Soini sen sanoi ääneen.
Persuista siis näin:
– Persut ovat uusineet logonsa. Ei siinä mitään. Linjansa se on uusinut jo aikaisemmin, Soini aloittaa kirjoituksensa ja jatkaa:
– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut. Ei siinä mitään. Sellainen tunnus kuin porukka. Onnea!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011998840.html
Soini ei kerro mitä Hannu tarkoittaa, mutta kyllä se lukemalla selviää. Varmaan ensimmäinen juttu Soinilta, joka on lukemisen arvoinen.
Soinilla oli paljon vastaavaa järkevää sanottavaa, kun johti persuja. Sitten se puolue floppas, kun alkoi nousta idaria toisensa jälkeen lööppeihin. Puoluetta alkoi viemään lööppilehdet seuranaan Hakkaraiset, Halla-ahot, Tynkkyset yms. sekava seurakunta. Se sitten riitti Timolle. Jätti uppoavan laivan ja perusti Siniset pelastusrenkaakseen omamielisilleen. Sillä oli helppo seilata kauas hannuista.
Karveiseen persereikään peniksen työntämistä sisään ulos susään ulos aah yvältä tuntuu myös paskalla!