Miksi valaat ovat kateellisia sexyille kauniille naisille?
Kuntosaleja on ja rasvaimuja. Aina voi tehdä valintoja estetiikan eteen. Laiskuutta, kaikille ei jaeta samoja kortteja.
Kommentit (21)
Rumat on katkeria, eivät saa kaikkia miehiä sekaisin ja eivät näytä miltään. Lisäksi luonne on vielä ruma, niin niin.
Ihmissilmä rakastaa estetiikkaa, ja kauniit ihmiset ovat miellyttäviä sekä vetovoimaisia.
Jotkut ihmiset katkeroituvat tästä, yleensä juurikin rummot jne.
Ilman sinivalaita meillä ei olisi sinitarroja.
"Rumat on katkeria, eivät saa kaikkia miehiä sekaisin"
Eikö se ole vain hyvä asia ja kaikkien etu, että on naisia, jotka eivät saa kaikkia miehiä sekaisin? Tykkäätkö kovasti siitä, jos kumppanisi rakastuu johonkin toiseen?
En ole kateellinen. Olen jo ollut hyväkroppainen nuorena.
Vierailija kirjoitti:
"Rumat on katkeria, eivät saa kaikkia miehiä sekaisin"
Eikö se ole vain hyvä asia ja kaikkien etu, että on naisia, jotka eivät saa kaikkia miehiä sekaisin? Tykkäätkö kovasti siitä, jos kumppanisi rakastuu johonkin toiseen?
Ei kumppanin tarvitse katsella muualle, jos on hyvännäköinen kumppani. Tietysti jotkut ovat vilkkusilmiä ja katsovat oli sitten vieressä Miss tai Mister Universum.
Incelin keksimä rage bait. Älkää naiset lähtekö mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinivalaita meillä ei olisi sinitarroja.
oih <3
"Ei kumppanin tarvitse katsella muualle, jos on hyvännäköinen kumppani. Tietysti jotkut ovat vilkkusilmiä ja katsovat oli sitten vieressä Miss tai Mister Universum."
Avoimessa suhteessa kumpikin lentäköön kukasta kukkaan. Taudit kylläkin huolestuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Rumat on katkeria, eivät saa kaikkia miehiä sekaisin ja eivät näytä miltään. Lisäksi luonne on vielä ruma, niin niin.
On parempi, että EI saa miehiä sekaisin. Itse olen sexy bimbo, enkä ole tavannut yhtään järkevää miestä. On siis ollut pakko ottaa etäisyyttä heihin. Normaalijärkinen mies on vielä näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On parempi, että EI saa miehiä sekaisin. Itse olen sexy bimbo, enkä ole tavannut yhtään järkevää miestä. On siis ollut pakko ottaa etäisyyttä heihin. Normaalijärkinen mies on vielä näkemättä.
Lopeta bimboilu, laita älykkölasit ja sopivan sexy asu kampukselle ja mene harhailemaan yliopiston kirjaston kirjojen väliin. Pyllistys hameessa plussaa ja opettele jotain teoriaa, Teslaa tai Einsteinia niin kyllä ne söpöt kansis nörde pojatkin villiintyy.
Runkkari-ap jatkakoon runkkaamista. Ei tuottanut tulosta tämäkään ketju.
"Pyllistys hameessa plussaa ja opettele jotain teoriaa, Teslaa tai Einsteinia niin kyllä ne söpöt kansis nörde pojatkin villiintyy."
Jos opiskelee järkeviä asioita, niin eipä tee mieli pyllistellä huvikseen ainakaan herutusmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Runkkari-ap jatkakoon runkkaamista. Ei tuottanut tulosta tämäkään ketju.
Kommentteja vyöryy, voit poistua jos haluat keskustella jostain muusta.
En mä enää edes jaksaisi sitä, että "kaikki" miehet oli kuola valuen..
Vierailija kirjoitti:
"Pyllistys hameessa plussaa ja opettele jotain teoriaa, Teslaa tai Einsteinia niin kyllä ne söpöt kansis nörde pojatkin villiintyy."
Jos opiskelee järkeviä asioita, niin eipä tee mieli pyllistellä huvikseen ainakaan herutusmielessä.
Sitten ei saa aviomiestä, jokainen aviomies haluaa että vaimo pyllistää kunnolla kotona, varsinkin jos on hyvä perse.
Ei se ole tutkintoon sidottua pyllistely ja minihameet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ikä on ap?
6 v
Up