Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi mies ja nainen nukkuvat vierekkäin aina niin, että mies on vasemmalla puolella?
10.05.2026 |
Siis sängyn jalkopäästä katsoen: M N.
Kommentit (22)
Samasta syystä kuin nainen istuu ruokapöydässä aina miehen vasemman käden puolella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tottakai bessewisser tuntee ja tietää kaiken ja meidätkin uskomaan hölynpölyyn😅