Olen naimisissa oleva nainen ja minua isketään jatkuvasti
Ei ole väliä vaikka sormukset sormessa. Miksi miehet tekevät niin? Ajattelevatko naimisissa olevan naisen olevan helppo kohde? Laittaidun toki ja pidän kauniita vaatteita. Olen ajatellut että kuljen ilman meikkiä pieruverkkareissa ja hupparissa etten saisi niin paljon huomiota (jos silloinkaan) huoh. En ole kuitenkaan mikään nuori vaan 40-vuotias.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sua isketään?
Hepillä.
Sattuuko se?
Kyllä sinulla itselläsi tässä asiassa on oma osuutesi. 😂 Jos nainen ei katsele, suo hymyjä tai anna muutakaan huomiota vieraille miehille, hän ei joudu miesten iskemisyritysten kohteeksi, vaikka olisi kuvankaunis. Sama komean miehen kohdalla. Komistus, joka ei kuitenkaan halua vieraitten naisten kuolaamista osakseen, vaan pysyä uskollisena omalle kullalleen. Sellainen mies ei edes katsele muihin, ettei anna muille mitään aihetta lähestyä itseään. Nämä ovat ehkä harvinaisia miehiä, mutta joka tapauksessa, jos ei oikeasti halua muiden huomiota ja kiinnostusta osakseen, niin kyllä ihminen silloin käyttäytyykin siten, ettei aiheuttaisi sellaista.
Minulle on jätetty lappu ja puhelinnumero, tuntematon mies tullut suoraan sanomaan minulle että olen kaunis, miehet haluavat keskustella kanssani pitkään.. enkä ole mikään helppo, päinvastoin. Kun näytän selvästi etten ole kiinnostunut niin siitähän useimmat epäterveet miehen kiinnostuvatkin! ap
Nautit tilanteesta. Kyllähän miehet sellaisen vaistoaa, että olet huomionkipeä, vaikka sormukset osoittaa, että olet varattu. Älä nyt viitsi esittää tyhmää. Levität feromoneja ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla itselläsi tässä asiassa on oma osuutesi. 😂 Jos nainen ei katsele, suo hymyjä tai anna muutakaan huomiota vieraille miehille, hän ei joudu miesten iskemisyritysten kohteeksi, vaikka olisi kuvankaunis. Sama komean miehen kohdalla. Komistus, joka ei kuitenkaan halua vieraitten naisten kuolaamista osakseen, vaan pysyä uskollisena omalle kullalleen. Sellainen mies ei edes katsele muihin, ettei anna muille mitään aihetta lähestyä itseään. Nämä ovat ehkä harvinaisia miehiä, mutta joka tapauksessa, jos ei oikeasti halua muiden huomiota ja kiinnostusta osakseen, niin kyllä ihminen silloin käyttäytyykin siten, ettei aiheuttaisi sellaista.
En ole mielestäni tarvinnut miesten huomiota. En ottanut edes katsekontaktia tähän mieheen joka tuli kehumaan minua luokseni ja se tilanne tuntui mielestäni vähän uhkaavalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluutko oikeasti, että kaikki muut ihmiset kohtelevat sinua niin, että eivät katso kohti, eivät hymyile ja puhuvat vain pakon edessä ja vain niin paljon, että saa pakolliset asiat sanottua? Kuulostaa aika tylsältä elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Terveisiä Teheranista?
Ai missä näin tapahtuu? Kaupan kassalla vai kadulla pysähtyvät iskemään. Älä viitsi…
Minua ihmetyttää, että kuinka monta ketjua jaksat avata samaa asiaa päivitelläksesi? Etkö ole tyytyväinen aiempien ketjujesi vastauksiin, vai miksi TAAS uusi?
Varatut naiset ovat parhaimpia: he ovat kelvanneet joillekuille.
Suhakza
Sana? Sivusta