Susta tuli siis siivooja ja ruuanlaittaja. Voiko tylsempää elämää olla?
Kommentit (20)
Mitäs tää tekee menestyäkseen tää ap?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla psykoosi menossa.
Höpön löpön
Suksi helvettiin paskojen provojen kans
Teen sitä myös työkseni. Tienaan riittävästi yhdelle ihmiselle, säästän perintöä lapsille, maksan autoa ja asuntoa.
Mikäs tässä on ollessa.
Siis olet menestynyt kotirouva (oikeasti tuolla tavalla menneisyydessä) etkä menestyvä kotirouva?
Kotirouvahan on just se siivooja ja ruuanlaittaja..
Vierailija kirjoitti:
Teen sitä myös työkseni. Tienaan riittävästi yhdelle ihmiselle, säästän perintöä lapsille, maksan autoa ja asuntoa.
Mikäs tässä on ollessa.
Niin, aloittaja asuu vuokralla huonomaisella lähiö-alueella vuokrakuutiossaan jonka yhteiskunta kustantaa. Elämällä ei ole muuta merkityistä kuin vauvailla. Mielenterveyskin reistailee.
Elämäni on helppoa rikkaan miehen vaimona. Teen ruokaa ja siivoan. Pääsen matkustamaan ilmaiseksi ja saan 1500 euroa kk käyttörahaa.
Ehdin just miettimään, että tylsempää olisi olla kotirouva. Ei tarvi kokkailla ja siivoilla, kun henkilökunta tekee sen. :D
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä on ollessa.
Kuka siis maksaa palkkasi ?
Maatilalle ja siellä lehmien aamulypsyt sun muut ettei ole tekemisen puutetta.
Turvallista, rauhallista ja mukavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä on ollessa.
Kuka siis maksaa palkkasi ?
Hyvinvointialue.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä on ollessa.
Onkohan mä sun kollegasi, teen myös samaa hyvinvointialueen laskuun. Terkkuja täältä sairaalasta, täällä päivystellään tälläkin hetkellä. Mulla on asunto ja auto jo maksettu ja kesäksi lähdetään miehen kanssa Norjaan, ei tässä kerkeä tylsää olemaan. Lapsi saa kyllä perintönsä aikanaan, vielä ei mietitä niitä.
Niin, minä sentään osaan siivota ja laittaa ruokaa ja käydä töissä. Nykyään vaan itselleni koska lapset aikuisia ja miestä ei ole. Itseasiassa....tykkään ruuan laitosta ja leipomisesta, siinä on jotain rauhoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä on ollessa.
Mä teen myös noita mainittuja työkseni, mutta käytän rahat aivan itseeni. En aio jättää lapsille yhtään mitään ja olen sen heille sanonutkin, sitä paitsi molemmat tienaavat paremmin kuin minä. Mulla on kyllä ihan oikeus nauttia elämästä, omilla rahoillani.
Niin, suurin osa maailman naisista laittaa ruokaa ja siivoaa. Aika loogista jos haluaa syödä ja elää jokseenkin puhtaassa kodissa.
Laittaisin ruokaa ja siivoaisin ihan sinkkunakin. Se on jokaisen aikuisen kohtalo, ellei synny johonkin hoviin jossa on palvelijoita.