Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa

Vierailija
12.05.2026 |

Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan. 

Kommentit (733)

Vierailija
501/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites fetissikengät iskee? Balettikorkkarit ja lukolliset nilkkaremmit?

Vierailija
502/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ainoastaan kiittää Ap:ta hyvästä ketjusta. Vaikuttaa kuin vastailisit ihan rehellisesti. Vastauksiasi on mielenkiintoinen lukea. Tällaiset ketjut auttavat ainakin minua ymmärtämään paremmin erilaisia naisia. Tässä tapauksessa sinun tyyppisiä.

Kiitos.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkansa että parhaat naiset ovat noin 45-50 vuotiaita. Siis seksikkäimmät ja kuumimmat.

Kyllä tavallaan uskon tuohon, saan paljon huomiota miehiltä laajalla ikähaarukalla. En tiedä onko tämä ikä aina ollut näin vai sattuuko nyt vain olemaan sellainen aikakausi. Samanikäiset miehet eivät tunnu olevan yhtä huudossa. 

Vierailija
504/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ainoastaan kiittää Ap:ta hyvästä ketjusta. Vaikuttaa kuin vastailisit ihan rehellisesti. Vastauksiasi on mielenkiintoinen lukea. Tällaiset ketjut auttavat ainakin minua ymmärtämään paremmin erilaisia naisia. Tässä tapauksessa sinun tyyppisiä.

Kiitos.  

Kiitos sinulle kauniista kommentista ja olen vastaillut aidosti ja rehellisesti. Se, että vastauksistani voisi olla jotain hyötyä jollekin tekee minut iloiseksi. Ketju on saanut olla suht rauhassa trolleilta ja ilkeilijöiltä. Täällä on myös hyviä tyyppejä, jotka haluaa vaihtaa ajatuksia yhdestä ihanimmasta asiasta elämässä, eli seksistä. Tähän ketjuun niitä on löytänyt useampi.  

Vierailija
505/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nilkkaremmit ehdottomasti turn on. Balettikorkkareita en ole ennen nähnyt, pidetäänkö niitä vain sängyssä? Sattuukohan jalkoihin jos ei ole tottunut? 

Vierailija
506/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkansa että parhaat naiset ovat noin 45-50 vuotiaita. Siis seksikkäimmät ja kuumimmat.

Kyllä tavallaan uskon tuohon, saan paljon huomiota miehiltä laajalla ikähaarukalla. En tiedä onko tämä ikä aina ollut näin vai sattuuko nyt vain olemaan sellainen aikakausi. Samanikäiset miehet eivät tunnu olevan yhtä huudossa. 

Juuti näin. Nämä niin sanotut MILF-ikäiset ovat aina huudossa. Kiinnostaa tietää miten paljon tosi nuoret miehet/pojat ovat sinun perässä.

Vierailija
507/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nilkkaremmit ehdottomasti turn on. Balettikorkkareita en ole ennen nähnyt, pidetäänkö niitä vain sängyssä? Sattuukohan jalkoihin jos ei ole tottunut? 

https://www.pleaserusa.com/pic/ballet-1025-ble.jpg

Vierailija
508/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuti näin. Nämä niin sanotut MILF-ikäiset ovat aina huudossa. Kiinnostaa tietää miten paljon tosi nuoret miehet/pojat ovat sinun perässä.

Jos joskus tulee yöelämään lähdettyä, niin kyllä tanssilattialla on lähes aina nuorten miesten ympäröimänä ja mikäs siinä, usein he ovat hyväntuulista seuraa. 

Itse tykkään enemmän hauskanpidosta ja  flirtistä, kuin suorista seksitarjouksista - niitäkin tulee. Kaikkein innokkain ikäryhmä tuntuu olevan 24-29 vuotiaat. 

Vierailija
509/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen seksielämääsi? 

Vierailija
510/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaihtelee. Välillä hyvinkin tyytyväinen, mutta en aina. Esimerkiksi tämä viikko on ollut olosuhteiden pakosta hiljainen seksin suhteen. 

Siihen olen tyytyväinen, että intoni ja uteliaisuuteni on säilynyt, olen kokeillut juttuja ja tarjonnut ikimuistoisia kokemuksia muutamalle muullekin. 

Vierailija
511/733 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaihtelee. Välillä hyvinkin tyytyväinen, mutta en aina. Esimerkiksi tämä viikko on ollut olosuhteiden pakosta hiljainen seksin suhteen. 

Siihen olen tyytyväinen, että intoni ja uteliaisuuteni on säilynyt, olen kokeillut juttuja ja tarjonnut ikimuistoisia kokemuksia muutamalle muullekin. 

Ikimuistoisia kokemuksia? Kerro!

Vierailija
512/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisia kokemuksia? Kerro!

Toteuttanut muutaman miehen haaveen, jotka ovat toteutuessaan ylittäneet kaikki fantasiatkin. Ovat olleet niin intiimejä hetkiä, että vastaan näin ympäripyöreästi. 

Niiden muistelu tuo itsellekin tyytyväisyyttä pitkällä aikavälillä. 

Vierailija
513/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen flirtti saa sinun kiinnostuksen heräämään? Oletko milloinkaan törmännyt mieheen jonka kanssa olet halunnut seksiä hyvin lyhyen tapaamisen jälkeen? Jos näin on käynyt, millainen mies tuon sai aikaiseksi?

Vierailija
514/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen flirtti saa sinun kiinnostuksen heräämään? Oletko milloinkaan törmännyt mieheen jonka kanssa olet halunnut seksiä hyvin lyhyen tapaamisen jälkeen? Jos näin on käynyt, millainen mies tuon sai aikaiseksi?

Minuun iskee huumoripitoinen flirtti, esim. vitsikäs itseironia voi olla tosi hauskaa. Voin sanoa epäsuorasti jonkun seksiin viittavan jutun ja mies nappaa siitä kiinni. Paljon katsekontaktia, hymyä ja naurua. 

Ja kyllä on käynyt niin, että olen ollut heti valmis. Ryhdikkyys, hyväntuulisuus ja raikkaus olemuksessa vetosi. 

Vierailija
515/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut jo nuoresta iästä asti kiinnostunut seksistä ja seksuaalisesti aktiivinen vai onko herääminen tapahtunut myöhemmin? 

Osa ihmisistä on seksuaalisesti aktiivisempia kuin toiset.  Itse kuulun noihin ihmisiin joilla seksi on ollut kiinnostuksen kohteena ennen kuin on edes ymmärtänyt asiasta mitään ja yhä asia kiinnostaa. Toisilla taas seksuaalisuus rajoittuu enemmän tiettyyn ikään ja sitten halut lopahtavat. 

Vierailija
516/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut jo nuoresta iästä asti kiinnostunut seksistä ja seksuaalisesti aktiivinen vai onko herääminen tapahtunut myöhemmin? 

Osa ihmisistä on seksuaalisesti aktiivisempia kuin toiset.  Itse kuulun noihin ihmisiin joilla seksi on ollut kiinnostuksen kohteena ennen kuin on edes ymmärtänyt asiasta mitään ja yhä asia kiinnostaa. Toisilla taas seksuaalisuus rajoittuu enemmän tiettyyn ikään ja sitten halut lopahtavat. 

Samoin olen ollut aina kiinnostunut ja aktiivinen. 

Jokin kuivempi kausi mahtuu elämään, kun on ollut kuormittavia jaksoja ja koen, että silloin myös katosi jotain itsestäni. 

Siksikin haluan ruokkia liekkiäni ja toivon että se roihuaa vielä pitkään. 

Vierailija
517/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä piirteen oletat vetoavan nuoriinkin miehiin sinussa, ennen kuin olette pääseet keskustelemaan? Ymmärrän hyvin miksi miehet kiinostuvat seurastasi, jos pääsevät juttelemaan.

Vierailija
518/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta joku naispoliitikko todella kuuma. Poliittinen mielipide ei saa vaikuttaa.

Vierailija
519/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä piirteen oletat vetoavan nuoriinkin miehiin sinussa, ennen kuin olette pääseet keskustelemaan? Ymmärrän hyvin miksi miehet kiinostuvat seurastasi, jos pääsevät juttelemaan.

Kauneus, hymy, vartalo... ne saaneet kehuja. Kiitos mitä kirjoitit juttelusta. 

Vierailija
520/733 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta joku naispoliitikko todella kuuma. Poliittinen mielipide ei saa vaikuttaa.

Ei ihan varsinaisessa merkityksessä kuumakuuma, mutta niin kaunis ja miellyttävä olemus, etten voi muutakaan vastata kuin Maria Ohisalo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi