Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko persujen kannatus alle 5% ensi vaaleissa?

Vierailija
10.05.2026 |

Suurin osa heidän äänistä on tullut köyhiltä suomalaisilta ja he eivät äänestä enää koskaan persuja.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Rasismi pitää sen 12-15 pinnassa.

Persut vihaavat suomalaisia niin tämä ei varmasti kannusta äänestämään,vaikka rasismista on kyse.

Persut vihaavat kaikkia suomalaisia, Kokoomus köyhiä, eli kaikkia ei - rikkaita. Ja molemmat vihaavat naisia. 

Kannattaa muistaa tämä seuraavissa vaaleissa!

Vierailija
62/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Persut jatkaisivat hallituksessa, olisi Suomi kehitysmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Rasismi pitää sen 12-15 pinnassa.

Persut vihaavat suomalaisia niin tämä ei varmasti kannusta äänestämään,vaikka rasismista on kyse.

Persut vihaavat kaikkia suomalaisia, Kokoomus köyhiä, eli kaikkia ei - rikkaita. Ja molemmat vihaavat naisia. 

Kannattaa muistaa tämä seuraavissa vaaleissa!

Saivat silti 600000 ääntä viimeksi

Vierailija
64/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatus vaaleissa lienee 13-15 prosentin hujakoilla. Tietää vähintään 8-10 paikan menetystä nykyiseen.

7%-8% on oikeampi luku. Kukaan heitä aiemmin äänestänyt tavallinen ihminen ei heille ääntään enää anna. Suuri osa skippaa vaalit kokonaan, koska vasemmiston äänestäminenkään ei houkuta(tähän joukkoon kuulun myös itse).

Vierailija
65/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatus vaaleissa lienee 13-15 prosentin hujakoilla. Tietää vähintään 8-10 paikan menetystä nykyiseen.

7%-8% on oikeampi luku. Kukaan heitä aiemmin äänestänyt tavallinen ihminen ei heille ääntään enää anna. Suuri osa skippaa vaalit kokonaan, koska vasemmiston äänestäminenkään ei houkuta(tähän joukkoon kuulun myös itse).

Olen tavallinen, ja äänestän persuja, OLET SIIS VÄÄRÄSSÄ

Vierailija
66/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolipuolueen äänestäjien yhteenlaskettu älykkyysosamäärä on alle 5. 

He he peräsuoli ehe eheh heh suoli...tirsk

Vierailija
67/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tulee häviämään jopa vihreille ja vasemmistoliitolle. 

Bye bye, ei tule ikävä..

Et varmaan jää kaipaamaan länsimaista sivistystä ja hyviä käytöstapoja kun et edes tiedä mitä ne on

Vierailija
68/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet vihervassari.

Vihervassareita on ainoastaan teidän korvienne välissä, ja poliittinen tietämyksenne rajoittuu tuon vihervassarin hokemiseen. M52

Sanoo persua jankuttava keski-ikäinen junttieinari.

Jankutus on ollut tänään helvetin kovaa.

Vierailija
69/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silloinkin persujen kannatus isompaa kuin vasemmistoliiton tai vihreiden. Hyvin todenäköistä.

Vierailija
70/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassakin parhaat istuipaikat ovat oikealla... Samoin Klokatalla se kiltimpi konna kiikkui oikealla puolella pääosan esittäjästä katsoen... TOOOTISESTI OIKEALLA ! Hili-lujaa...

Vierailija
71/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten julkaistun kyselyn perusteella persut oli eniten kannatettava puolue yli 6000 euroa/kk tienaavien joukossa. 

Persuilla on eniten työttömiä äänestäjissä ja ylimmissä tulodesiileissä kokoomus on suosituin puolue.

No työtä vieroksuvissa ainakin vassarit selvänä enemmistönä. 

Vierailija
72/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi- ja vesipäitä sekä sosio- ja psykopaatteja kyllä riittää vaaliuurnillekin. Samoin rikollisuuteen taipuvaissa, epäiltyjä ja jo tuomionsa suorittaneita. Pedofiileja, vajaaälyisiä, vääriä todistuksia antaneitakin. Eli kannatusta ko. revohkalle löytynee.

Vierailija
73/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet vihervassari.

Vihervassareita on ainoastaan teidän korvienne välissä, ja poliittinen tietämyksenne rajoittuu tuon vihervassarin hokemiseen. M52

Oletko niitä jotka väittää ettei sitä ole olemassa? Yle:kin on käyttänyt termiä vihervasemmisto.

Vierailija
74/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusi- ja vesipäitä sekä sosio- ja psykopaatteja kyllä riittää vaaliuurnillekin. Samoin rikollisuuteen taipuvaissa, epäiltyjä ja jo tuomionsa suorittaneita. Pedofiileja, vajaaälyisiä, vääriä todistuksia antaneitakin. Eli kannatusta ko. revohkalle löytynee.

Lapsellinen viesti lapselliselta vassarilta jälleen kerran.

Vierailija
75/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole köyhä, vaan keskiluokkainen työssä kävijä ja omistan  mukavan omaisuuden. Aion edelleen äänestää persuja, ainoa puolue minun mieleeni.

Vierailija
76/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tavallinen ihminen? Olen itse 32-vuotias, mediaanituloinen ja amk:n käynyt. Asun Helsingin seudulla omistusasunnossa josta lainaa jäljellä yli 100 000 euroa. En ole politiikassa millään muotoa aktiivinen mutta sanoisin että olen hyvinkin tavallinen. Olen äänestänyt persuja eduskuntavaaleissa 2019 sekä 2023 ja kyllä, hyvin todennäköisesti tulen äänestämään myös 2027. 

Vierailija
77/77 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta puoluetta ei kiinnosta ajaa työtä tekevien miesten asiaa, joten Perussuomalaisten pysyvä >10% kannatus on taattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan