Posti osti Kivran
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Miten päästä asiakkaaksi?
Kelpaako Kela gold -jäsenyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päästä asiakkaaksi?
Kelpaako Kela gold -jäsenyys?
Olen jäsen
Kuinka monella yrityksellä Kivra oli käytössä?
Postissa taitaa olla joka vuosi YT:t. Eiköhän ylimääräinen jäämä potkita vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Postissa taitaa olla joka vuosi YT:t. Eiköhän ylimääräinen jäämä potkita vaan pois.
Oranssi lippalakki päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postissa taitaa olla joka vuosi YT:t. Eiköhän ylimääräinen jäämä potkita vaan pois.
Oranssi lippalakki päähän
Ja takki
Firmalla ei ole enää työntekijöitä? Yhteystiedot kadonnut? :)
Vierailija kirjoitti:
Firmalla ei ole enää työntekijöitä? Yhteystiedot kadonnut? :)
Liikaa tullut negatiivista palautetta?
Kehitys kehittyy vai miten se menee?
Kivralaisista tuli posteljooneja. Hihihihi.
Vierailija kirjoitti:
Kivralaisista tuli posteljooneja. Hihihihi.
Palkka putosi puoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivralaisista tuli posteljooneja. Hihihihi.
Palkka putosi puoleen?
TES mukainen palkka Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU mukaan
Vierailija kirjoitti:
Postimerkki perseeseen ja takas Ruotsiin
Se onkin viimeinen kerta kuin siitä kuullaan jos lähetetään Suomen postin kautta
En halua työskennellä postissa sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivralaisista tuli posteljooneja. Hihihihi.
Palkka putosi puoleen?
TES mukainen palkka Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU mukaan
Postin toimitusjohtaja tienaa tulospalkkioineen yli 1000000 euroa vuodessa, mutta postin virkailija 8 euroa tunti. Työ noin eriarvoista?
Haluan laskuni PDF:nä. Tätäkö Kivra tekee?
Puppis