Suomessa on paljon varattuja kantasuomalaisia perheenisiä, joilla on iso salaisuus – homous
Suomessa on paljon varattuja perheenisiä, joilla on iso salaisuus. Markku Heikkinen tuo näiden miesten salaisen maailman julki. Petri on yksi heistä. Uudessa suhteessa Petri ei enää peitellyt seksuaalista haluaan.
Kaksi alastonta kehoa seisoo vastakkain kiinni toisissaan. Käsi puristaa paljasta pakaraa. Pakara on miehen. Käsi on toisen miehen, Petrin.
Hetki on hätkähdyttävän intiimi. Tihentynyttä aikaa, valikoitunut hetki.
Petri on hyvässä parisuhteessa Anun kanssa. Heidän kaltaisensa kainuulainen pariskunta on, ja ei ole, harvinaisuus.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d490f97f-2960-4277-9180-193ed31695bc
Kommentit (109)
Miehet on kaikki homoja nykyään. Ei paljon naiset enää kiinnosta
Paljonko on paljon. Itse en tiedä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysellyt?
Miten ölet näin perehtynyt arkaluontoiseen asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kaikki homoja nykyään. Ei paljon naiset enää kiinnosta
Jep.täällä palstallakin jauhaa anaalista koko ajan. Kun vaimo ei anna kakkosta. Nussikoon keskenään.
Itse olen homo ja kokemukseni mukaan tuo pitää kyllä paikkaansa, että niitä on, mutta sitä en osaa arvioida onko niitä paljon.
Noidenkaan ei olisi pakko homostella, mutta woke käskee...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen homo ja kokemukseni mukaan tuo pitää kyllä paikkaansa, että niitä on, mutta sitä en osaa arvioida onko niitä paljon.
Kannattaisiko mennä jonnekin eheytykseen??
Johtuuko yleistynyt homous vesijohtovedessä olevista e-pillerijäämistä? Kalatkin järvissä altistuvat hormoneille mikä näkyy vaihtuvana sukupuolena.
Aika rasistista sanoa että tämä olisi vain kantasuomalaisia koskeva ilmiö.
Olen itse transüileva mies, deitti-ilmoitukseeni vastaavista ainakin varmaan 75% on ulkonäön perusteella ei-kantasuomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Noidenkaan ei olisi pakko homostella, mutta woke käskee...
Ei sillä sen kanssa ole mitään tekemistä. Vietit, aidot sisäiset vietit ohjaa.
T. Homo
On muitakin salaisuuksia, kuten vaikkapa vieraissa ja h u o risaa käynti. Monellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko mennä jonnekin eheytykseen??
Ei, se on todettu haitalliseksi eikä kuulemma edes tehoa.
T. Homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysellyt?
Moneltakohan jutun kirjoittaja on kysellyt? Kaikilta Suomen miehiltä ehkä? Vai mistä tiedot on peräisin?
Mun mielestä on itsekästä pitää puolisolta noin iso osa omaa seksuaalisuuttaan salassa. Olisi edes puolisolleen rehellinen.
Ei enää ole kenelläkään syytä teeskennellä heteroisää jos ei sitä ole. Aiemmin oli toisin mutta silloinkin kyllä edes puoliso olisi ansainnut tiedon.
Ja jos kesken suhteen herää uusiin tuntemuksiin, hyvässä suhteessa ollaan avoimia. Muille kuin puolisolle ja seksikumppaneilleen ei tarvitse seksuaalielämää tai seksuaalisuuttaan avata eikä selitellä.
Se ei ole homoa jos ei pallit kosketa toisiaan.
Mikähän ihmeen kampanja nyt on maalata miehiä homoiksi? Tuo 3% vähemmistön mieltymys nyt sitten koskeekin "yllättävän monia"..
Minkä takia miesten kanssa pettäminen olisi vähemmän pettämistä kuin naisten kanssa? Saako vaimo sitten pettää naisten kanssa ja se on ok? Eikö biseksuaali pysty yksiavioiseen parisuhteeseen?
Juu tämä homostelu on ihan kantasuomalaisten ongelma kun kaikkialla muualla maailmassa homousrokote annetaan jo päiväkodissa.
Biseksuaaleja ne ovat.