Palaverien alussa on kehukierros, jossa jokaisen pitää vuorollaan kehua vierustoveriaan 🤣
Tällaista on kuulemma firmoissa joissa on päällikköinä nuoria. Ai ku kiva.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousisin saman tien ylös ja kävelisin ulos palaverista. Onneksi on kokemusta sen verran että tiedän oman arvoni.
Eli oman arvosi tunteminen tarkoittaa sinulle sitä, että tiedät, ettet ansaitse kehuja? 😂
Ei tuollaiset pakotetut kehut ole mitään aitoja kehuja. Pakko vaan jotain diipadaapa sanoa.
Surullisen huono itsetunto sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousisin saman tien ylös ja kävelisin ulos palaverista. Onneksi on kokemusta sen verran että tiedän oman arvoni.
Arvoihisi kuuluu olla sanomatta mitään hyvää muista?
Pelkää noloa tilannetta, jos kukaan ei keksi hänestä mitään hyvää sanottavaa. Ei kannata pelätä, muut ihmiset on kilttejä. Kyllä ne jotain keksii, vaikka että sillä on hyvä ryhti tai jotain ;)
Ei ulkonäkö esim. em. ryhtikommentti ole asiallinen. Kokisin häirintänä ulkonäkökommentit. Ja olen eri kuin jolle kommentoit. Sivusta.
Kehun aina samalla tavalla "Hän on todella mukava tyyppi". Jos vaaditaan enemmän, niin sanon, että "hän on ahkera ja paneutuu työhönsä". Ihan sama minulle, kuka siinä istuu, minä olen vain töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oman arvosi tunteminen tarkoittaa sinulle sitä, että tiedät, ettet ansaitse kehuja? 😂
Ei tuollaiset pakotetut kehut ole mitään aitoja kehuja. Pakko vaan jotain diipadaapa sanoa.
Diipa-daapanuorilla on diipa-daapajuttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Minua oikaistiin kun tulin vahingossa sanoneeksi asiakkaale että hänen tulisi pyytää esimiestään vahvistamaan meille eräs asia. Sain puhuttelua tuosta., että pitää aina sanoa esihenkilö. No kyseessä yliopistomaailma...
Ei ole fiksua tuommoinen pikkumaisuus ja oikeiden sanojen vahtiminen. Ei se ole tieteen tekoa vaan agendan tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoihisi kuuluu olla sanomatta mitään hyvää muista?
Jotain keksittyä joka tapauksessa. Ei voi tuntea toista että mitään aitoa voisi sanoa ja se olisi tungettelevaakin. Palaverin aluksi voi puhjoht sanoa jotain tunnelmaa keventävää, mutta että muodollinen kehumiskierros joka stanan palaverin alussa. Mutta ehkä nykynuoret ei pysy pystyssä ilman kehua vartin välein.