Ihmisen on hyvä olla töissä
Itsekunnioitus syntyy siitä että elättää itse itsensä ja perheensä
Kommentit (29)
Aina ei kyllä ole hyvä olla töissä.
Mutta työssä, jota jaksaa tehdä ja jossa sietää käydä, on hyvä olla. Sellainen työ parantaa elämänlaatua. Varsinkin jos siitä vielä maksetaan kohtuullisesti tai tyydyttävästi.
Kyllä. Vielä kun siitä maksettais palkkaa. Nimenomaan sillä pitäisi itsensä elättää, mutta ei onnistu enää
Olen työni tehnyt, nyt nautin eläkkeellä olosta, välillä fiilistelen ulkomaan matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka työtä tekee jos ei ole pakko?
Ei ole pakko nostella työeläkettä ja vaikkapa matkustella.
Mutta lomallaolo se vasta elämää on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää tehdä selväksi noille työtä vieroksuville sadoilletuhansille...työ tekijäänsä kiittää,ja ihminen saa toimeentulonsa hankittua itse..ei yhteiskunnan elättinä..
Ja kissa kiitoksilla elää?
Imisitkö sinä jormia työksesi, ja ihan sillä eläisit? Kyllä pitää palkkakin maksaa, vaikka myönnän, kun palkka on kohdillaan, itse työstäkin löytää niitä palkitsevia elementtejä.
Olis kyllä parempaakin tekemistä kuin kuluttaa elämä töissä mutta minkä teet kun on köyhälistöön syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää tehdä selväksi noille työtä vieroksuville sadoilletuhansille...työ tekijäänsä kiittää,ja ihminen saa toimeentulonsa hankittua itse..ei yhteiskunnan elättinä..
Olet joko ulkomainen vihanlietsojabotti tai joku aivokuollut boomeri, joka ei ymmärrä todellisuudesta mitään.
Juuri noin 5/5
Meidät kipeät työkyvyttömät pitäisi armahtaa ja antaa työpaikat nuorille terveille. Silkkaa kidutusta roikottaa väkisellä työnhakijana.
T: taas 4h katkonaiset yöunet ja töitä pitää hakea