Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:N RATTIJUOPUMUS! Näin kansanedustaja selittää! Suora lähetys kello 12!

Vierailija
13.05.2026 |

SDP:n talousosaaja: Öinen rattijuopumus – Näin kansanedustaja selittää, suora lähetys noin kello 12.00!!

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ea835db0-880f-4253-a9e9-84ca1a724…

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin myöntää mokanneensa pahasti. Jotkuthan ei ikinä sitä tee, esim. eräs Vornanen.

Odotin tätä: että tulee demari kehumaan toveria. Olisiko kaivanut kehun esiin, jos mokannut olisi ollut perussuomalainen? Demari ei petä!

Vierailija
22/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANOUTUUKO  TYTTI  TUPPURAINEN  IRTI  RATTIJUOPOSTA

Suomen rahoista Tytti on jo sanoutunut irti, antoi ne Uniperille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sinulla, ap, on selittää?

Vierailija
24/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puolue on nyt rattijuoppo?

Siis tämähän on demarien tapa: jos yksi persu tekee virheen, kaikki persut syyllistetään puolueena. Kun Tytti Tuppurainen tekee virheen, kyseesaä on muiden suorittama provokaatio.

Vierailija
25/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin myöntää mokanneensa pahasti. Jotkuthan ei ikinä sitä tee, esim. eräs Vornanen.

Odotin tätä: että tulee demari kehumaan toveria. Olisiko kaivanut kehun esiin, jos mokannut olisi ollut perussuomalainen? Demari ei petä!

Heti kyllä kehutaan kun persu ensin myöntään virheensä eikä selittele.

Vierailija
26/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo muutamien oppositoedustajan habitusta, niin selvästi eivät kuppiin syle. Maistuu miestä väkevämpi. 

Sitäkin olen ihmetellyt miksi Lindtman on kyselytunneilla ja videoissaan kuin "seinästä revitty", partaa ei ole viitsinyt aina ajaa.

Ulkoisesta habituksesta ei voi päätellä juuri mitään. Aikoinaan Johannes Virolaista syytettiin juoppoudesta pelkästään ulkonäön perusteella vaikka ukko oli raivoraitis ja siihen aikaan todellakin viina maistui melkein kaikille.  Oli kosteita pitkittyneitä lounaita ja mitä lie saunailtoja. 

Kekkosellekin kerran Virolainen ihmetellyt mitä tehdä kun on raivoraitis eikä juo eikä tupakoi niin Kekkonen neuvonut että pitää elää. Virolainen on sanonut että juo sitten konjakit kun karjala saadaan takaisin, jäi häneltä sekin tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo muutamien oppositoedustajan habitusta, niin selvästi eivät kuppiin syle. Maistuu miestä väkevämpi. 

Sitäkin olen ihmetellyt miksi Lindtman on kyselytunneilla ja videoissaan kuin "seinästä revitty", partaa ei ole viitsinyt aina ajaa.

Ulkoisesta habituksesta ei voi päätellä juuri mitään. Aikoinaan Johannes Virolaista syytettiin juoppoudesta pelkästään ulkonäön perusteella vaikka ukko oli raivoraitis ja siihen aikaan todellakin viina maistui melkein kaikille.  Oli kosteita pitkittyneitä lounaita ja mitä lie saunailtoja. 

Kekkosellekin kerran Virolainen ihmetellyt mitä tehdä kun on raivoraitis eikä juo eikä tupakoi niin Kekkonen neuvonut että pitää elää. Virolainen on sanonut että juo sitten konjakit kun karjala saadaan takaisin, jäi häneltä sekin tekemättä.

Siis konjakki juomatta

Vierailija
28/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mitättömät lukemat, eihän tuommoinen 0,68 ole kuin pari-kolme tuoppia. 

Yksi keskari pullo tai 12cl viiniä  nostaa tavallisella ihmisellä 0,25 promillea, ja tuo haihtuu 2h aikana. Tuossa on selkeästi otettu enemmän kuin 3 annosta eikä ole ehtinyt haihtumaan höyryt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mitättömät lukemat, eihän tuommoinen 0,68 ole kuin pari-kolme tuoppia. 

Jos juo ne nopeasti yhteen menoon, ja lähtee heti välittömästi sen jälkeen matkaan.

Vierailija
30/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten vaan loikkaamaan persuihin. Nehän ne kerää muiden puolueiden töpänneet ja rikolliset. "Meillä kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari Kianto (v. 1909 ilmestyneessä kirjassaan Punainen viiva) lanseerasi termin solisaliratti, mikä oli ilmeisesti hieman kansanomainen tulkinta kansan syvien rivien suussa hankalasta sanasta sosiaalidemokraatti. 

No nyt sitten voidaan lanseerata termi solisalirattijuoppo. 

Vierailija
32/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuon saisi käännettyä jonkun muun syyksi?

Tarpeeksi kauan kun miettii niin kai sen voi vierittää hallituksen syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pj. Lindtman - Aatu-tervehdys nakuna

Sihteeri Näkkäläjärvi - kissan spreijaaminen ja nuotioon heittäminen

Vara pj Mäkynen - vaimonpettäjä ja valehtelija

Vara pj Nasima - haittapoliitikko, äänesti rajan sulkemista vastaan ja Stadion-säätiöllä jakoi liput Marinille.

Berg - häirintäyhdyshenkilö häiritsee itse

Räsänen - rattijuoppo

 

Hieno puolejohto demareilla. Ja tämä pääministeripuolueena? Ajatelkaa ihmiset, ennen kuin äänestätte!

Vaimon kunnian petos syyte?

Vierailija
34/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuitenkin kai sopeutusrahat ja eläkkeet, joten ei hätää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on ikävä sairaus

Vierailija
36/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari=juoppo sika homo paska

Vierailija
37/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puolue on nyt rattijuoppo?

SDP ei ole tuominnut tai pyytänyt anteeksi edustajansa rattijuoppoutta joten kyllä.

Vierailija
38/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon kun puolueen ainoa talousosaaja on toheltava känniläinen 😂

Vierailija
39/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva talousministerimme. Upeeta! Mahtavaa!

Vierailija
40/52 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on ikävä sairaus

Joo menis katkolle, ei ole työkykyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan