Huh, mikä mökkiyö takana
Olimme miesystävän kanssa lupautuneet pienen vanhan mökin kunnostustalkoisiin. Miehet laittoivat saunan lattiaa me naiset maalasimme, teimme ruokaa ja vitsailimme pihalta vajentuvia kaljakoreja. Mukavaa oli, joo, ainakin siihen asti kun kaikki oli tulleet saunasta.
Mökki oli pieni, yksi huone, jossa ns siskonpeti-laveri perällä. Iltaa istuttuamme olivat miehet ja naisetkin mua lukuunottamatta melko kännissä. Sinne sitten laverille nukkumaan. MInä menin ensin, muut jäivät vielä horisemaan terassille, vaikka siellä oli jo melko kylmää.
Olin jo nukahtanut kun heräsin siihen että joku tuli taakseni liki makuulle. Unen rajamailla silmät kiinni kuuntelin, isäntäpariskunta oli vauhdissa, naia naksuttivat menemään siellä jossain selkäni takana. No, eipä ole eka kerta kun moista kuulen. Vaivun takaisin uneen.
Tunnen yhtäkkiä että kyljelleni tulee käsi, sormet hivelevät rintaani. Urahdan "ei nyt, kultaseni" tai jotain vastaavaa. Sormet kuitenkin jäävät rinnalleni paikalleen. Muutaman minuutin päästä sormet aloittavat tanssin nännini ympärillä ja kyllähän sen tietää mitä siitä seuraa. En siis reagoi kun mies vetää yöpaitani helmaa ylöspäin ja tulee seisovan heppinsä kanssa takaa, tulee ihan sisään asti, tökkii aikansa ja laskee sisään. Vetäytyy sitten pois, mutta pysyy kiinni selkäpuolella, käsi kyljelläni. Siihen nukahdan.
Heräsin tänä aamuna kuuden jälkeen. Kauhistus oli melkoinen kun pois kontatessani näin ettei selkäni takana ollutkaan miesystäväni vaan talon isäntä, pikkarit vielä alhaalla ja kalu esillä. MIesystäväni nukkui vastaavasti talon emännän kanssa osin sylikkäin.
Sekaisin miettein kävelin ulos, mitä hittoa, raivo teki tuloaan. Menin pissalle ja sitten pesulle. Hitsi, sehän laski sisälle. Mä keitin kahvit ja lähdin sitten kävelylle. Ei kyllä tämä loppui nyt tähän. Tulin äsken mökille, sanoin ystävälleni, että nyt lähdetään ja heti. Vähän nikotteli ja isäntäpariskunta kanssa että älä nyt, mutta nyt ollaan menossa asunnolle. Sanoin että tämä suhde loppuu tähän. Piste, Kerää kamppeesi asunnostani, jätä avain ja häivy.
Mua suututtaa, tuo oli niin alistavaa, ja loukkaavaa, että ei ei ikinä enää tuollaista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
"Muutaman minuutin päästä sormet aloittavat tanssin nännini ympärillä"
Just tällä tavallahan ihmiset kertovat todellisista tapahtumista, varsinkin raiskauksesta. Hyvin sä Jorma vedät.
Tuo kohta todella vahvisti epäilyn keksitystä seksinovellista, ehkä otettu jostain. Tekeekö tekoäly seksinovelleja. Minusta huonosti kirjoitettu, stereotyyppisesti. Naisen orgasmista ei puhuta mitään, hän vain antaisi oletetun miehensä naida itseään... huonon rakastajan unelmasuhde.
Mutta sitten heräsin oikeasti oikeasti, ja huomasin että pallit ovat taas jääneet saunan lauteiden väliin. Ei pitäisi ryystää niin paljon kaljaa.
ap
Kuka käski ryypätä niin paljon. Minkähänlaista se on se talkootyön jälki?
Jep jep, hyvä tarina. Jos olisi totta niin kyllä oman kumppanin erottaa joten olisit ollut omaehtoisesti orgioissa mukana, jonka jälkeen kaduttaisi ja hevettäisi.
"...vitsailimme pihalta vajentuvia kaljakoreja."
Mökkimuistelut vuosikymmenten takaa.
Tämä sama pska aloitus on ollut emnenkin, ! 0/5, keksi uusi.
Ap tyypilline pihtaava vihervassari feministi!
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla.
Raiskaus? Ilmoita heti
Jos olisi totta niin se olisi pervoilua ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Paska homma, nyt vaa rikosilmoituksia tulille.
Miksi? Sessioissa mukana oleminen ei ole rikos.
Pasi-incel tyttöilee. Raiskausfantasian kirjoittaminen julkiseen someen on rikos.
Nettivinkattu