onko mitään mahdollsita laihtua kuussa 5kg?
Kommentit (33)
On mahdollista se -5 kg ennen uintikautta. Mutta kun sen olet viimein ennen juhannusta saavuttanut, alkavatkin helteet ja jätskinsyönti... ja koska olet laihduttanut nopeasti, kilot palaavat moninkertaisina. Eli syksyllä oletkin +7 kg lihavampi taas.
Nimim. Unohtakaa itsenne kiduttaminen
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista se -5 kg ennen uintikautta. Mutta kun sen olet viimein ennen juhannusta saavuttanut, alkavatkin helteet ja jätskinsyönti... ja koska olet laihduttanut nopeasti, kilot palaavat moninkertaisina. Eli syksyllä oletkin +7 kg lihavampi taas.
Nimim. Unohtakaa itsenne kiduttaminen
Teet nyt iltalehtimäisen oletuksen kesäkiloista :D
Nimim. en voi ymmärtää, miten jotkut onnistuvat lihomaan kesällä ja rantalomilla tropiikissa
Ikä varmaan vaikuttaa myös?
Eli se mikä toimii kolmikymppiselle, ei välttämättä toimi viiskymppiselle.
Ja parikymppisellä lähtee vielä helpommin, vaikka niistäkin moni kamppailee nykyään painonsa kanssa. Ihan ala-asteikäisilläkin on nykyään paino-ongelmia. Juuri näin yhdessä Itä-Helsingin lähiössä noin 10-12v poikaporukan, joista jokainen oli pullea.
voisihan tuota kyytiä pyytää vaikka elon muskilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla painoindeksillä melkeinpä mahdotonta, olet kuitenkin normaalipainoinen. Eri asia, jos ylipainoa olisi kymmeniä kiloja.
Ei ole, itse laihdutin 30kg viidessä kuukaudessa normaalipainon sisällä.
Saitko jonkin endokriinisen sairauden vai synnytitkö? Muuten tuo ei ole edes mahdollista saati järkevää.
Anoreksia
No ei ole normaalipainon sisällä tuo 30kg pienempi paino.
Vesipaastolla lähtee "heittämällä" 5kg eikä siihen tarvitse kuin pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla painoindeksillä melkeinpä mahdotonta, olet kuitenkin normaalipainoinen. Eri asia, jos ylipainoa olisi kymmeniä kiloja.
Ei ole, itse laihdutin 30kg viidessä kuukaudessa normaalipainon sisällä.
Saitko jonkin endokriinisen sairauden vai synnytitkö? Muuten tuo ei ole edes mahdollista saati järkevää.
Anoreksia
On se tuokin endokriininen vika päävian lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää jalat maassa laihdutuksessakin.
Jos hyppää ilmaan eikä jalat osu maahan, ei laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla painoindeksillä melkeinpä mahdotonta, olet kuitenkin normaalipainoinen. Eri asia, jos ylipainoa olisi kymmeniä kiloja.
Höpsis, bmi 25 on selvästi ylipainoinen ellei ole aivan tosi lihaksikas ja roteva.
Eli lähtee helposti se 4-5kg kuukaudessa, kun vaan syö järkevästi ja käy lenkillä. HIIT-treenit myös hyvä.
Sinä tulet olemaan tosi liemessä täytettyäsi 60 vuotta. Luut murtuvat tuon tuostakin osteoporoosin takia. Onnea vaan valitsemallesi tielle. Liikunta ei auta tuossa yhtään, vaan altistaa yhä entistä enemmän murtumille.
Mä laihduin yli viisi kiloa kahdessa viikossa syömällä pelkästään pieneksi silputtua kaalia ja kurkkua aamusta iltaan. Vähän taisin oliiviöljyä sekoittaa joukkoon. Maistui puulle mutta oli tehokas. Rahanpuutteessa tulee tehtyä kaikenlaista.
Vedä piriä kunnon kuuri varmasti kilot lähtee.
Mulla bmi 21 ja lähtee muutama kilo ihan pelkästään sillä, kun jättää lisätyn sokerin pois. Leivän, pastan, perunan, leivokset ja makeiset jättämällä bmi humpsahtaa kuukaudessa sinne 19 paikkeille.
Eli ei todellakaan vaadi mitään kituuttamista. Mutta AP:lla luultavasti erilainen systeemi, kun paino ylipäätään mennyt tuonne bmi 25 asti.