Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 86 kg nainen...

Vierailija
10.05.2026 |

Ja luen täältä, että 90 kg mies on iso. Apua, mistä löydän miehen, jonka rinnalla tuntea itseni naiselliseksi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä oikeasti pitkiä yli 100-kiloisia miehiä. Itse suunnilleen sun painoinen ja mieheni 198 cm ja 120 kg lihaskimppu. Olen itse 177 cm, mutta silti mieheni nostaa minut kevyesti ilmaan ja on selvästi isompi ja vahvempi. Onneksi samalla leppoisa nallekarhu.

Vierailija
2/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat järjestäen ylipainoisia ja lihavia. Ei tule olemaan vaikeaa löytää omaa läskipalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas typerä aloitus, 86 kg nainen ei niin iso ole, etteikö pidempää/rotevaa miestä löytyisi. 

Vierailija
4/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panis. 

Vierailija
5/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En panis. 

En antaisi panna.

Vierailija
6/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 86 kg nainen nyt aivan valtava.

T. 72 kg sopusuhtainen mies

Vierailija
7/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 180cm + niin olet normaalipainoinen. Olen 182/85 ja mua sanotaan jatkuvasti hoikaksi. Ei pelkkä paino kerro "isoudesta". Jos olet 155-170 cm niin sulla on ylipainoa kyllä.

Vierailija
8/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat järjestäen ylipainoisia ja lihavia. Ei tule olemaan vaikeaa löytää omaa läskipalloa.

Et tajunnut pointtia. Kaksi muumia vierekkäin saa heidät näyttämään entistä isommalta. Isokokoinen nainen tarvitsee siis itsestään pitemmän ja rotevamman miehen joka ei näytä muumilta. 

Vierailija
9/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja 86 kg, en silti näytä lihavalta, muodokkaalta kyllä

Vierailija
10/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En panis. 

En minäkään. On periaate etten lihavaa naista pane. Vaimoni lihoi niin en pane enää. Ehkä siksi lihottikin itsensä lol

Vierailija
11/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tajunnut pointtia. Kaksi muumia vierekkäin saa heidät näyttämään entistä isommalta. Isokokoinen nainen tarvitsee siis itsestään pitemmän ja rotevamman miehen joka ei näytä muumilta. 

Äh, no sitten menee hankalaksi. Suomalaiset miehet ovat pelkästään läskejä, ei pitkiä ja rotevia. Aloittajan täytyy suunnata katseensa ulkomaille.

Vierailija
12/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Pitkä ja roteva mies ylipainoisen muodokkaan naisen rinnalle, niin siinä on näyttävä pari. Jos vain ulkonäköä ajatellaan, niin samankokoisen pallukan vieressä tuskin tuntee oloaan naiselliseksi, mutta ison miehen rinnalla kyllä. 

Vierailija
13/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165 cm ja 86 kg, en silti näytä lihavalta, muodokkaalta kyllä

Hyhhyh🤮😵‍💫

Vierailija
14/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Pitkä ja roteva mies ylipainoisen muodokkaan naisen rinnalle, niin siinä on näyttävä pari. Jos vain ulkonäköä ajatellaan, niin samankokoisen pallukan vieressä tuskin tuntee oloaan naiselliseksi, mutta ison miehen rinnalla kyllä. 

Yleensä palstalla naiset kirjoittavat että haluavat itseään lyhyemmän ja pienemmän miehen.

Vierailija
15/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iso läski ja plösö.

Vierailija
16/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä palstalla naiset kirjoittavat että haluavat itseään lyhyemmän ja pienemmän miehen.

No nyt ei puhutakaan siitä mitä naiset haluavat, vaan siitä mikä näyttää hyvältä.

Vierailija
17/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kuihtuneet rinnattomat ja peputtomat luuviulut on epäseksikkäitä, muodokas ja rehevä pitkähiuksinen ja hymyilevä nainen saa syttymään. Makuja on monia nääs.

Vierailija
18/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytänyt kommentteja olenko läski ja plösö, oikeastaan en edes ole vaan erittäin hyvässä kunnossa harrastukseni vuoksi.  Tajusin vaan, että en osaa ajatella yrittäväni käpertyä itseäni kevyemmän ja pienemmän miehen kainaloon.

Vierailija
19/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ei puhutakaan siitä mitä naiset haluavat, vaan siitä mikä näyttää hyvältä.

Eli naiset eivät halua tuntea itseään naisellisiksi?

Vierailija
20/56 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli Ap, palstalla tuntuu vallitsevan aika häiriintynyt käsitys ihmisten painoista ja kehoista. Elämänkokemuksen puutteesta varmaankin juontavat. Kyllä sinä kumppanin löydät. Aivan kaiken kokoisia, näköisiä, muotoisia, luonteisia ja ikäisiä löytyy niin miehissä kuin naisissa tosielämässä. Huoli pois! :)