Liike Nyt taitaa olla kuolemassa, suuri määrä edustajia loikannut muihin puolueisiin
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012007535.html
Savonlinnassa kaikki 7 edustajaa loikkasivat Keskustan riveihin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Liike Nyt on tietyllä tapaa liian hajuton, väritön ja mauton puolue. Nyt kun Suomessa eletään tällaista tietynlaista vastakkain asettelun aikaa, niin puolue ei oikein saa jalansijaa poliittisessa kentässä. Äänestäjät haluaa selkeitä vastavoimia ns inhokkipuolueilleen sekä oikealla että vasemmalla ja Liike Nyt on sellainen väliinputoaja, joka ei ole oikein mitään "myyvää kamaa" äänestäjämarkkinoilla.
Tämä. Muodikasta on nyt vastakkainasettelu ja tyhjä riiteleminen. Sekä oikealla että vasemmalla keskitytään vain kampittamaan toista eikä mitään järkeviä ehdotuksia ole kenelläkään tai ainakaan niitä ei tuoda esiin. Vähän kuin somekeskustelu: tärkeintä on vain saada huudettua oma mielipide esiin ja kiusata muita, on toissijaista onko mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi tavallaan koska Hjallis taitaa kuitenkin olla sieltä fiksuimmasta päästä kansanedustajista.
Hjallis on järkioikeistolainen, jolla on inhimillisyys mukana hommassa. Ei mitään tarvetta mihinkään öyhötykseen tai kenenkään halveksumiseen. Ihminen, jota voi syvästi arvostaa joistakin mielipide-eroista huolimatta. Tuollaista oli Suomen oikeisto yleisemminkin vielä aikana ennen persuja ja Orpoa.
Nykyiset öyhöttäjäoikeistolaiset pitävät vain heitä oikeina oikeistolaisina ja vanhan liiton kokoomuslaiset luetaan vihervassareihin inhimillisten arvojen vuoksi.
Mites se eräs persuleidi sanoikaan: kaikki muut ovat kommunisteja paitsi me.
Kertoo kaiken olennaisen jos vain se oma ja suhteellisen pieni piiri on "oikeassa" ja suunnilleen koko muu maailma vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se kuolee. Hjallis ei pääse enää läpi eduskuntaan eikä pääse kukaan muukaan siitä sakista.
Samoin käy Sinimustille. Ne vievät ääniä persuilta mutta eivät saa yhtään kansanedustajaa.
Persut pakenee Keskustaan, Kokoomukseen ja varsinkin gallup-johtaja Demareihin. Listan täytteeksi pääsevät, eivät läpi. Kas kun loikkareista ei pidä kukaan.
Persujen ehdokkaiksi varmaan jää vaan sellaiset joita ei järkevämmät puolueet huoli, Vornaset, Immoset, Antikaiset mitä näitä nyt on.
Höpö höpö! Persut on ainoa puolue, missä ylipäätään ajetaan Suomen asioita. Muut ovat loppujen lopuksi ihan sitä samaa korruptoitunutta pazkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi tavallaan koska Hjallis taitaa kuitenkin olla sieltä fiksuimmasta päästä kansanedustajista.
Mitä saanut aikaan, ei yhtään mitään, arvostelee kaikkea/ kaikkia mutta ei esitä mitään konkreettista vaihtoehtoa, parannusta mihinkään, ihan yhtä tyhjän kanssa.
Pötyä. Hänellä nimenomaan on ehdotuksia ja ajatuksia eikä hyökkää muiden kimppuun vaikka olisi näiden kanssa jyrkästi eri mieltä. Hjallis voi olla vaikka mitä, mutta hän on myös oikeiston edustaja sellaisena kuin oikeisto oli ennen persumaisuuden nousua.
Vierailija kirjoitti:
Sinimusta tulevaisuus.
Hyi mikä ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se kuolee. Hjallis ei pääse enää läpi eduskuntaan eikä pääse kukaan muukaan siitä sakista.
Samoin käy Sinimustille. Ne vievät ääniä persuilta mutta eivät saa yhtään kansanedustajaa.
Persut pakenee Keskustaan, Kokoomukseen ja varsinkin gallup-johtaja Demareihin. Listan täytteeksi pääsevät, eivät läpi. Kas kun loikkareista ei pidä kukaan.
Persujen ehdokkaiksi varmaan jää vaan sellaiset joita ei järkevämmät puolueet huoli, Vornaset, Immoset, Antikaiset mitä näitä nyt on.
Höpö höpö! Persut on ainoa puolue, missä ylipäätään ajetaan Suomen asioita. Muut ovat loppujen lopuksi ihan sitä samaa korruptoitunutta pazkaa
Höpö höpö itsellesi. Persut on jo aikaa sitten todistanut ettei se ajattele suomalaisten etua yhtään sen enempää kuin muutkaan, itse asiassa päinvastoin. Persut ovat aivan samaa sontaa kuin muutkin tai jopa pahempaa, koska juuri he toivat tämän riitelyn vihapuheen ja huonotapaisuuden normalisoinnin Suomen politiikkaan. Koko puolue on pelkkiä riitaa kylväviä tekopyhiä maanpettureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi tavallaan koska Hjallis taitaa kuitenkin olla sieltä fiksuimmasta päästä kansanedustajista.
Mitä saanut aikaan, ei yhtään mitään, arvostelee kaikkea/ kaikkia mutta ei esitä mitään konkreettista vaihtoehtoa, parannusta mihinkään, ihan yhtä tyhjän kanssa.
Pötyä. Hänellä nimenomaan on ehdotuksia ja ajatuksia eikä hyökkää muiden kimppuun vaikka olisi näiden kanssa jyrkästi eri mieltä. Hjallis voi olla vaikka mitä, mutta hän on myös oikeiston edustaja sellaisena kuin oikeisto oli ennen persumaisuuden nousua.
Ei pärjännyt kokoomuksessa ja nimenomaan arvostelee aivan kaikkia ja kaikkea esittämättä mitään todellista toimivaa vaihtoehtoa kuten esimerkiksi yritystukia, varustamoiden tukia yms.huutelee kritisoiden epäkohtia tarjoamatta mitään vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi tavallaan koska Hjallis taitaa kuitenkin olla sieltä fiksuimmasta päästä kansanedustajista.
Mitä saanut aikaan, ei yhtään mitään, arvostelee kaikkea/ kaikkia mutta ei esitä mitään konkreettista vaihtoehtoa, parannusta mihinkään, ihan yhtä tyhjän kanssa.
Pötyä. Hänellä nimenomaan on ehdotuksia ja ajatuksia eikä hyökkää muiden kimppuun vaikka olisi näiden kanssa jyrkästi eri mieltä. Hjallis voi olla vaikka mitä, mutta hän on myös oikeiston edustaja sellaisena kuin oikeisto oli ennen persumaisuuden nousua.
Ei pärjännyt kokoomuksessa ja nimenomaan arvostelee aivan kaikkia ja kaikkea esittämättä mitään todellista toimivaa vaihtoehtoa kuten esimerkiksi yritystukia, varustamoiden tukia yms.huutelee kritisoiden epäkohtia tarjoamatta mitään vaihtoehtoa.
Aivan turha mies.
Enpä arvosta korkealle tuollaista savonlinnalaista, joka vaihtaa jo kolmanteen puolueeseen rahan- ja vallanhimo kiihokkeenaan. Munaton mies.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se kuolee. Hjallis ei pääse enää läpi eduskuntaan eikä pääse kukaan muukaan siitä sakista.
Samoin käy Sinimustille. Ne vievät ääniä persuilta mutta eivät saa yhtään kansanedustajaa.
Persut pakenee Keskustaan, Kokoomukseen ja varsinkin gallup-johtaja Demareihin. Listan täytteeksi pääsevät, eivät läpi. Kas kun loikkareista ei pidä kukaan.
Uskon että Sinimusta Liike tullaan kieltämään joko ennen eduskuntavaaleja tai vaalien jälkeen. Uskon että äärioikeiston väkivalta pahenee entisestään, ja tapahtuu jotain Asema-aukion pahoinpitelyn kaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se kuolee. Hjallis ei pääse enää läpi eduskuntaan eikä pääse kukaan muukaan siitä sakista.
Samoin käy Sinimustille. Ne vievät ääniä persuilta mutta eivät saa yhtään kansanedustajaa.
Persut pakenee Keskustaan, Kokoomukseen ja varsinkin gallup-johtaja Demareihin. Listan täytteeksi pääsevät, eivät läpi. Kas kun loikkareista ei pidä kukaan.
Uskon että Sinimusta Liike tullaan kieltämään joko ennen eduskuntavaaleja tai vaalien jälkeen. Uskon että äärioikeiston väkivalta pahenee entisestään, ja tapahtuu jotain Asema-aukion pahoinpitelyn kaltaista.
Elokapina pitää kieltää, julistaa virallisesti rikollisjärjestöksi.
Tai ainakin oikeistosta. Tavallaan kokoomus sellaisena kuin sen pitäisi olla, sen sijaan että olisi nykyisenlainen persut 2.0