Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni Mats 48v. DI

Vierailija
12.05.2026 |

Pukeutuu töissä ja kodin ulkopuolella  aina liituraitapukuihin. Niitä pukuja on montaa eri väriä. Kenkänsä hän teettää Pariisissa mittatilaustyönä. Joo onhan hän komea noissa puvuissaan. Mutta minä en pidä noista aniliininpunaisista silkkisistä taskuliinoista. Se väri on jotenkin niin liian räikeä mielestäni. Jotain pitäisi tapahtua että Mats suostuisi pitämään vaikka okrankeltaista taskuliinaa.

Uhkaanko avioerolla?

Tv. Sabina

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhkaa, DI tuo 3:ea eri leikettä pöytään.

Vierailija
2/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä kuule se! Jos ei tuollaista tuolla koulutuksella ymmärrä, niin on se ihme. Vai oisko mahdollista, että hän vain esittää älykkäämpää, kuin on? Ehkä hän onkin vain patologinen valehtelija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä uhkaa, DI tuo 3:ea eri leikettä pöytään.

Noinko vähän? Meidän naapurin mies on lääkäri ja siellä on aina pöydässä ainakin 5äe leikkelettä. Ja vielä kuule juustoakin, ihan Edamia! Että meidän koko perheen, mummia, ukkia ja mummin serkkua  myöten käy niitä kateeksi...Kokoonnutaan aina kiikarit käsissämme ja vesi kielellä tiirailemaan niitä, kun natustelavat herkkujaan 4548eliön lämpölamputetulla teranssissaan. Tulee sieltä kyllä kivat aromit meidänkin pihalle, on sitten jotain nautintoa meillekin!

Vierailija
4/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂👍

Vierailija
5/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä kertonut lääkärillesi näistä harhoistasi?

Vierailija
6/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mats on myös minun mies... tiesitkö sen?

Mats on kova poika imemään mun munaa ja sillä on tiukka anus. 

-Hessu-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi