandra Johanna

Ebba Sylvia

Livia Kristel

Maisa Johanna

Lumia Mariel

Josefin Aurora

Vierailija