Seksuaalinen suuntautuminen on valinta
Kommentit (42)
No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.
Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.
Tämä. Olkaa hyvät, noudattakaa omia oppejanne!
Freud sitä epäili ja tutkimus todisti: Homofoobikot ovat homoseksuaaleja. Penisanturi ei valehtele.
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-big-questions/201106/homoph…
Mua alkaa aina naurattaa kun joku paasaa pahaa homoseksuaaleista. Olen lukenut tuon tutkimuksen. Päivi Räsäsenkin näen uusin silmin: akka on lesbo, muttei myönnä sitä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.
Sinä siis olet jättänyt miehet rauhaan eli lesboilet! Selvä.
Suuntautuminen ei ole, mutta teot ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.
Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.
Sellais kyliä ei kyllä ole olemassa joten toteuttamiskelvoton ehdotus.
Miksi jollekin on mahdoton ymmärtää, että kyseessä ei ole valinta. Oletko itse oikeasti bi seksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.
Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.
Eristäydy itse 10 vuodeksi komeiden miesten laaksoon. Teoriasi mukaan olisit sen jälkeen homo.
En ikinä voisi olla kumppanin kanssa joka on BI tai edes harrastaa seksiä, vain hetero kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Suuntautuminen ei ole, mutta teot ovat.
Miksi pitäisi toimia oman seksuaalisen suuntauksensa vastaisesti? Vaanko siksi, että se olisi joidenkin rajoittuneiden ihmisten mielestä ainoa oikea valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok biseksuaali.
Pakkohan sinun on olla biseksuaali jos olet voinut valita miehen ja naisen väliltä.
Seksiä voi harrastaa kenen kanssa vaan oli seksuaalisuus millainen tahansa.
Voi, eriasia pystyykö ilman että toimii täysin itseään vastaan ja haluaako tehdä niin.
Hmm. Onhan se. Tavallaan. Tarkoitus on valita vastakkainen energia, ei kroppaa. Ja sieluhan syntyy monta kertaa uudestaan sekä miehenä että naisena, joten maskuliini energia voi olla naisen kropassa ja feminiini energia miehen kropassa.
Olen umpihetero nainen, ja ikinä ikinä voisi olla toisen naisen kanssa. Enko myöskään harrastella seksiä kenen vaan miehenkään kanssa. Pitää olla jos ei nyt oikeasti rakastunut, niin ainakin ihastunut, kiinnostunut tai mitä se onkaan.
En tajua esim miehiä, joille kelpaa kuka vaan, kunhan pääsee panemaan.
Muutenkin kun palstaa lukenut, miesten arvostus on kun paskainen häränhäntä, niin
alhainen nykyisin.
Ymmärrän silti, ettei näin ole kaikilla miehillä, vaan upeitakin miehiä on, enkä tarkoita ulkonäköä.
Ei ole valinta, siihen synnytään.
Ilpo Huhtaniemi kirjoitti tästä aiheesta kirjassaan Hyvä ja paha testosteroni . Vaikeahan tuohon on heterona sen kummemmin kantaa ottaa. Mielestäni ihmisen kannattais pysyä siinä fyysisessä sukupuolessa minkä syntyessään on saanut. Olen kyllä tuota asiaa pohtinut paljon myös Raamatun sanan valossa. Esim. Roomalais kirjeen luku 1 valossa näyttäis, että se olis jonkinlainen Jumalan nuhtelu ja sallimus ihmiskunnalle , koska eivät ole Jumlaa Jumalana kunnioittaneet.. Eli se olis jonkinlainen vitsaus koko ihmiskunnalle ei niinkään yksilö ihmiselle.
Tuo olis se lähtökohta, mutta homouden harjoitta lienee vielä toinen tapa pohdiskella tilnnetta.
15 vuotiaana mietin pitkään valitsenko hetero- vai homoseksuaalisuuden. Valitsin heteron.
Otappa kuule itse kerran tunnut tietävän niin hyvin miten se käy helposti 😄. Taitaa olla itse asiassa salainen haaveesi.