Uskovainen. Kuinka usein epäilet omaa uskoasi?
Kommentit (23)
Mark. 10:27
27 Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmiselle se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle. Jumalalle on kaikki mahdollista."
luuk 1:37
37 Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
Vierailija kirjoitti:
Lisään: miten ihmeessä pystyt uskomaan johonkin neitseestä syntymiseen? Sillä se nyt vaan ei ole mahdollista.
Kyllähän jotkut eläimetkin syntyvät neitseellisesti. Eli ei ole mahdotonta. Ap
Aina välillä usko kieltämättä horjuu, mutta sitten kun näen taas uutisia kuinka lapsia systemaattisesti ra iskataan ja myydään tätä tarkoitusta varten, kuinka heitä silpoutuu rikkaiden sotien sivutuotteena kuolee nälkään, jaksan uskoa jälleen Jumalan armoon, Jeesukseen ja siihen, että heillä on hyvä syy tehdä tällaista <3
Jos joku kirje alkaa sanoin VELJILLE SE ON TYÖNTEKIJÄMIEHILLE SEURAKUNNASSA EIKÄ SULLE. SIELLÄ SIIHEN AIKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään: miten ihmeessä pystyt uskomaan johonkin neitseestä syntymiseen? Sillä se nyt vaan ei ole mahdollista.
Mitkä eläimet?
Alapää jutut kiinnostaa arabeja seksi mielessä .
PILLU MIELESSÄ VAIKKA MENOSSA HELVETTIIN SYNTIENSÄ KANSSA !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä eläimet?
Tätä tapahtuu luonnostaan tai vankeudessa useilla selkärangattomilla ja selkärankaisilla, kuten tietyillä käärmeillä, hailla, linnuilla, hyönteisillä ja äyriäisillä. [1, 2, 3, 4]
Esimerkkejä neitseellisesti lisääntyvistä eläimistä:
Matelijat ja kalat: Esimerkiksi tiikeripytonit, komodonvaraanit sekä monet hait ja rauskut. Suomessa ilmiö on havaittu esimerkiksi Helsingin Tropicariossa, jossa matelija tuotti poikasen ilman kontaktia koiraaseen.
Hyönteiset: Kirvat lisääntyvät kesäaikaan yksinomaan neitseellisesti, ja myös monet kummitussirkat ja pistiäiset lisääntyvät näin.
Äyriäiset: Esimerkiksi vesikirput ja tietyt marmoriravut kykenevät synnyttämään klooneja itsestään.
Linnut: Neitseellistä syntyä on havaittu vankeudessa elävillä kalkkunoilla, kyyhkyillä ja kanoilla. [1, 2, 3, 4, 5, 6]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mikä muka`? Sitä paitsi nyt puhutaan ihmisistä.
Epäily on normaalia ja inhimillistä.
Jumala kantaa epäilyksenkin hetkillä. Hän ei koskaan hylkää.
Uskohan on lahja Jumalalta. Ei mitään ihmisen oman ponnistelun tai järkeilyn tuloksena syntynyttä.
Voi rukoilla, että "Rakas Jumala, vahvista uskoni"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä eläimet?
Tätä tapahtuu luonnostaan tai vankeudessa useilla selkärangattomilla ja selkärankaisilla, kuten tietyillä käärmeillä, hailla, linnuilla, hyönteisillä ja äyriäisillä. [1, 2, 3, 4]
Esimerkkejä neitseellisesti lisääntyvistä eläimistä:
Matelijat ja kalat: Esimerkiksi tiikeripytonit, komodonvaraanit sekä monet hait ja rauskut. Suomessa ilmiö on havaittu esimerkiksi Helsingin Tropicariossa, jossa matelija tuotti poikasen ilman kontaktia koiraaseen.
Hyönteiset: Kirvat lisääntyvät kesäaikaan yksinomaan neitseellisesti, ja myös monet kummitussirkat ja pistiäiset lisääntyvät näin.
Äyriäiset: Esimerkiksi vesikirput ja tietyt marmoriravut kykenevät synnyttämään klooneja itsestään.
Linnut: Neitseellistä syntyä on havaittu vankeudessa elävillä kalkkunoilla, kyyhkyillä ja kanoilla. [1, 2, 3, 4, 5, 6]
Yksikään tässä luetelluista eläimistä ja eläinlajeista ei lisäänny syntymällä.
Sinulle ei neitseestä syntyminen ole se ongelma vaan ihmeitä tekevä Jumala on sinulle ongelma ja sekin vain sen tähden että haluaisit mieluummin olls itse se joka asioista päättää, olla kalifina kalifin paikalla mutta kun paikka ei ole vapaana..
Katse pallossa. Eli Jeesuksessa.
Jos tuijotan omaa uskoani, tai muita ihmisiä, epäilisin 24/7.
En voi epäillä.
Minulle usko on muuttunut jo tiedoksi.
Olen tuntenut Jeesuksen voiman, kun hän paransi minut.
Olen kuullut myös hänen äänensä.
Tiedän että Jeesus on Jumala.
Kuten täällä onkin jo kerrottu Jumalalle kaikki on mahdollista.
Joten turha on ihmisen mitään ihmetellä mitä Jumala on tehnyt.
Mä uskon koko ajan 100% Jumalaan.
Ajoittain epäilen omaa käsitystäni Jumalasta.
Olen ollut uskossa n. 36 vuotta. Siihennaimaan mahtuu monenlaista. Nyt muistelen alkuaikoja hymyillen naiiviudelleni. Jopa kaksi ensimmäistä vuosikymmentä uskoin tai ainakin yritin uskoa eri seurakuntien ja eri kirkkokuntien tarjoamaan/tyrkyttämään Jumalaan.
Sen jälkeen otin tietoisesti etäisyyttä näistä, koska pyrin pääsemään alkulähteille, yhä lähemmäs varsinaista Totuutta.
Nyttemmin olen vakaa uskossani siihen, että Jumala on aina ja kaikkialla, myös minun kanssani, osin minussa ja minä hänessä. Jumala ei ole joku muualla, ns. Taivaassa asuva hahmo, jota minun tulee lähestyä pelolla ja vavistuksella, ja nöyrästi anellen pyytää häneltä armoa ja apua. Ei, ei näin. Jumala on minussa ja minä Hänessä koko ajan, väistämättä. Sillä tavalla olemme yhtä. Kun kunnioitan itseäni, kunnioitan Jumalaa ja sama toisin päin. En ole itse Jumala, mutta elämämme on yhtä. Olen turvassa Hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Mark. 10:27
27 Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmiselle se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle. Jumalalle on kaikki mahdollista."
luuk 1:37
37 Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
Uskon!
Se on just noin.
Itse kokemaansa uskoa, miten on asiat käsittänyt, kai aika harva epäilee. He jotka epäilevät, voivat olla ehkä Jumalan edessä uskovaisempia, koska näin opetetaan: onnellinen se, joka on aralla tunnolla.
Ennemmin ihminen epäilee, pelastaako Jumala juuri minut. Kilvoittelu ei ole kaiken hyväksymistä.
En koskaan. Joskus unohdan sen kun maailman touhut vievät mukanaan, mutta kun muistan niin ei epäilyksiä. Kaikki rukousvastaukset eivät tule välittömästi, sitten pitää vaan tehdä jotain muuta välillä