Liputatteko tänää J.V. Snelmannille ja suomalaiselle identiteetille?
Vai onko lippu lepäämässä komerossa viikonlopun liputusten jäljillä? Tai päivä ei vain muuten kiinnosta ja liikuta teitä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012001253.html
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalaisuuden_p%C3%A4iv%C3%A4
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Snelmannin tuotteen.
Syön tänään vain isänmaallista ruokaa.
No ruotsalaisuuden ja suomalaisuuden päivät kun on ruotsia oltu . Kyllä suomen heimot kestää tän .
Lappeenrannan venäläinen koulu ja ORTODOKSIKIRKKO vähän kiehuu yli
Tietysti riisi on aina kasvatettu turvesuolla.
Lanttua voisi saada kauppaan . Kaalia oli tullut . Uudet perunat ei ole Suomesta vielä ja niihin on laitettu jotain liisteriä ruskeaa . Kun keittää niistä lähtee kattilan pohjalle ruskeaa liisteriä. Joku myrkyttää meitä. S market.
Vierailija kirjoitti:
En. Liputan natsisaksalle.
Asutko Saksassa ?
Vierailija kirjoitti:
Nationalismi on kaiken pahan alku.
Huomaat sen kun ja jos luovut omastasi 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
En. Liputan natsisaksalle.
Asutko suomen valtiossa ? Mitä teet täällä muiden maassa ?
Vierailija kirjoitti:
Lappeenrannan venäläinen koulu ja ORTODOKSIKIRKKO vähän kiehuu yli
Mjaah. Ortodoksikirkko on sinällään paljon vanhempi kuin Venäjä, joskin Venäjä kaappasi sen omaan käyttöönsä kuten putinistakin voi todeta.
Vierailija kirjoitti:
En. En juhlista jotain äärinationalistista nassujuhlaa.
Asut sä Suomessa maanpetoksesta pääsee vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenrannan venäläinen koulu ja ORTODOKSIKIRKKO vähän kiehuu yli
Mjaah. Ortodoksikirkko on sinällään paljon vanhempi kuin Venäjä, joskin Venäjä kaappasi sen omaan käyttöönsä kuten putinistakin voi todeta.
Niin on katolinen kirkkokin haaraosineen yhtä vanha kuin Jeesuksen seurakunta. Et älä ylpeile. Evankeliumi .
Ambrosius on vapaamuurari julkkis eikä sellaiset kabbalistit pelastu . Noituus pois.
Huuhtanen Kiljunen selittää miksi luterilaisia katolisia anglikaanisia syrjitään raha asioissa ja kelassa ja työpaikoissa . Ortodoksit niin erinomaisia omasta mielestään.
Ettei nyt vaan ole joukkoon eksynyt vääriä oppeja ja opettajia.
Saattaa hindujen henki vaikuttaa myös okkulttismia . Vähän kuin ryövärien luolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputtaisin mutta ei ole salkoa.Enkä ala sitä ostamaan.
Mielestäni ei ole enää sitä Suomea, minkä takia pitäisi liputtaa.
Suomi oli ihmisten mielissä jo kauan ennen itsenäistymistä.
Lappeenrannassa joku on näköjään liputtanut tänään saksalaisuudelle.
Ostin tänään Snelmannin tuotteen.