Trollaamiseen saattaa liittyä psykopatiaa ja narsismia
Kun ihminen jankuttaa samaa vuosia, siitä kehittyy ihmiselle myös identiteetti, koska identiteetti muodostuu ihmiselle tavoista ja ajatusmalleista päivän mittaan. Se on summa vaikeita psykologisia häiriöitä ihmisellä. Hyvin usein tälläinen ihminen tekee myös monia trollitilejä ja nimiä itselleen, hän yleensä kuvittelee yleisönsä luulevan, että muutkin ovat hänen puolellaan. Tälläinen ihminen myös vastailee itselleen paljon. Ihmiset saattavat luulla, että kyseessä on monia trolleja, vaikka kaikkien tunnuksien takana on yksi ja sama yksinäinen ja huomionhakuinen ihminen, voi olla jopa psykopaattinen tai narsismiin taipuvainen. Paras ase on kun ei anna huomiota ollenkaan.
Kommentit (222)
Ketä kiinnostaa?
Anna ihmisten puhua asioista äläkä yritä vähätellä joidenkin keskusteluiden arvoa.
Taidat itse olla narsisti.
Voin sanoa että pelottavampaa on törmätä oikeaan psykopaattiin tai narsistiin ihan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on sekopää
Taisi heti kolahtaa jonkun trollin nilkkaan tämä aloitus?
Tulit kärppänä haukkumaan ap:tä joka paljasti sinut.
Vierailija kirjoitti:
Pietarin peräsuolipera teki jälleen avauksen.
Taidat itse olla sellainen trolli?
Psykopaatteja ja narsisteja on tietyissä ammateissa töissä.
Nettiin kirjoittamiseen yleensä liittyy jonkin asteista mielenterveyden häiriötä. Se että kuvittelee täysin tuntemattomia kiinnostavan kauheasti sinun kirjoitukset on jo sairasta. Normaali ihminen ei kirjoita tänne tai käytä aikaansa tälläiseen.
Ei pelkästään saata liittyä, vaan liittyy. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886923002507
Hän voi myös kuvitella olevansa hauska
Tottakai, eikä ole mikään uusi ja mullistava tutkimustulos. Miettikää millaisia aloituksia täällä enimmäkseen on?
Ei ainoastaan narsismia ja psykopatiaa vaan puhdasta psykoosia.
Kuvailit juuri -winner- nimisen palstahullun hyvin.
mitä samaa ? ootkohan ny ymmärtäny mitä trollaaminen oikeesti on tai narsismi. jos on vaan vasara niin kaikki näyttää nauloilta, koita laajentaa sanavarastoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen ihminen elää huomiosta, koska hän on aivan hukassa itsensä kanssa. Hän hakee validointia muilta. Hänellä voi olla jopa todella harhainen kuva, että hän käytöksellään "hallitsisi" keskustelupalstaa. Jos häneltä repii huomion pois, hän murtuu. Sen takia sitä ei saa antaa, jos haluaa sen loppuvan, koska se on ainut asia mitä hänellä on.
Eikö se joku konala vai mikä onkaan puppahuppa aina itse kirjoitakkin, että hän "hallitsee" palstaa? Hän itse kirjaimellisesti jopa suoraan yrittää viestiä omaa narsismiaan :D
Nämä "hassut jankuttajat" ovat ihmisiä joita kukaan ei tosielämässä huomaa. He ovat kerran tehneet postauksen jota joku peukutti hauskana, ja ajattelevat että tätä toistamalla heidät huomataan ja kaikki ajattelevat että hän on se hauska puppamies ja kaikki tietävät hänet ja hän saa huomiota kun on niin hauska. Vaikka se hauskuus katosi jo kolmannessa postauksessa ja jäljellä on epätoivoisesti huomiota hakeva surulllinen häirikkö, josta kukaan ei pidä.
He eivät tavallaan saa vitsiä poikki, koska eivät ole erityisen mielikuvituksellisia ja hauskoja ihmisiä ja kuvitelma jostain "kaikki tietää mut ja mun hassun jutun" riittää.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi myös kuvitella olevansa hauska
hän pitää hauskaa. ei kukaan ole sua naurattamassa, päin vastoin se on hauskaa kun et ymmärrä mikä on hauskaa.
Öööh,
Kaikki (ihmiset) eivät uskalla nostaa tikun nokkaan huomaamiaan asioita ja varsinkaan epäkohtia niissä kun pelkäävät mitä muut (ihmiset) tulevat kommentista ajattelemaan. Tai onnistumisesta tai epäonnistumisesta- molempia voi (ihminen) pelätä.
suuressa kuvassa mm. politiikka ON ap:n demonisoimaa trollaamista. Puolueen teesit toimivat kehyksinä kuvalle joka potentiaalisille äänestäjille jankutetaan vuodesta toiseen. Itseasiassa vuosikymmenten. Siellähän nimenomaan narsistit ovat potentiaalisia voittajia eikä virheitä koskaan myönnetä ja kuka saa rakennettua itselleen korkeimman jalustan on suosituin jäsen.
Meillähän on nyt ministereitä joiden narsistisuus ylittää suuresti heidän substanssiosaamisensa.
Tämmösen ihmisen on myös aina oltava äänessä vaikka sillä ei ikinä ole mihinkään mitään järkevää sanottavaa, sen on silti kokoajan täytettävä palstaa ja kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Tämmösen ihmisen on myös aina oltava äänessä vaikka sillä ei ikinä ole mihinkään mitään järkevää sanottavaa, sen on silti kokoajan täytettävä palstaa ja kommentteja
Miksi keskustelet itsesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tämmösen ihmisen on myös aina oltava äänessä vaikka sillä ei ikinä ole mihinkään mitään järkevää sanottavaa, sen on silti kokoajan täytettävä palstaa ja kommentteja
Hän merkkaa tavallaan kokoajan "reviiriään", koska tämmöinen ihminen toimii pääosin eläinaivojen kautta. Hänellä on pakkomielle saada muut huomaamaan hänet. Luultavasti viettää paljon aikaa yksin myös, ei töitä ei kumppania, eikä sukulaisia. Hänet on hylätty, ikinä ei toisinpäin.
Pietarin peräsuolipera teki jälleen avauksen.