SDP:N RATTIJUOPUMUS! Näin kansanedustaja selittää! Suora lähetys kello 12!
SDP:n talousosaaja: Öinen rattijuopumus – Näin kansanedustaja selittää, suora lähetys noin kello 12.00!!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ea835db0-880f-4253-a9e9-84ca1a724…
Kommentit (52)
Ja tollasia vasukit äänestää...koska "ihan niinku mä!"
Vierailija kirjoitti:
Kaiken voi tehdä reilummin! Joona Räsänen puhalsi 0.68promillea. Eihän tuo ole kuin 8kaljaa satakiloiselle miehelle?
Meillähä ..hik.. on sama suunta.
Vierailija kirjoitti:
sanoutuuko temarit irti rattijuoppuvesta. puheenjohtajaa myöten.
Tottakai, demareilla tuollainen ei ole tapana.
Olisi tyylikäs pesäero hallituspuolueisiin jos SDP päättäisi että kaveri ei olekaan ehdolla. Vielä tyylikkäämpäänolisi jos kaveri itse ymmärtäisi jättäytyä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoutuuko temarit irti rattijuoppuvesta. puheenjohtajaa myöten.
Tottakai, demareilla tuollainen ei ole tapana.
Olisi tyylikäs pesäero hallituspuolueisiin jos SDP päättäisi että kaveri ei olekaan ehdolla. Vielä tyylikkäämpäänolisi jos kaveri itse ymmärtäisi jättäytyä pois.
Turha toivo että demarilla olisi selkärankaa!
Normaalia juoppo demareille.
Demarit on myös tunnettuja lasten raiskaamisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mitättömät lukemat, eihän tuommoinen 0,68 ole kuin pari-kolme tuoppia.
Jos juo ne nopeasti yhteen menoon, ja lähtee heti välittömästi sen jälkeen matkaan.
Miksi vasemmanlaidan pitää yrittää selittää jotenkin / paremmaksi tätä joona räsäsen rattijuopumusta, kun hänhän totesi että muutama liikaa tuli otettua. Ja toisekseen, joi ne kaljat nopeasti tai hitaasti niin kännissä on eikä silloin ole mitään asiaa auton rattiin eikä edes skuutilla ajelemaan.
On se kumma että demarisekoilijankin touhuista kommentit liittyvät välittömästi PS-poliitikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Siis puolue on nyt rattijuoppo?
Jos kyseessä olisi ollut muslimi, niin auto olisi ollut rattijuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Näitä löytyy kaikista puolueista ja heidän kannattajistaan. Eipä tuo partamaurikaan ole kovin kummoisesti elämässään onnistunut. Mutta onneksi tämä edustaja jättäytyy pois seuraavista vaaleista. Erään puolueen edustajille on meriitti jos syyllistyy rikokseen. Mutta mitäpä tästä tuon enempää. Annetaan persujen iloita tyypilliseen tapaansa.
Huikka-Räsäselle näyttää viina maistuvan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puolue on nyt rattijuoppo?
Jos kyseessä olisi ollut muslimi, niin auto olisi ollut rattijuoppo.
Vihervasemmisto puolustaa juoppoa muslimia vielä enemmän kuin juoppoa demaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on näillä demareilla häpyä!!! vaarantavat toisten hengen hyppäämällä juopuneena rattiin!!!
Kännissä ajo ei katso puoluetta, onhan noita kärynnitä muistakin puolueista. Näin äkkiseltään tulee mieleen kokoomuksen Sirpa Pietikäinen.
Joo niin se on. Monessa puolueessa on yksittöisiä kännitötöilyitä, yhdessä moninaisia.
Kaiken voi tehdä reilummin! Joona Räsänen puhalsi 0.68promillea. Eihän tuo ole kuin 8kaljaa satakiloiselle miehelle?