Naisen reisivako on seksikäs
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset tukkireidet, jotka ovat aivan yhdessä on kamalat. Eli rako pitää olla ja hoikat jalat.
Tämmönen?
https://www.facebook.com/photo/?fbid=926399433728579&set=pb.10009075591…
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset tukkireidet, jotka ovat aivan yhdessä on kamalat. Eli rako pitää olla ja hoikat jalat.
Mulla on!
Hoikat kiinteät.
Ei selluliittia.
Vähän kuin Lindan.
🥳 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on!
Hoikat kiinteät.
Ei selluliittia.
Vähän kuin Lindan.
🥳 x
Miten tiesin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen?
Ihan hyvä. Tykkään kyllä vielä kapeammista jaloista.
Olen ollut nuori 90-luvulla ja sen aikainen ihanne on jäänyt päälle. Pidän myös pienestä pepusta eikä rintojenkaan tarvitse olla kovin suuret.
Parhaat reidet luurangoilla. Yhtä vetävät miehillä ja naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso rako taas on ruma
Tämä efekti tulee, kun lantio on leveä, mutta reidet tosi hoikat. Ei tosiaan paras, mutta paljon parempi kuin toisiaan hinkkaavat läskireidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen?
Olen ollut nuori 90-luvulla ja sen aikainen ihanne on jäänyt päälle. Pidän myös pienestä pepusta eikä rintojenkaan tarvitse olla kovin suuret.
Mitä sitten? Onko mielipiteesi jollakin tavalla tärkeä? Jos on, niin kenelle?
"PERSU IGEN!"
PERSUJEN KUNTAPOLIITIKKO MURHASI VAIMONSA
Kotkassa paljastuneen henkirikosen tekijäksi epäillään kirjailija Mikko Haaksluotoa. Hän on paikallinen persuaktiivi, oli mm. persujen kuntavaaliehdokkaana viime vuonna (siitä kuvakaappaus kommenteissa).
Poliisi epäilee venäläissyntyisen vaimonsa tappajaa nimenomaan murhasta. Käytännössä se tarkoittaa, että tekoa epäillään joko suunnitelluksi, tai se on tehty erityisen raa'alla ja julmalla tavalla.
Lihaksikkaat pakarat, reidet ja sääret on miehellä seksikkäät. En edes katso läskejä ja rimpuloita, joilla ei noita ole.
Ja vaikka mies olisi mr Universum, mutta häneltä puuttuvat aivot, en kiinnostu. Tyhmä rähjä-äijä ei ole seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen?
Sama. Junnu ysärillä.
LaardiBBL pérse ei ollut
ihanne ollenkaan, vaan
kapealanteisuutta ihan
tietoisesti korostettiin.
Pieni kompakti pallopeppu
ja Levikset 501. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä efekti tulee, kun lantio on leveä, mutta reidet tosi hoikat. Ei tosiaan paras, mutta paljon parempi kuin toisiaan hinkkaavat läskireidet.
Ei tarvitse olla leveä lantio. Itselläni on kapeahko lantio, mutta reisien väliin jää silti rako. Enkä saa sitä tukittua muuten kuin kääntämällä jalkoja reilusti sisäkiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen?
Sama. Junnu ysärillä.
LaardiBBL pérse ei ollut
ihanne ollenkaan, vaan
kapealanteisuutta ihan
tietoisesti korostettiin.
Pieni kompakti pallopeppu
ja Levikset 501. x
Juu, en ole ollenkaan päässyt näiden jättiperseiden makuun. Myös silikonit ovat turhat, vaikka ne eivät hillityssä koossa rumat olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla leveä lantio. Itselläni on kapeahko lantio, mutta reisien väliin jää silti rako. Enkä saa sitä tukittua muuten kuin kääntämällä jalkoja reilusti sisäkiertoon.
Kuuluukin jäädä. Luitko muita kommentteja ollenkaan?
Minun vimppa oli toi ysäri.
Jotkut tóksiset, itse ehkä
paksu/lyhytjalkaiset
naiset kadehtivat myös
kanssasiskojen pitkiä, kiinteitä
sääriä, jopa myöhäistä
menopaussia. Sen olen
havainnut. x