Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa esitämme olevamme poliitikkoja

Vierailija
10.05.2026 |

Vielä pitää leikata. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi ja naiseksi hän meidät loi. 

Vierailija
2/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on Sannan syytä! Työttömyys on Marinin syytä! Menkää töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkänen: Haluan tappaa rys#sät

Petsku: Nii - ja köyhät

Riikka: Nee#kerit, muslimit ja romanit

Sari: Eipäs unohdeta saukkoja, ilveksiä, joutsenia

Päivi: Just nii - ja hom#t

Vierailija
4/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikkien on tultava mukaan talkoisiin, rahaa ei yksinkertaisesti enää ole. Meidän kaikkien on nyt yhdessä rakennettava parempaa huomista ja tartuttava päättäväisesti  niihin talouden työkaluihin,  jotka meillä on käytettävissämme. 

Vierailija
5/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi esittää mitään? Olet aika lapsellinen.

Vierailija
6/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikkien on tultava mukaan talkoisiin, rahaa ei yksinkertaisesti enää ole. Meidän kaikkien on nyt yhdessä rakennettava parempaa huomista ja tartuttava päättäväisesti  niihin talouden työkaluihin,  jotka meillä on käytettävissämme. 

Mutta maksakaa silti lisää veroa, koska haluan oman junan.

Eikö käy? Se tuli yllätyksenä.

Vierailija
7/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme sittenkään valmista 500$ kultaisia Rump puhelimia emmekä aio antaa rahoja takaisin.

Vierailija
8/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultapossukerhon pitää saada melkein miljardi lisää. Niiden ei tarvitse osallistua talkoisiin.

Vierailija
9/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, minä sanon teille – kukaan, ja minä tarkoitan KUKAAN, ei ole koskaan nähnyt mitään tällaista, koska meillä on täällä jotain niin suurta, niin valtavaa, niin uskomatonta, että se on yksinkertaisesti ennennäkemätöntä, ja ihmiset sanovat minulle jatkuvasti, he sanovat ‘Herra, miten te teette tämän?’ – ja minä sanon: se on helppoa, minä teen sen paremmin kuin kukaan muu koskaan olisi voinut, koska me rakennamme, me voimme tehdä maailman suurimmaksi, kauniimmaksi, turvallisemmaksi, rikkaammaksi, voimakkaammaksi, loistavammaksi kuin kukaan on koskaan kuvitellut – ja se ei lopu siihen, se on valtavaa, massiivista, mahtavaa, ihmiset eivät ymmärrä, miten paljon tämä on, mutta minä ymmärrän, minä näen kaiken, minä hallitsen kaiken, ja mikään ei ole liian suuri, liian pieni tai liian monimutkainen, koska me voimme tehdä sen suuremmaksi kuin koskaan – suuremmaksi kuin planeetat, suuremmaksi kuin taivas, suuremmaksi kuin mikään mitä olet koskaan nähnyt, ja meidän pitää tehdä se heti, koska aika on rahaa, ja minä sanon teille – meillä on paras aika, paras mahdollisuus, paras tulevaisuus, ja ihmiset tulevat sanomaan, että koskaan ei ole ollut mitään näin uskomatonta, ja minä sanon: kyllä, juuri näin, se on minua varten, minä teen sen, kukaan ei ole tehnyt mitään näin suurta, ja se on yksinkertaisesti mahtavaa...

Vierailija
10/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tukia täytyy leikata, nostetaan samalla omia palkkojamme.

Vierailija
11/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen Antti, kainaloa tuulettava aseen kanssa heiluva naamioitunut alaston puoluejohtajasi! Minä tiedän miten Suomen talousasiat korjataan! Ne korjataan laittamalla köyhät taas maksamaan rikkaiden ja keskituloisten asuntolainojen korot ja verottamalla siten loppukin ostovoima pois!

Vierailija
12/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan hintaa taas nostettava, jotta saadaan verotuloja. 

Vierailija
13/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen Minja, puoluejohtajasi! Minusta tehtiin huoli-ilmoitus ja tuomitsen viranomaisten ajan tuhlauksen. En tuominnut tietenkään kun puolueeni nuorisojärjestön jäsenet tekivät niitä sarjana Riikka Purrasta ja tekevät edelleen. En tuomitse myöskään puolueeni jäsenten antisemitistisiä uhkauksia juutalaisia vastaan, mutta tuomitsen kaiken rasismin!

Vierailija
14/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena ihmisenä esiintyminen täyttää identiteettivarkauden piirteet.

Vierailija
15/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelkästään julmaa politiikkaa leikata menoja vain sen takia että Valtiolla ei ole rahaa maksaa niitä menoja. Hallituksen vika että Valtio velkaantuu, lakisääteiset velvoitteet eivät tietenkään mitenkään vaikuta asiaan, ei huono kansainvälinen taloustilanne, ei metsäteollisuuden tuhoutuminen, ei korkea veroaste joka on estänyt vuosikymmenet yksityisinvestoinnit, ei aiemmin säätämäni sote jolle en miettinyt yhtään rahoitusta sitä säätäessäni. Lupaan korjata kaiken jos äänestät minua, laitan tuulemaan ja otan korkeakorkoista lainaa ja jaan sen äänestäjäkunnalleni eli työttömille ja maassa laittomasti majailevalle ulkomaalaisväestölle. Lupaan nostaa hoitajamitoituksen korkeaksi, älä kysy millä sen aion maksaa kun ei ole varaa entisiinkään. Kaiken voi tehdä aina reilummin! Velka on huonoa oikeiston sitä ottaessa ja hyvää taloudenpitoa vasemmiston sitä ottaessa!

Vierailija
16/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisena ihmisenä esiintyminen täyttää identiteettivarkauden piirteet.

Kuka poliitikko tällaista menisi sanomaan?

Vierailija
17/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliitikko = valehteleva selkärangaton mätisäkki!

Vierailija
18/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällaista ympäripyöreää jargonia. Hyvin oivallettu. 

Vierailija
19/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Olen Antti, kainaloa tuulettava aseen kanssa heiluva naamioitunut alaston puoluejohtajasi! Minä tiedän miten Suomen talousasiat korjataan! Ne korjataan laittamalla köyhät taas maksamaan rikkaiden ja keskituloisten asuntolainojen korot ja verottamalla siten loppukin ostovoima pois!

Häkkänen valitaan kokoomuksen johtoon vasta Orpon jälkeen - ei ole vielä puheenjohtaja.

Vierailija
20/28 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkkänen valitaan kokoomuksen johtoon vasta Orpon jälkeen - ei ole vielä puheenjohtaja.

Vassari ei kestänyt taaskaan täysin totuudenmukaista ja osuvaa kommenttia johtajastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi