sinä joka ajat 90 luvun tai 2000 luvun alun autolla. saatko sen läpi ekalla kerralla katsastuksesta?
Minkä merkkinen ja mallinen auto? mikä vuosi? meillä cryshler voyager 1999 ja joudutaan käyttäämään kahdedti yleensä ennen, kuin saa leiman.
Kommentit (57)
miksi luulette ettei mee läpi jos on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONKS TÄÄ PROVO. AJATTEKO OIKEASTI NOIN VANHOILLA? Meillä tesla 2025 🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mun veljellä on vanhempi. 2023. Vuoden sisään mennyt latausongelmiin vajaa 5000 euroa.
Eikös se Tesla ollut juuri katsastustilaston surkein?
Volvo V50 vm 2006. Käsijarrusta huomautus että on aivan rajoilla, mutta leima tuli.
1994 vw Vento. Kerran joutui uusintaan turvavyön lukituksen takia. En ollut huomannut, että kartturin turvavyön lukkopesän reunasta oli murtunut pala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veljellä on vanhempi. 2023. Vuoden sisään mennyt latausongelmiin vajaa 5000 euroa.
Eikös se Tesla ollut juuri katsastustilaston surkein?
Katsastusmies: Jaaha. Täällä on pieni lommo akkukotelossa.
Teslaomistaja: Tuota öööh...riittääköhän 15 000e????
nissan maxima qx 2004 menee läpi aina.
Ihan vaan pienenä vinkkinä että kun vaivihkaa sujautat katsastusinssille laadukkaan wiskipullon niin kyllä se leima paukahtaa paperiin.
Vierailija kirjoitti:
2l vai 3l? Mulla oli kanssa joskus tommonen. Tykkäsin kovasti. Myin pois kun halusin harrikan.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2l vai 3l? Mulla oli kanssa joskus tommonen. Tykkäsin kovasti. Myin pois kun halusin harrikan.
kaksi
Vierailija kirjoitti:
Ajan, ja niin ajaa moni muukin.
Vm. 1982 MB W123 240D käynnistyy sinäkin päivänä, kun viimeinenkin Tesla on jo maan tomua…😘
Miksi auto pitäisi välttämättä saada ekalla kertaa läpi? MInusta tarkastusmaksu on pieni hinta inssin tekemästä vianhausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi auto pitäisi välttämättä saada ekalla kertaa läpi? MInusta tarkastusmaksu on pieni hinta inssin tekemästä vianhausta.
No ite kyllä laitan sen auton kuntoon ettei 2 kertaa siellä tartte käydä, mutta ilmeisesti jotkut tykkää sitten käydä usein sillä katsastuskonttorilla.
Mulla on tilillä vajaa 30 000e. Että laittaisin ne kaikki autoon ja ottaisin vielä velkaa päälle!
Ehei. Olisin persauki ja veloissani jonkun auton takia. Juu ei kiitos.
Hiace 2009, heittämällä läpi joka kerta. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Hiace 2009, heittämällä läpi joka kerta. Tietäjät tietää.
Range tippunut paljon jo?
Itsellä Sähkis vuodelta 2018 sillä pääsee vielä 45km jos on lämmin keli.
ok