Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen suuntautuminen on valinta

Vierailija
14.05.2026 |

Loppujen lopuksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, olen hetero, mutta olisin halunnut olla homo??? En kuitenkaan pysty kun ei luonto suostu taipumaan. Gay communityissä on yhteishenkeä ja tyylitajua ja niillä on usein jotain kivaa meneillään. Toista on tämä tylsä heteroelämä. Voisinkin valita!

Ota homolta ahteriin. Ei se vaadi kun polvilleen menoa housut kintuissa ja nokare vaseliinia perärööriin.

Otappa kuule itse kerran tunnut tietävän niin hyvin miten se käy helposti 😄. Taitaa olla itse asiassa salainen haaveesi.

Vierailija
22/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.

Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.

Vierailija
24/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.

Tämä. Olkaa hyvät, noudattakaa omia oppejanne!

Vierailija
25/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freud sitä epäili ja tutkimus todisti: Homofoobikot ovat homoseksuaaleja. Penisanturi ei valehtele.

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-big-questions/201106/homoph…

Vierailija
26/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina naurattaa kun joku paasaa pahaa homoseksuaaleista. Olen lukenut tuon tutkimuksen. Päivi Räsäsenkin näen uusin silmin: akka on lesbo, muttei myönnä sitä itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.

Sinä siis olet jättänyt miehet rauhaan eli lesboilet! Selvä.

Vierailija
28/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntautuminen ei ole, mutta teot ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.

Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.

Sellais kyliä ei kyllä ole olemassa joten toteuttamiskelvoton ehdotus.

Vierailija
30/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollekin on mahdoton ymmärtää, että kyseessä ei ole valinta. Oletko itse oikeasti bi seksuaali? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä vain valitsemalla saa itseäni kiinnostumaan naisista, seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan miehiin.

Eristäydy 10 vuodeksi kaikista maailman ihmisistä ja teknologiasta. Muuta kylään jossa on vain kauniita naisia, katsotaan sitten uudelleen.

Eristäydy itse 10 vuodeksi komeiden miesten laaksoon. Teoriasi mukaan olisit sen jälkeen homo. 

Vierailija
32/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla kumppanin kanssa joka on BI tai edes harrastaa seksiä, vain hetero kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuntautuminen ei ole, mutta teot ovat.

Miksi pitäisi toimia oman seksuaalisen suuntauksensa vastaisesti? Vaanko siksi, että se olisi joidenkin rajoittuneiden ihmisten mielestä ainoa oikea valinta?

Vierailija
34/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok biseksuaali.

 

Pakkohan sinun on olla biseksuaali jos olet voinut valita miehen ja naisen väliltä.

Seksiä voi harrastaa kenen kanssa vaan oli seksuaalisuus millainen tahansa.

Voi, eriasia pystyykö ilman että toimii täysin itseään vastaan ja haluaako tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Onhan se. Tavallaan. Tarkoitus on valita vastakkainen energia, ei kroppaa. Ja sieluhan syntyy monta kertaa uudestaan sekä miehenä että naisena, joten maskuliini energia voi olla naisen kropassa ja feminiini energia miehen kropassa. 

Vierailija
36/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen umpihetero nainen, ja ikinä ikinä voisi olla toisen naisen kanssa. Enko myöskään harrastella seksiä kenen vaan miehenkään kanssa. Pitää olla jos ei nyt oikeasti rakastunut, niin ainakin ihastunut, kiinnostunut tai mitä se onkaan. 

En tajua esim miehiä, joille kelpaa kuka vaan, kunhan pääsee panemaan.

Muutenkin kun palstaa lukenut, miesten arvostus on kun paskainen häränhäntä, niin

alhainen nykyisin.

Ymmärrän silti, ettei näin ole kaikilla miehillä, vaan upeitakin miehiä on, enkä tarkoita ulkonäköä.

Vierailija
37/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valinta, siihen synnytään.

Vierailija
38/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpo Huhtaniemi  kirjoitti tästä aiheesta kirjassaan   Hyvä ja paha testosteroni .    Vaikeahan tuohon on heterona sen kummemmin kantaa ottaa.  Mielestäni ihmisen kannattais pysyä siinä fyysisessä sukupuolessa minkä  syntyessään on saanut.     Olen kyllä tuota asiaa pohtinut  paljon myös Raamatun sanan valossa. Esim. Roomalais kirjeen luku 1 valossa näyttäis, että se olis jonkinlainen Jumalan nuhtelu ja sallimus ihmiskunnalle , koska eivät ole Jumlaa  Jumalana kunnioittaneet..  Eli se olis jonkinlainen vitsaus  koko ihmiskunnalle ei niinkään yksilö ihmiselle.  
Tuo olis se lähtökohta, mutta homouden harjoitta lienee vielä toinen tapa pohdiskella tilnnetta.

Vierailija
39/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

homouden harjoittaminen 

Vierailija
40/42 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana mietin pitkään valitsenko hetero- vai homoseksuaalisuuden. Valitsin heteron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän