Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen suuntautuminen on valinta

Vierailija
14.05.2026 |

Loppujen lopuksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, olen hetero, mutta olisin halunnut olla homo??? En kuitenkaan pysty kun ei luonto suostu taipumaan. Gay communityissä on yhteishenkeä ja tyylitajua ja niillä on usein jotain kivaa meneillään. Toista on tämä tylsä heteroelämä. Voisinkin valita!

Ota homolta ahteriin. Ei se vaadi kun polvilleen menoa housut kintuissa ja nokare vaseliinia perärööriin.

Otappa kuule itse kerran tunnut tietävän niin hyvin miten se käy helposti 😄. Taitaa olla itse asiassa salainen haaveesi.

Vierailija
22/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.

Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.

Vierailija
24/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.

Tämä. Olkaa hyvät, noudattakaa omia oppejanne!

Vierailija
25/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freud sitä epäili ja tutkimus todisti: Homofoobikot ovat homoseksuaaleja. Penisanturi ei valehtele.

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-big-questions/201106/homoph…

Vierailija
26/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina naurattaa kun joku paasaa pahaa homoseksuaaleista. Olen lukenut tuon tutkimuksen. Päivi Räsäsenkin näen uusin silmin: akka on lesbo, muttei myönnä sitä itselleen.

Vierailija
27/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.

Sinä siis olet jättänyt miehet rauhaan eli lesboilet! Selvä.

Vierailija
28/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntautuminen ei ole, mutta teot ovat.

Vierailija
29/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.

Sellais kyliä ei kyllä ole olemassa joten toteuttamiskelvoton ehdotus.

Vierailija
30/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollekin on mahdoton ymmärtää, että kyseessä ei ole valinta. Oletko itse oikeasti bi seksuaali? 

Vierailija
31/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eristäydy itse 10 vuodeksi komeiden miesten laaksoon. Teoriasi mukaan olisit sen jälkeen homo. 

Vierailija
32/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla kumppanin kanssa joka on BI tai edes harrastaa seksiä, vain hetero kelpaa.

Vierailija
33/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuntautuminen ei ole, mutta teot ovat.

Miksi pitäisi toimia oman seksuaalisen suuntauksensa vastaisesti? Vaanko siksi, että se olisi joidenkin rajoittuneiden ihmisten mielestä ainoa oikea valinta?

Vierailija
34/34 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok biseksuaali.

Pakkohan sinun on olla biseksuaali jos olet voinut valita miehen ja naisen väliltä.

Seksiä voi harrastaa kenen kanssa vaan oli seksuaalisuus millainen tahansa.

Voi, eriasia pystyykö ilman että toimii täysin itseään vastaan ja haluaako tehdä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän