Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palaverien alussa on kehukierros, jossa jokaisen pitää vuorollaan kehua vierustoveriaan 🤣

Vierailija
10.05.2026 |

Tällaista on kuulemma firmoissa joissa on päällikköinä nuoria. Ai ku kiva. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousisin saman tien ylös ja kävelisin ulos palaverista. Onneksi on kokemusta sen verran että tiedän oman arvoni.

Eli oman arvosi tunteminen tarkoittaa sinulle sitä, että tiedät, ettet ansaitse kehuja? 😂

Ei tuollaiset pakotetut kehut ole mitään aitoja kehuja. Pakko vaan jotain diipadaapa sanoa.

Vierailija
62/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousisin saman tien ylös ja kävelisin ulos palaverista. Onneksi on kokemusta sen verran että tiedän oman arvoni.

Eli oman arvosi tunteminen tarkoittaa sinulle sitä, että tiedät, ettet ansaitse kehuja? 😂

Ei tuollaiset pakotetut kehut ole mitään aitoja kehuja. Pakko vaan jotain diipadaapa sanoa.

Surullisen huono itsetunto sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoihisi kuuluu olla sanomatta mitään hyvää muista?

Pelkää noloa tilannetta, jos kukaan ei keksi hänestä mitään hyvää sanottavaa. Ei kannata pelätä, muut ihmiset on kilttejä. Kyllä ne jotain keksii, vaikka että sillä on hyvä ryhti tai jotain ;) 

Vierailija
64/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö esim. em. ryhtikommentti ole asiallinen. Kokisin häirintänä ulkonäkökommentit.  Ja olen eri kuin jolle kommentoit. Sivusta.

Vierailija
65/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun aina samalla tavalla "Hän on todella mukava tyyppi". Jos vaaditaan enemmän, niin sanon, että "hän on ahkera ja paneutuu työhönsä". Ihan sama minulle, kuka siinä istuu, minä olen vain töissä.

Vierailija
66/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diipa-daapanuorilla on diipa-daapajuttunsa. 

Vierailija
67/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minua oikaistiin kun tulin vahingossa sanoneeksi  asiakkaale että hänen  tulisi pyytää esimiestään vahvistamaan meille eräs asia. Sain puhuttelua tuosta., että pitää aina sanoa esihenkilö. No kyseessä yliopistomaailma...

Ei  ole  fiksua tuommoinen  pikkumaisuus ja oikeiden  sanojen  vahtiminen.  Ei se  ole tieteen  tekoa  vaan  agendan  tekoa.  

Vierailija
68/68 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoihisi kuuluu olla sanomatta mitään hyvää muista?

Jotain  keksittyä joka tapauksessa.   Ei voi tuntea toista että  mitään  aitoa  voisi  sanoa ja  se olisi  tungettelevaakin.   Palaverin  aluksi  voi  puhjoht sanoa jotain  tunnelmaa keventävää,   mutta että  muodollinen  kehumiskierros  joka  stanan  palaverin  alussa.  Mutta ehkä nykynuoret ei  pysy pystyssä ilman  kehua vartin  välein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi