Mitä tekisit herkkusienistä?
Ideoita? Hävikkihevistä, maksoi 22 centtiä. Ei grilliä.
Kommentit (28)
Mikä on herkkusienten ravitsemuksellinen arvo, pyöreä 0?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit jos et käytä? Vai koska halvalla sait? Olisit jättänyt jollekin toiselle.
Kun saa halvalla, niin uskaltaa kokeilla jotain oudonpaakin raaka-ainetta. Itse en osaa tehdä herkkusienille muuta kuin paistaa pannussa sipulin kanssa, ihan hyvä ä perunoiden lisukkeena
Vierailija kirjoitti:
Pastaa sienikastikkeessa.
Tätä minäkin tekisin. Valkosipulia ja timjamia lisäksi.
Noita saa aika usein hävikkikorista, itse pilkon ja pakastan niin ei tarvitse käyttää isoja määriä kerralla. Viimeksi tein wokkia, jossa oli herkkusieniä, tuoretta pinaattia, nuudeleita ja chorizo-makkaraa. Herkkusienet ja pinaatti olivat hävikkikorista, eli melkein ilmaisia. Oli hyvää!
Pilkon herkkusienet ja sipulia pannulle, ripaus suolaa, paistan hetken, lisää pilkottuja mini tomaatteja ja lopuksi juustoraastetta. Nam
Munakasta ja täytetyn leivän väliin.
Kompostiin suoraan. Tai syöttää oraville. Ihmisravintoa ne ei ole.
Mitä vaan. Vihannesten seassa uunissa, pannulla joku kastike tai munakas, pitsaan, makaronilaatikkoon jauhelihan sekaan jne. On niin mieto, ettei juuri makua muuta.