Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan toi nyt jos ihmiset hyppivät palavasta kerrostalosta

Vierailija
10.05.2026 |

En ole eläissäni Suomesta kuullut tuollaista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa nähnyt kun ihmisiä pelastettiin parvekkeen kautta kun rapussa paloi. Ei tosin oma talo.

Vierailija
2/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on valittava: tukehtuminen, grillaantuminen tai mätkähtäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tapahtuu paljon ihmeellisempiäkin, kun suurin osa asukkaista alkaa olla ulko maalaistaustaisia.

Vierailija
4/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran kun ihminen hyppäsi nelosesta alas eikä talo ollut edes tulessa. Siihen pamahti.

Vierailija
5/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on valittava: tukehtuminen, grillaantuminen tai mätkähtäminen.

Tai sitten vaan rauhassa odoteltava palokuntaa joka on yleensä paikalla muutamassa minuutissa.

Vierailija
6/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin itsekin, jos rappukäytävään ei voisi savun takia mennä ja kämpässä rupeaisi olemaan vaikea hengittää. Mitä ihmeellistä siinä on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuuteen vaiko hapenpuutteeseen sinne parvekkeelle kuukahtaa?

Vierailija
8/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumuuteen vaiko hapenpuutteeseen sinne parvekkeelle kuukahtaa?

Ja mitä alapeukuttamista tässä mukamas, aivan ennustettava todellinen tilanne, johon voisi pohtia ratkaisua millä estää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on valittava: tukehtuminen, grillaantuminen tai mätkähtäminen.

Tai sitten vaan rauhassa odoteltava palokuntaa joka on yleensä paikalla muutamassa minuutissa.

Tai kuten kyseisessä tapauksessa johon aloitus viittaa, hypättävä siihen palokunnan levittämälle patjalle.

Vierailija
10/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin asua kerrostalossa mahdollisimman alhaalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiko hyppäs. Toinen pelastuslaitoksen patjalle ja toinen ennen pelastuslaitosta. Luultavasti joutunut paniikkiin.

Vierailija
12/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa Ap, rappujako pitäisi kävellä tai kulkea hissillä? Nyt ei ole sinulla itselläsi kulkenut oma hissisi aivan ylös asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumuuteen vaiko hapenpuutteeseen sinne parvekkeelle kuukahtaa?

Kaikissa asunnoissa ei ole parveketta. Mieluummin hyppäisin kuin jäisin liekkien keskelle kuolemaan.

Vierailija
14/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina meininkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysuomessa palaa harva se päivä taloja… Ei tällaista ollut ennen Persukokkareiden aikakautta…

Vierailija
16/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole tietoa ja ymmärrystä, mitä tehdä.

Vierailija
17/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on valittava: tukehtuminen, grillaantuminen tai mätkähtäminen.

Tai sitten vaan rauhassa odoteltava palokuntaa joka on yleensä paikalla muutamassa minuutissa.

Sepä kivaa siellä kehä 3:sen sisäpuolella. 

Vierailija
18/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykysuomessa palaa harva se päivä taloja… Ei tällaista ollut ennen Persukokkareiden aikakautta…

Tilastojen mukaan laskussa, mutta ok.

Vierailija
19/19 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata varustepaketti joita arboristit käyttävät. Maksavat noin 600-700 euroa mutta jos vaihtoehtona on tukehtuminen palokaasuihin...

Kolmatta kerrosta ylempää ei kannata yrittää alas mutta jos laittaa patteriin kiinni niin ei tule niin rumaa jälkeä kuin asfaltille pudotessa.