Millä tavalla sinä löysit ensimmäisen kerran tälle foorumille?
Kommentit (23)
En yhtään muista, ehkä Vauva-lehden kautta joka minulle alkoi tulla esikoista odottaessani
Kaunis pieni elämä-blogin kautta.
Oli jokin blogikirjoitus, jossa kertoi miten ikävästi hänestä oli täällä kirjoitettu.
Ja olin koukussa tähän pian.
Ja se koukku kesti ihan liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään muista, ehkä Vauva-lehden kautta joka minulle alkoi tulla esikoista odottaessani
Oliko vuosi 1998? Mulla kävi näin.
2009 kun alettiin yrittämään vauvaa niin googlettelun tuloksena päädyin tänne 😃
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta vuosi oli 2002.
Muistat vuoden kuitenkin.
Vuosia sitten googlasin jotain ja eka tulos jonka google antoi oli palstan keskusteluun.
Hakutulos hakukoneessa tai jonkun toisen sivuston kautta.
Joku kaveri aikanaan kertoi tohkeissaan kuinka valopäinen keskustelusivusto tämä onkaan. Tulin utelijaisuuttani käymään ja totesin kaverini olleen oikeassa. On välillä terapeuttista käydä täällä katsomassa keskusteluja, sen jälkeen omat ongelmani tuntuvat sangen pieniltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta vuosi oli 2002.
Muistat vuoden kuitenkin.
Kyllä sitä yleensä esikoisensa syntymävuoden muistaa. Joskus silloin tänne löysin.
Odotin vauvaa, äitiyslomalla oli tylsää ja meille kotiin oli juuri tullut tietokone. Surffailin. Vuosi oli 2000.
Vierailija kirjoitti:
Joku kaveri aikanaan kertoi tohkeissaan kuinka valopäinen keskustelusivusto tämä onkaan. Tulin utelijaisuuttani käymään ja totesin kaverini olleen oikeassa. On välillä terapeuttista käydä täällä katsomassa keskusteluja, sen jälkeen omat ongelmani tuntuvat sangen pieniltä.
Mitä tarkoitat?
Ei alkanut. Pyörähdin, mutta kirjoittelin toimivammilla alustoilla. Joista yksi lopetettiin ja toinen hiljeni. Nyt sitten 2 vuotta kirjoitellut täällä. Aikaisemmat reissut eivät kestäneet pitkään.
Varmaan Vauva-lehden kautta minäkin, alkutalvesta 2000 kun aloin odottaan esikoista.
En minä sitä enää muista.
En vain enää löydä pois täältä!