Jos mies haluaa persepanoa niin etsiköön itselleen miehen. Vastenmielistä ruikuttaa naiselta sitä.
MIehellä on eturauhanen, jonka vuoksi kikkeli peräsuolessa saattaa tuntua hyvältä. Naiselle taas ei ole siellä mitään nautintoa aiheuttavaa.
Jos siis miehen tekee mieli peräsuolta niin kääntyköön toisen miehen puoleen.
Kommentit (29)
"Joku keksi persepanon, nerokasta, minä sanon"
jos nainen haluaa että pildeä nuollaan niin hommatkoon koiran !
Samaa mieltä.
Palstan incel Ei edes ole hetero, vaan kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
jos nainen haluaa että pildeä nuollaan niin hommatkoon koiran !
Ja jos mies haluaa että kikkeliä imetään niin suu se on miehelläkin, kuin myös lampaalla.
Minä ainakin panen naisystävääni välillä myös kakkoseen. Usein on lelu yhdessä ja kalu toisessa ja vielä vibra klitoriksella.
Samaa mieltä. Siinä saa kätsästi olla samalla kertaa kummassakin roolissa kun valkkaa sellaisen miehen joka myös haluaa panna perseeseen.
En tajua miksi kukaan haluaa työntää vehkeensä sinne mistä tulee paskat ulos.
Olen aikanaan seurustellut naisen kanssa, joka sai orgasmin vain anaaliseksistä. Ja tämä tarina on tosi.
Minä pidän myös kakkosesta, ei kannata olla ennakkoluuloinen. Kaikki on vastavuoroista - minä esimerkiksi pukeudun mieluusti sukkanauhavyöhön ja sukkiin ja vastavuoroisesti saan aivan mahtavaa suuseksiä.
Ei se hotsita jos se ei ole naisen persreikä.
Täysin samaa mieltä. Ta voihan sitä kysyä mutta yksi vastaus pitäisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin panen naisystävääni välillä myös kakkoseen. Usein on lelu yhdessä ja kalu toisessa ja vielä vibra klitoriksella.
Työnnä välillä dildo omaan perseesi ja kerro miltä tuntui. Vaikka nyt heti?
%3DVierailija kirjoitti:
"Joku keksi persepanon, nerokasta, minä sanon"
MItes suuseksi, tällä logiikalla siihenkin pitää etsiä homo? Hetskuille vain sitä aktiviteettiä mitä vain ja ainoastaan hetskut pystyy harrastamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei se hotsita jos se ei ole naisen persreikä.
Johtuu vaan siitä että mies ei uskalla myöntää itselleen olevansa pikkasen homo kun ryppyreikä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
MItes suuseksi, tällä logiikalla siihenkin pitää etsiä homo? Hetskuille vain sitä aktiviteettiä mitä vain ja ainoastaan hetskut pystyy harrastamaan?
Miten suuseksi tähän liittyy? Ei yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnä välillä dildo omaan perseesi ja kerro miltä tuntui. Vaikka nyt heti?
Olen eri, mutta olen joskus tunkenut lelun omaan kakkoseen masturboidessani, ja se tuntui yllättävän hyvältä.
Ihmeellisiä nämä palstan haluttomat vanhatpiiat, joilla on pakkomielle yrittää määrätä mitä muut makuuhuoneissaan tekevät. En ymmärrä miksi. Voisko joku teistä naisista selittää?
Oletko tutustunut irakilaiseen mieheen vai mikä nyt on?