Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalasatama vai Jätkäsaari - kumpi on parempi?

Vierailija
10.05.2026 |

Kumpi näistä kantakaupungin uusista alueista on parempi ja miksi?

Kalasatama vai Jätkäsaari?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäsaari on aikamoinen pussinpohja ja sekavahko arkkitehtuuri vailla kivijalkamenoa. Kalis ehdottomasti miellyttävämpi. Sijainti paljon parempi ja yhteydet. Myös palvelut paremmat. Stadin keskusta alkaa olla kiollut ja todellinen keskusta on  pitkänsillan pohjoispuolella nykyään.

Vierailija
22/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkäsaari on aikamoinen pussinpohja ja sekavahko arkkitehtuuri vailla kivijalkamenoa. Kalis ehdottomasti miellyttävämpi. Sijainti paljon parempi ja yhteydet. Myös palvelut paremmat. Stadin keskusta alkaa olla kiollut ja todellinen keskusta on  pitkänsillan pohjoispuolella nykyään.

Stadin uutta keskustaa yritetään väen vängällä tehdä siihen Pasilaan, mutta se koko alue on niin karmea ja totaalisen epäonnistunut, että kyllä hirvittää. Miten voi olla noin päin vttua saatukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalasatamassa parempaa on vain metro ja paremmat palvelut ainakin toistaiseksi.

Jätkäsaaressahan on hyvät palvelut. Ja metro menee Ruoholahdesta, johon ei ole matka eikä mikään. Ainoa ongelma Jätkäsaaressa on se saatanan ruuhka satamasta, mutta kun se tunneli sinne tulee niin sitten helpottuu sekin.

Hyvät palvelut? Ei yhtään kunnon ruokakauppaa tai muita liikkeitä, pelkkiä ravintoloita.                 

Palkintoja voittanut Ruoholahden cittari on ihan kivenheiton päässä. Nyt joku tolkku näihin juttuihin!

Pari kilometriä ei ole kivenheiton päässä, kyllä kantakaupungissa pitäisi olla ruokakauppoja 300-500 metrin välein.

No eipä ole ydinkeskustassakaan.  

Vierailija
24/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalasatamassa parempaa on vain metro ja paremmat palvelut ainakin toistaiseksi.

Jätkäsaaressahan on hyvät palvelut. Ja metro menee Ruoholahdesta, johon ei ole matka eikä mikään. Ainoa ongelma Jätkäsaaressa on se saatanan ruuhka satamasta, mutta kun se tunneli sinne tulee niin sitten helpottuu sekin.

Asun Jätkäsaaressa, ja lähimpään kauppaan on melkein kilometri kävellen, en sanoisi että hyvät palvelut.

Et jaksa kävellä kilsaa kaupasta kotiin. Huh.

Vierailija
25/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westend

Vierailija
26/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että äänestystulosten perusteella Kalasatama olisi huonompi paikka, kun se onkin parempi. Yleensä altavastaajat äänestävät huonompaa. Kalasatama on myös eniten haluttu asuinpaikka Helsingissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Westend

Ei kysytty! Jotkut kyllä asuvat siellä omassa kuplassaan...

Vierailija
28/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konala👴🏻💘👻🥩

Ääliö ei edes tajunnut, ettei ollut vaihtoehto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Mutta jos nyt pakko olisi noista valita niin sitten Kalasatama. Onhan sinne helpompi kulkea ja kuitenkin se REDI siinä. 

Vierailija
30/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin kysyisi kumpi on parempi, klamydia vai tippuri.

😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasatamassa on sossunekruja, nistejäjahuoria sekä huoriennussijoita, esim. eräs sukunsa rahoilla leuhaava huorannussija asuu siellä nekrutornissa, prööts. 

Vierailija
32/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalasatamassa on sossunekruja, nistejäjahuoria sekä huoriennussijoita, esim. eräs sukunsa rahoilla leuhaava huorannussija asuu siellä nekrutornissa, prööts. 

Selkeästi asut jossain muualla kuin Kalasatamassa ja missä asut on tuollaista ja se näköjään ahdistaa sinua ja paljon…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalasatamassa on sossunekruja, nistejäjahuoria sekä huoriennussijoita, esim. eräs sukunsa rahoilla leuhaava huorannussija asuu siellä nekrutornissa, prööts. 

Tuo todistaa vain sosiaaliekonomisen statuksesi…

Vierailija
34/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkäsaari on aikamoinen pussinpohja ja sekavahko arkkitehtuuri vailla kivijalkamenoa. Kalis ehdottomasti miellyttävämpi. Sijainti paljon parempi ja yhteydet. Myös palvelut paremmat. Stadin keskusta alkaa olla kiollut ja todellinen keskusta on  pitkänsillan pohjoispuolella nykyään.

Niin ja kummassa on paremmat ulkoilualueet lähellä?

Vierailija
36/36 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kummassa on vähemmän apinoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme