Mitä mieltä olette aikuisista ihmisistä joilla on Tiktok ?
Yli kolmekymppinen mieskaveri oli ihmeissään, kun sanoin, että en ole ikinä kokeillyt ko. sovellusta. Ilmeisesti olen sitten tosi pihalla kaikesta! Käyn yliopistoa, ja opiskelen matematiikkaa ja kielitiedettä. Mitä mieltä jos joku omistaa Tiktokin tai on sen aktiivinen käyttäjä? Älyllisesti heikkolahjainen/alempiarvoinen?
Kommentit (9)
Sehän on huippupaikka viihteelle, elämäntavoille ja asialle. Sovellus syöttää sellaisia videoita, joita käyttäjä katsoo. Minulle esim tulee paljon eläinvideoita, vaate-, hius- ja meikkausjuttuja, huumoria, politiikkaa ja asiaa. Juu ja saatan pottukoiraakin katsoa.
Toli enemmän nuorten juttu, mutta kyllä tuolta löytää esim. uutta musiikkiakin. Esim. moni DJ on tullut kuuluisaksi tuota kautta ja postaavat uutta musiikkia tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit uuden ketjun?
Miksi yötä päivää jankutat jankuttamisesta? Onko sinulla joku asperger?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on huippupaikka viihteelle, elämäntavoille ja asialle. Sovellus syöttää sellaisia videoita, joita käyttäjä katsoo. Minulle esim tulee paljon eläinvideoita, vaate-, hius- ja meikkausjuttuja, huumoria, politiikkaa ja asiaa. Juu ja saatan pottukoiraakin katsoa.
Eli täyttä paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täyttä paskaa
No mikä sinua kiinnostaa. Se näyttää sellaista, mitä käyttäjä hakee ja katsoo.
Tunnen 50-70-vuotiaita tiktokin kuluttajia/tekijöitä. Ehkä nuorekkuus nousee esiin, jos joku yhteinen tekijä pitää löytää
Miksi viettäisinkään aikaa älyllisesti alempiarvoisten ihmisten kanssa??