”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (470)
Poikani saavat päättää ottaa juuri sellaisen naisen kun sopii. Naisilla on myös vaatimuslistat, ja se toimii molempiin suuntiin. Tervettä, että nuorissa miehissä on ryhtiä kertoa toiveensa, ja oletan, että he itsekin käyttäytyvät säällisesti jos vaativat sitä muilta. Tällä seksuaalisen vapautumisen jälkeisellä kaudella on tervettä ottaa askelia myös taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Hei pojat, ei se järvi soutamalla kulu.
Avain, joka avaa monia lukkoja, on hyvä avain, lukko, joka avautuu mille tahansa avaimelle, on huono lukko.
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskossa olevana parikymppisenä naisena vilkaisisikaan jutun kaltaisia miehiä.
Bodailu, pullistelu ja siemennestekehuskelut ovat kaikki silmänpyyntöä ja näin ollen syntiä. Myös sellainen mies, joka ei elämäänsä pyhitä Kristuksen kaltaiseksi tulemiseen ja perheensä palvelemiseen, joutuu ikuiseen kadotukseen.
Tämä incel-kulttuurihomma on taas jälleen yksi taivaan tieltä eksyneen nykymiehen kuolemanvirheistä. Hän elää lyhyen tuskallisen elämän ja kuolee yksin ilman hengen valoa ja ravintoa.
Nuo sinun ajattuksesi ovat tuomitsemista jonka raamattu nimenomaisesti kieltää: älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.
Joten tervetuloa seuraan sinne alakertaan
Vierailija kirjoitti:
Täälä on jo naistenpotkijat ilmottanu että oman maan naiset ei edes ole tän maan puolustamisen arvosia. Nyt naiset äänestäkää tulevissa vaaleissa pelkästään naisia jos haluatte säilyttää yhteiskuntarauhan.
Eikä sitten yhtään ääntä äärioikeistolle tai kokoomukselle. Vasemmistoliitto!!!!!!!
Se on hänen mielipide. Saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka haluaa mielisairaan, vanhan naisen, kun nuoriakin on saatavilla?
Kyläpyörää? Ehkä joskus ysärillä pienillä kylillä viimeksi puhuttu noin. Onko nuo tyypit jotain viiskymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettivätkö naiset mainettaan nykyään enää ollenkaan?
Entä miehet? Tuon "Tomin" maine tässä ainoastaan meni.
Tomi on ÄIJÄ!
Tomi on incel.
Vierailija kirjoitti:
Tomi etsii vielä itseään.
Löytäis itsensä kaapista jos avaisi oven ja tulisi sieltä ulos.
Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D
Kerran flirttailin julkisesti miehen kanssa, joka teki siihen aloitteen. En tehnyt mitään muuta kuin vaihdoin merkitseviä katseita, mies teki enemmänkin. Silti minusta levitetään edelleen valheita, että olisin tehnyt jotakin sopimatonta ja naapurit huutelee pihalla huoraksi.
En ole kertaakaan kuullut kenenkään sanovan yhtään mitään kaikesta siitä, mitä mies teki. Kaikki puhuvat kuin tapahtunut olisi minun syytäni ja valehtelevat mm. minun pukeutuneen jotenkin sopimattomasti, vaikka olin neuleessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä kylässä ole naisia. Ne muuttivat kaupunkiin yläasteen jälkeen. Pojat saavat pyöräillä keskenään.
Sitä ne ahkerasti tekevätkin, Potsia unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Airot tykkää ja kokat kohisee.
Vierailija kirjoitti:
Kyläpyörä on se joka tunnetusti antaa helposti ja on antanut monelle. Kyllä sellasta mielellään kerran käy panemassa, mutta ei sitä missää nimessä parisuhteeseen kukaan markkina-arvonsa tuntema mies ota. Nää kyläpyörät jää vanhetessaan ressukoille, jotka ei ole naisia juuri saaneet ja siksi tyytyvät kyläpyörään, joka on saanut kyllä paljon hyvää seksiä meihiltä, mutta joutuu lutkimiseltaan tyytymään ressukkaan.
Myöskin lähiövalailla body count voi olla tosi korkea, koska antavat usein aina kun joku heidät viimeisenä vaihtehtona kerran sänkyyn huolivat. Sanomattakin tietysti selvää etteivät lihavat naiset tietenkään parisuhteeseen kelpaa.
Näinhän se on.
Ja voi mikä huutoitku tulee sitten siinä kohtaa se joka "antaa kaikille" tai on "lihava lähiövalas" ei sitten suostukaan edes treffeille. Siinä ei sitten auta muu kuin tulla uhoomaan vauvapalstalle että määpäs haenkin vaimon aasiasta heti kun saan säästettyä työkkäreistä matkarahat.
Vierailija kirjoitti:
Kerran flirttailin julkisesti miehen kanssa, joka teki siihen aloitteen. En tehnyt mitään muuta kuin vaihdoin merkitseviä katseita, mies teki enemmänkin. Silti minusta levitetään edelleen valheita, että olisin tehnyt jotakin sopimatonta ja naapurit huutelee pihalla huoraksi.
En ole kertaakaan kuullut kenenkään sanovan yhtään mitään kaikesta siitä, mitä mies teki. Kaikki puhuvat kuin tapahtunut olisi minun syytäni ja valehtelevat mm. minun pukeutuneen jotenkin sopimattomasti, vaikka olin neuleessa.
Sinä kuten moni nainen on nykyään unohtanut, että nainen antaa ja mies saa. Näin se on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan.
130 viestiä jonkun mielipiteestä. Mitä väliä mitä täysin tuntematon ihminen ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Minä en kilttimiehenä ole saanut yhdeltäkään naiselta🥺
Koska et ole kiltti vaan mäntti
Istuu sitkeässä tuo miesten käsitys miehisestä kunniasta. Sillä siitä on kyse: miltä mies näyttää toisten miesten silmissä. Mies on miesten silmissä naurunalainen, jos muut ovat "saaneet hänen naiseltaan".
Pölhökustaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyläpyörä on se joka tunnetusti antaa helposti ja on antanut monelle. Kyllä sellasta mielellään kerran käy panemassa, mutta ei sitä missää nimessä parisuhteeseen kukaan markkina-arvonsa tuntema mies ota. Nää kyläpyörät jää vanhetessaan ressukoille, jotka ei ole naisia juuri saaneet ja siksi tyytyvät kyläpyörään, joka on saanut kyllä paljon hyvää seksiä meihiltä, mutta joutuu lutkimiseltaan tyytymään ressukkaan.
Myöskin lähiövalailla body count voi olla tosi korkea, koska antavat usein aina kun joku heidät viimeisenä vaihtehtona kerran sänkyyn huolivat. Sanomattakin tietysti selvää etteivät lihavat naiset tietenkään parisuhteeseen kelpaa.Näinhän se on.
Ja voi mikä huutoitku tulee sitten siinä kohtaa se joka "antaa kaikille" tai on "lihava lähiövalas" ei sitten suostukaan edes treffeille. Siinä ei sitten auta muu kuin tulla uhoomaan vauvapalstalle että määpäs haenkin vaimon aasiasta heti kun saan säästettyä työkkäreistä matkarahat.
Rasisti valas tuli huutoitkemään.
Kerro lisää niistä weeteepiireistä, joissa liikut. Mä tunnen vain yhden ulosotossa olevan naisen ja hän on konkurssin tehnyt yrittäjä.