Lopettakaa jo tuo jokavuotinen itseään pettävä "Suomi voittaa Euroviisut" -hypetys!
Kommentit (44)
Miksi, eikö elämässä saa olla mitään kivaa?
Kyllä me se pettymyskin sit taas kestetään.
Mulle riittää se, että Suomi ihan varmasti menestyy hyvin tänä vuonna, ei tarvi edes voittaa.
Samaa mieltä.
Typerää hommaa
70 vuotta osallistuttu ja yksi voitto.
Enemmän on jumbosijoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, eikö elämässä saa olla mitään kivaa?
Kyllä me se pettymyskin sit taas kestetään.
Mulle riittää se, että Suomi ihan varmasti menestyy hyvin tänä vuonna, ei tarvi edes voittaa.
Minulle ei riitä. Jo 20v on kulunut viime voitosta.
Suomi voittaa aina
A. Kaikki kansainväliset missikisat 🏆
B. Lätkän MM-kultaa 🏆
C. Euroviisut 🏆
Mistä löytyisi jumbhosija ja edullinen rahka Viisuvalvojaisiin eläkeläiselle -ketjua kohta pukkaa :DDDDD
-winner-
Saahan sitä hehkuttaa ja pitää omiensa puolta. Näin tehdään lähes kaikissa osallistujamaissa. Jos ei voittoa tai kärkisijaa tule, niin sen kanssa eletään. Viihdettähän viisut on, vähän kuin lätkän MM-kisat. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti.
Joo ja sit taas ens vuonna uudestaan, jos ei nyt voiteta😊
Pessimisti ei pety, mutta optimistilla on kivempaa.
Eihän Parkkosen laulu kuulu mihinkään. Viisut ovat laulukisat eivätkä pihisijät niitä voita.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuodeksi sääntöjä muutetaan, koska UMK on niin hyvä ja Suomi ottaa 7 ensimmäistä sijaa :D
-winner-
Esitys on ihan hyvä mutta ei kuitenkaan pärjää.
Mulle on ihan jo puolivoitto sekin, ettei tarvi hävetä laulua eikä esiintyjiä. Lindan punainen iltapuku turkoosilla matolla oli upea.
Vierailija kirjoitti:
Saletisti voitetaan, ainakin mitalisija.
Olen pitkän linjan euroviisufani. Mukavaa kun Suomikin on päässyt menestyksen makuun, ja tänä vuonna on mahdollisuus hyvään sijoitukseen. Jatkuva voiton toitottaminen sen sijaan kääntyy itseään vastaan. Aivan kuin muulla ei olisi merkitystä.
Viime vuonna Ylellä oltiin jo niin varautuneita voittoon, että yli neljätuntisen viisulähetyksen päätteeksi oli varattu ohjelma-aikaa jatkolähetykselle. Tuli ihan hyvä sijoitus, mutta se oli kaukana voitosta. Voisiko niitä paineita vähän hellittää? Kymppisakkiin pääseminen on jo hieno asia.
En kyllä ole nähnyt "joka vuotista hypetystä voittamisesta" vuosikymmeniin. Vasta ihan 2020 luvulla Suomi on alettu noteeraamaan laadukkaana osallistujana.
Sillä ei kertaakaan ole mitään merkitystä eikä mitään väliä mikä sijoitus euroviisuissa tulee. Kaikkein järkevintä olisi lopettaa osallistuminen kokonaan mutta niin suurta järjenkäyttöä on turhaa odottaa kun ei järki toimi pienemmissäkään asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkän linjan euroviisufani. Mukavaa kun Suomikin on päässyt menestyksen makuun, ja tänä vuonna on mahdollisuus hyvään sijoitukseen. Jatkuva voiton toitottaminen sen sijaan kääntyy itseään vastaan. Aivan kuin muulla ei olisi merkitystä.
Viime vuonna Ylellä oltiin jo niin varautuneita voittoon, että yli neljätuntisen viisulähetyksen päätteeksi oli varattu ohjelma-aikaa jatkolähetykselle. Tuli ihan hyvä sijoitus, mutta se oli kaukana voitosta. Voisiko niitä paineita vähän hellittää? Kymppisakkiin pääseminen on jo hieno asia.
Ei kukaan uskonut ich kommen voittoon. Käärijän voittomahdollisuudet yllätti kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Parkkosen laulu kuulu mihinkään. Viisut ovat laulukisat eivätkä pihisijät niitä voita.
Näemmä jännitys kasvaa ja häpeäkerroin nousee vihdoin. Olen ollut hiukan pettynyt siihen ettei häpeää ole ollut tarpeeksi, koska mitä isompi häpeäkerroin sitä parempi lopputulos.
Joten kiitos kun toit uskon takaisin
Miksi ei saa hypettää? Se on ihan hauskaa. Ei tarvitse voittaa, kunhan on hyvä show ja syy juhlistaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole laulukisat olleet pitkään aikaan.
Näinhän se menee 👴🏻🥳
Pessimisti ei pety.