Asiakaspalvelu on nykyään paskaa
Mikä siinä on, että asiakaspalvelu ei nykyään enää vastaa asiakkaiden kyselyihin?
Ei raha kelpaa
Kommentit (27)
Pitäisi saada nuorten tilalle yli 50-vuotiaat töihin. Heitä kiinnostaa työnteko.
Nykyään on pätkätöitä, palkkatukitöitä ja työkokeilua. Työpaikka vaihtuu koko ajan joten ei pysty opettelemaan mitään kunnolla. Ennen oltiin 40 vuotta samassa työpaikassa.
Jos käytät sanaa paska en ihmettele, ettet saa asiakaspalvelua! Itse asiakaspalvelutilanteesa huonosti käyttäytyvät huutavat parempaa palvelua...
PIIP PUUP!
Olen ASPA BOTTEN-TOTTEN. Haluatko kysyä lisää meidän sikakalliista liittymästä? Maksaa paljon ja mitään vastinetta et saa rahoillesi. Vastaa viestillä KYLLÄ, niin kerron lisää!
PIIP PUUP!
Vierailija kirjoitti:
PIIP PUUP!
Olen ASPA BOTTEN-TOTTEN. Haluatko kysyä lisää meidän sikakalliista liittymästä? Maksaa paljon ja mitään vastinetta et saa rahoillesi. Vastaa viestillä KYLLÄ, niin kerron lisää!
PIIP PUUP!
Botit on lähinnä vitsi
Jos haluat palvelua suomenkielellä paina yksi, jos haluat palvelua ruotsin kielellä paina 2, jos asiasi koskee laskutusta paina 3, jos asiasi koskee tilaustasi paina 4, jos haluat kysyä laitteen toimintaohjeita paina 5, jos asiasi koskee reklamaatiota ota yhteys asiakaspalveluumme.... jos haluat palvelua suomenkielellä paina 1..... Hei olen robotti Esa, mitä sinulle kuuluu. Jos asiasi koskee ostamaasi tuotetta katso ohjeet sivultamme, jos haluat palauttaa laitteen katso ohjeet sivultamme, jos et löytänyt haluamaasi ohjetta ota yhteys asiakaspalveluumme. Jos haluat palvelua suomenkielellä paina 1............... jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät sanaa paska en ihmettele, ettet saa asiakaspalvelua! Itse asiakaspalvelutilanteesa huonosti käyttäytyvät huutavat parempaa palvelua...
Jaahas, näsäviisas tietää, miten toinen hoitaa asiakaspalvelu tilanteet. Et taida tietää.
Johtuu varmaan siitä että nykyään asiakkaat ovat täysin huonostikäyttäytyviä urpoja. Ei vaan huvita palvella. Asiallisille asiakkaille palvelu on huippuluokkaa.
Nykyään oikeen yllättyy jos saa palvelua ja asiakaspalvelija tuntee ja tietää tuotteesta jotakin.
Rahaa ei saa sen enempää hyvästä palvelusta kuin kelastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, näsäviisas tietää, miten toinen hoitaa asiakaspalvelu tilanteet. Et taida tietää.
Kyllä minä tiedän, v*tun m*lkku!
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että nykyään asiakkaat ovat täysin huonostikäyttäytyviä urpoja. Ei vaan huvita palvella. Asiallisille asiakkaille palvelu on huippuluokkaa.
Ei ole. Itse käyttäydyn aina asiallisesti, silti sitä palvelua saa hakemalla hakea. Lisäksi hyvin usein asiakaspalvelijat eivät tiedä mistään mitään. Kai se on nykyään nämä pätkätyöt ja vaihtuva henkilöstö. En mä tiedä mä oon vaan töissä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on paljon kokemusta asiakaspalvelusta ja voin kertoa,että olen ollut ystävällinen ja kärsivällinen myös huonosti käyttäytyvien asiakkaiden kanssa! Nyt avasin suuni, koeta kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, v*tun m*lkku!
En ole siis tuo edellinen, joka näköjään on ihanne asiakas tai palvelija...
Huomaa taas tästäkin keskustelusta, että asiakkaan täytyy saada kuninkaallista kohtelua vaikka olisi täysi mulkku
Menepä huomauttamaan huonosta asiakaspalvelusta niin huomaat että kyseisellä ihmisellä tulee kiire todistaa "kyllä meillä vielä paljon huonomminkin osataan palvella!!". On niin nähty, esimerkiksi hoitoalalla. Sitä lapsellista käytöstä ei voi nauramatta katsella tai kuunnella. Aikuiset jopa keski-ikäiset naiset käyttäytyy kuin loukatut teinitytöt.
Ketjuilla on asiakastyytyväisyyskyselyt aika säännöllisiä ja niistä tulokset menee työntekijöiden ohi ylemmälle esimiehelle ja tuottavat tulosta. Pelon vuosi (julkisuus tai työpaikan menetyksen pelko) useimmat tsemppaa ja tekee työnsä hyvin. Työntekijöistä huomaa heti kun asia on käsitelty ja rajat laitettu jonkun muun kuin asiakkaan toimesta.
Viranomaisilla on täysi suoja, heistä on turha valittaa, eivät koskaan joudu vastuuseen vaikka veisivät väärin perustein ihmisen ainoan tulonlähteen. Sataprosenttinen valta tyhmällä ja ilkeällä viranomaisella on valta jota yksikään ei jätä käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PIIP PUUP!
PIIP PUUP!
Botit on lähinnä vitsi
Kyllä, silloin kun tarvitsee sitä palvelua tai tulee joku ongelma, ei se ole mikään yksinkertainen kysymys mihin botti voi vastata. Joko eivät ymmärrä kysymystä tai vastaavat puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään oikeen yllättyy jos saa palvelua ja asiakaspalvelija tuntee ja tietää tuotteesta jotakin.
Palkaton työkokeilu kestää kuusi kuukautta ja palkkatukityö 5-10 kuukautta.
Nuorisoa ei kiinnosta asiakaspalvelu, eikä rahan ansaitseminen edustamalleen firmalle.