Ymmärtävätkö itsensä lihottaneet miten paljon heidän ylipaino vaikuttaa muiden suhtautumisessa heihin? Vanessa laihdutti 60 kiloa ja... 😀😀
https://www.iltalehti.fi/keho/a/3ca352e9-adbf-40e4-a957-8ea47edb3b9b
Vanessa laihdutti 60 kiloa eikä enää ärsytä muita olemuksellaan. Myös itsetunto nousi kohisten ja aitoja spontaaneja kehuja ja ihasteluja satelee. 🥳🥳🥳
Vanessa kertoo saavansa aiempaa mukavampaa ja myönteisempää huomiota
– Minulle pidetään ovia auki ja tuntemattomat juttelevat kaupassa small talkia.
Fyysisesti viehättäviin ihmisiin liitetään tavallisesti muita myönteisiä ja ulkonäköön liittymättömiä piirteitä.
Hyvännäköisiä ihmisiä pidetään usein esimerkiksi älykkäämpinä. Hoikkuudella on samanlainen sädekehävaikutus.
ylipainoisia ihmisiä pidetään laiskoina, ahneina ja itsekkäinä.
Itsensä lihottaneiden kannattaakin ihan itse miettiä olisiko syytä lopettaa toisen ärsyttäminen lihavalla olemuksella. Kyllähän se antaa ihmisestä todella oudon kuvan, jos tämä on hankkinut kymmenien kilojen ylimääräisen kuorman kannettavakseen.
Kommentit (6)
En ole huomannut mitään eroa kohtelussa siinä kun olin alipainoinen vs yli 100 kg.
Vierailija kirjoitti:
Olin 26-vuotiaaksi asti alipainoinen (165 cm/45 kg) ja täysin ilmaa miehille. Nyt ikää 37 v, paino 86 kg ja edelleen täysin ilmaa. Eli ihan sama minkä kokoinen olin/olen en ole saanut miestä ja rakkautta kun naama on ruma. Tuo nainen kuvissa on kasvoilta kaunis.
Miksi haluaisit jonkun ällöttävän persjanun Hikiältä?
Olen huomannut eroa kohtelussa, vaikka en koskaan ole ollut varsinaisesti lihava. Ehkä surullisinta on, että silloin kun painoindeksini oli 15 sain huomiota enemmän kuin olisin halunnut, vaikka minusta selvästi näki etten voi hyvin ja kärsin mielenterveyden ongelmista.
Oliko tuossa jossain niitä ennen-kuvia? Yleensä pieni lihavuus on vain kaunista naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut mitään eroa kohtelussa siinä kun olin alipainoinen vs yli 100 kg.
Jos tyhmyyttään syö itsensä yli 100 kiloiseksi, ei ole ehkä riittävää älyä huomioimaan tällaista asiaa?
Ymmärrätkö että dobamiinihakuiseen nettitrollaukseen on saatavilla apuja, ja siitä voi päästä eroon ihan kokonaankin jos on aito halu parantua?
Kannattaa kokeilla. Jää paljon enemmän aikaa elämälle kun ei tarvitse kytätä palstaa seuraavan kiksin odotuksessa. Ja aina joudut keksimään jotain uutta ja päräyttävämpää. Kun ei se enää toimi samalla tavalla kuin alussa.
Joten harkitse avun hakemista jos itse et enää asiaa hallitse
Vanessalla eri geenit ja hormoonit .
100+ kiloa on monelle ihannepaino.
Sehän on toisen ihmisen typeryyttä jos arvostelee muiden ulkonäköä/ kroppaa.
Oomma kaikki erilaisia mut yhtä hyviä ja arvokkaita.
Toisia mollaavat saavat haistaa......ja pahan hajuisen.
Kohdelkaa jokaista kuin itseänne.
Olin 26-vuotiaaksi asti alipainoinen (165 cm/45 kg) ja täysin ilmaa miehille. Nyt ikää 37 v, paino 86 kg ja edelleen täysin ilmaa. Eli ihan sama minkä kokoinen olin/olen en ole saanut miestä ja rakkautta kun naama on ruma. Tuo nainen kuvissa on kasvoilta kaunis.