Onko kesäisin Helsinki-Vantaalla maanantaisin aamulla ruuhkaa? Mietin, että onko puolitoista tuntia liian vähän junan saapumisesta kentälle
Katson yöjunia ja niitä menee vain kaksi niin, että on perillä ennen lennon lähtöä. Toinen liian aikaisin ja toinen on sitten tuo missä jää aikaa puolitoista tuntia. Aina on se riski, että juna myöhästyy. Meillä on ruumaan menevät laukut. Toki yritetään niin, että päästäisiin lentokentän hotelliin jo sunnuntaina, mutta mulla vielä tuolloin työpäivä ja jos paska tuuri käy niin mulle laitetaan siihen ilta vaikka olen suunnitellut aamun.
Itse ajattelisin, että tiukkaa tekee ehtiä tuossa puolessatoista tunnissa. Riskinä vielä junan myöhästyminen. Olenko oikeassa?
Kommentit (47)
Menette Tikkurilaan hotelliin edellisenä iltana.Ne yöjunat pohjoisesta on lähes aina enemmän tai vähemmän myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Menette Tikkurilaan hotelliin edellisenä iltana.Ne yöjunat pohjoisesta on lähes aina enemmän tai vähemmän myöhässä.
Et sitten osannut lukea aloitustani kunnolla. Mä olen töissä vielä sunnuntaina ja jos paska tuuri käy niin mulla on iltavuoro. Ei silloin enää lähdetä mihinkään hotelliin yöksi vaan mennään yöjunalla suoraan lentokentälle. Jos mulla on aamu, niin sitten ollaan hotellissa yötä kentällä. Ei todellakaan missään Tikkurilassa. Illalla kentälle ja ruumalaukkujen jättö ja hotelliin nukkumaan. Aamulla on sitten lyhyt matka lähtöselvitykseen. En ymmärrä miksi pitäisi olla Tikkurilassa yötä.
Ap
Huh tuli tänään työvuorot ja on onneksi tuona sunnuntaina aamuvuoro! Ostin junaliput jo ja mennään lentökentän hotelliin yöksi. Illalla viedään jo ruumalaukut.
Vierailija kirjoitti:
Huh tuli tänään työvuorot ja on onneksi tuona sunnuntaina aamuvuoro! Ostin junaliput jo ja mennään lentökentän hotelliin yöksi. Illalla viedään jo ruumalaukut.
Tämä siis ap:n viesti.
Ap
Ap, olet jankuttanut tätä samaa jo kuulausia. Olisiko aika jo lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet jankuttanut tätä samaa jo kuulausia. Olisiko aika jo lopettaa?
Kuukausia? Mitä ihmettä? En kyllä ole.
Ap
Kentällä on kivaa. Voi syödä, shoppailla ja katsella lentokoneita.