Posti osti Kivran
Kommentit (87)
Kivra oli samaa settiä kuin Omaposti. Se mikä oikeasti toimii ja jota tarvitaan on Suomi.fi. Sitä useimmat virastot käyttävät suojattujen viestien käyttöön. Kun tulee vaikka viesti, että Vero.fi on lähettänyt sähköpostia, niin sitten vaan menet Vero.fi sivulle katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
360 pop shove-it
Skeittitemput kunniaan
Vierailija kirjoitti:
Kivra oli samaa settiä kuin Omaposti. Se mikä oikeasti toimii ja jota tarvitaan on Suomi.fi. Sitä useimmat virastot käyttävät suojattujen viestien käyttöön. Kun tulee vaikka viesti, että Vero.fi on lähettänyt sähköpostia, niin sitten vaan menet Vero.fi sivulle katsomaan.
Omaposti ja Suomi.fi pitäisi riittää
Onnea Suomi. Integroituuko Kivra kokonaan Postiin? Yksi firma vähemmän?
Millä verukkeella se nyt sit hukkaa postit?
Vierailija kirjoitti:
Millä verukkeella se nyt sit hukkaa postit?
Troijan hevoseen (virus). Posti hukkaa paperi postit, kun kärryt leviää maantielle
Kivra voi muuttaa Postin tiloihin. Postin työntekijän takit päälle.
Sideflip