Millä tavalla sinä löysit ensimmäisen kerran tälle foorumille?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Vauva-lehden kautta minäkin, alkutalvesta 2000 kun aloin odottaan esikoista.
Onko Vauva-lehti vielä olemassa?
Peijaksen P2-osastolta vinkattiin.
Taisi tyttäreni mainita käyvänsä täällä, vaikkei hänellä lapsia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Hakutulos hakukoneessa tai jonkun toisen sivuston kautta.
Minun kohdallani se oli varmaan iltapäivälehden sivu, jossa oli jokin viittaus vauvapalstaan.
Mikä tahansa suomenkielinen kysymys googleen tuo esiin pari kolme keskustelua tältä palstalta.
AV-mammojen vastauksilla on myös ne tekoälyt koulutettu.
Löysin jotakin kautta linkin ja hyvän ohjeen munienpesuveden uusiokäyttöön tai jauhenlihan pesemiseen. En muista kumpi oli ensin ja mikä vuosi. :D
Vahingossa ja sitten se olikin menoa.
Jotai asiaa googlettamalla päätyi usein Vauvan keskusteluun. Hauskat ketjut koukutti silloin. Moneen kysymykseen tuntui myös löytyvän täällä vastaus tai mielipide. En muista mitään tarkkaa ajankohtaa, mutta monia vuosia sitten.
Vauvan Online lopetettiin, tulin sitten tänne.
Alalaidasta ja korvaa aloitusten 1 sana pierulla aloitus sai klikkaamaan tätä
Muistelisin, että töissä yövuorossa vuosituhannen vaihteen puolella.
Eksä seurasi tätä palstaa. Se oli aikaa jolloin mm. lemmikkipalstat.com oli vielä voimissaan eli kauan ennen yöhäiriköinnin pahenemista ja klo 23-07 yösulun käyttöönottoa.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään muista, ehkä Vauva-lehden kautta joka minulle alkoi tulla esikoista odottaessani
Oliko vuosi 1998? Mulla kävi näin.
Ainakin minä aloitin 1998, kun jossain lehdessä kerrottiin, että tällainen keskustelupalsta on aloittanut, tosin se oli muistaakseni isille alunperin ja sellainen, jossa jokainen viesti tarkistettiin ennen julkaisua.
Muistaakseni vuoden 2013 paikkeilla eksyin tänne, kun hain Googlesta jotain työnhakuun tai ansioluetteloihin liittyvää ja linkit toivat tänne.
Vuonna 1999 makailin turhautuneena jalka kipsissä. Tytär sanoi, että mene vauvalle lukemaan, miten muillakin on kurjaa. Silloin oli vielä tämä online.
Työkaveri kertoi hauskoja juttuja vauvalta, joten päätin tulla itsekin lukemaan näitä. Kyllä kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Löysin jotakin kautta linkin ja hyvän ohjeen munienpesuveden uusiokäyttöön tai jauhenlihan pesemiseen. En muista kumpi oli ensin ja mikä vuosi. :D
Voi jauhi, tuo rakastettu eläin, josta saa jauhenlihaa. Onko kukaan nähnyt sitä elävänä?🤔
Ehkä vuonna 2004, en muista oikein miten löysin tänne. Itse tein ensimmäisen kirjoituksen tästä parin vuoden päästä, kun avokkini oli pahoinpidellyt minut taas jälleen. En ollut pystynyt kertomaan kellekään irl. Palstan tuella uskalsin/ymmärsin seuraavana päivänä lähteä suhteesta.
Onko ollut olemassa vielä paremmin toimivia alustoja kuin tämä?