sinä joka ajat 90 luvun tai 2000 luvun alun autolla. saatko sen läpi ekalla kerralla katsastuksesta?
Minkä merkkinen ja mallinen auto? mikä vuosi? meillä cryshler voyager 1999 ja joudutaan käyttäämään kahdedti yleensä ennen, kuin saa leiman.
Kommentit (57)
opel 90 luvulta ykkösellä läpi mutta huoltoa kaipaaa
ONKS TÄÄ PROVO. AJATTEKO OIKEASTI NOIN VANHOILLA? Meillä tesla 2025 🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa noin vanhoilla
mä
Volkkari 2003, toistaseks on mennyt läpi.
Taitaa kaikki ajaa 2000-luvun alun autoilla... vielä ei pahemmin esim 2800 vuoden autoja eli 2000-luvun LOPUN autoja olla...
Vierailija kirjoitti:
Maksa työntekijöilles parempaa palkkaa. Nyt ei oo varaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan sekin 2000-luvun alun autoja. 25 vuotta 1000 luvuissa ei ole kuin alun alkua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa noin vanhoilla
Varmaan ne omistajat ainakin. Ehkä perheen jäsenetkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa noin vanhoilla
Tykkään vanhoista ja varmatoimisista autoista. Mukava itse huoltaa ja korjata.
1992 possu menee aina läpi, ei siinä tosin tuu paljoa kilsoja per vuos.
Menee aina ekalla. Ajan max kolmen tonnin autoilla ja osaan itse huoltaa, tunnen huoltotarpeet jne. Yleensä vanha Volvo tai mersu. Tai Saab. Ne ovat tutuimpia mulle ja hyvin on mennyt.
Nuorempana ostin aina uuden auton, siis tuliterän. Kunnes tajusin, että sillä arvonalenemalla ajan ja ylläpidän vaikka tonnin autoa kauan.
Helpottaa paljon, jos osaa ja on perehtynyt vain tiettyihin merkkeihin.
2kpl Voyageriakin mulla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mun veljellä on vanhempi. 2023. Vuoden sisään mennyt latausongelmiin vajaa 5000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa noin vanhoilla
Tykkään vanhoista ja varmatoimisista autoista. Mukava itse huoltaa ja korjata.
Kyllä. Eräänlaista terapiaa myös. Itse kun osaa tehdä ja ymmärtää mekaniikasta, vs. joku pillihousu Espoosta joka kimittää merkkihuollon tiskillä.
Mulla vm 1993 volvo 850 ja vm 2000 micra. Ei ole ollu katsastuksessa ongelmia kummankaan auton osalta. Ehjänä oon pitäny molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veljellä on vanhempi. 2023. Vuoden sisään mennyt latausongelmiin vajaa 5000 euroa.
Tuolla summallahan saisi jo hankittua viisi hyvää autoa.
90 luvun honda civic täällä läpi menee
mulla on vanha auto joskus on korjattaavaa,usein läpi menee. korjaamolla korjataan pikkuvikoja kuten tuuletinhihnat jne.itse myös yritän vaihtaa lamput ja huoltaa nesteet.