Työtön ei voi hoitaa vanhempiaan karenssin uhalla!
Kommentit (16)
Kyllä. Minäkin olen vain kotona. En lähde työttömänä kotoa muualle kuin käymään ruokakaupassa.
Suomi vajoaa päivä päivältä yhä syvemmälle hulluuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minäkin olen vain kotona. En lähde työttömänä kotoa muualle kuin käymään ruokakaupassa.
Ei kannata siitäkään työkkäritätille huudella tai voi tulla karenssi kun katsoo jonkunlaiseksi ruokalähettitoiminnaksi!
Meinasitko hakea omaishoitajan tukea ja työttömyytukea samaan aikaan? Tyhmeneekö ihmiset ihan silmissä vai miksi siltä alkaaa tuntumaan?
Omaishoitajan tuki on "palkkio" noin 400 euroa kuukaudessa (oli minulla muinoin). Ja en saanut yhden työkkärin tädin mukaan olla samaan aikaan työtöntyönhakija!!!
Sit myöhennin kunnan sossu sanoi, että minua on johdettu harhaan työkkärin toimesta.
TYÖTÖN OSA 102
Juu ei saa, ja sit ei saa tehä enää mitää. Kahviakaa ei saa enää keittää.
Koht ei varma saa ees kävellä tai mitää.
Eikä saa soittaa kitaraa kotona, ja sit ei saa käydä mummille kaupassa
Ei voi jättää hoitamattakaan, kun sen voi tulkita yksityiseksi hoivakotitoiminnaksi.
En uskaltaisi hoitaa, jos nostaisin työttömyyden perusteet tukea. Riski takaisinperintään on liian iso. Ainut mahdollisuus olisi riittävän suuri omaishoidontuki ja sitten asumistukea lisäksi. Nykyisellä tuen tasolla jäisi hoitamatta, koska tarvitsisi vielä toimeentulotukea päälle ja nykyään pitää olla työttömänä työnhakijana.
Mistä ne muka sen näkee, että hoitaa mummua tai pappaa? Kunhan vain menee kauppaan ja ostaa ruokaa itselleen samalla, ja vie mullu ja papalle samalla.
Nopeasti kieltämättä oikeisto kuzi nämäkin asiat.
Ette oikeastaan saisi kirjoittaa tälle palstallekaan. Voidaan tulkita influensseriksi. Sillä ei ole väliä, saatko mielipiteistäsi liksaa vai et.
Minulle sopii. Käyköön joku kunnan puolesta, tai ihan mistä vaan, kärttyisän ja kaikesta kiukuttelevan vanhuksen luona. Mahtavaa, jos siellä ei enää SAA käydä. Ihmettelen vaan, kuka noista kotona olevista sitten huolehtii?
Ei.