ÄITIYS on suurinta ja hienointa mitä nainen voi elämässä kokea
Kommentit (59)
On se hienoa mutta raskasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoa suuri asia elämässä. On monia muita suuria hyviä asioita mitä voi kokea.
Mitä sitten?
Etkö ole kokenut mitään suurta elämässä? Tynnyrissäkö olet elänyt?
Tuo ei ollut vastaus kysymykseeni joten toistan sen. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se luonnollista mutta täysin yliromantisoituakin. Keksin aika montakin merkittävämpää ja mielekkäämpää kiinnekohtaa elämälle, kuten hyvä ura ja koulutus, parisuhde, itsensä kehittäminen...
Katkerat lapsettomat- mikään ei korvaa äitiyttä!!!
T. Koulutettu äiti
Intersektionaalien mielestä äitiys taitaa pikemmin olla toksista patriarkan sortoa? Alapeukuista päätellen😝
Kysy sun lapsilta ootko niin hieno kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää tolkuttaa tuota?
T. Äiti-ihminen
Eri, mutta asenneilmapiiri Suomessa on lapsi- ja äitiysvastainen vaikka se on elämän jatkumisen ehto ja tärkein yksittäinen asia naisen normaalissa elämässä. Nykyinen kulttuuri on sairas ja se pitää korjata yksi asia kerrallaan.
Miksi elämän pitäisi jatkua? Entäs, jos en kannata elämän jatkumista?
Se nyt ei ole läheskään yhtä hienoa kuin onnistunut paskalla käynti aamuisin.
Lapsia saa adoptoimallakin ja mieslapsista on suorastaan valtava ylitarjonta. Jostain syystä mieslapsia ei halua kukaan.
Enpä tiedä, keksisin kyllä monta paljon hienompaakin asiaa. Aikuiset lapseni ovat vapaaehtoisesti lapsettomia ja itse olen tyytyväinen heidän valintoihinsa, minusta ei ainakaan mitään pullantuoksuista mummoa saisi. Olen vielä kiinni työelämässä ja nyt kun lapset ovat aikuisia, on oma elämä vasta alkanut kunnolla ja olen päässyt toteuttamaan omia pitkäaikaisia unelmiani. Toinen lapsista aiheutti myös harmaita hiuksia nuoruuden sekoilullaan ja silloin mietin monesti, että olisi ehkä pitänyt jättää tekemättä. Nyt onneksi ihan tavallinen työssäkäyvä aikuinen mies hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Äiti-ihminen
Eri, mutta asenneilmapiiri Suomessa on lapsi- ja äitiysvastainen vaikka se on elämän jatkumisen ehto ja tärkein yksittäinen asia naisen normaalissa elämässä. Nykyinen kulttuuri on sairas ja se pitää korjata yksi asia kerrallaan.
Nihilismiä
Vierailija kirjoitti:
Ja hauskinta on että jotkut naiset eivät pääse ikinä tuota kokemaan :D
Mitä hauskaa siinä on? -tahattomasti lapseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Äiti-ihminen
Onko saatanallisempaa katkeruutta, kuin vihata elämää?
Porsiminen ei ole mikään saavutus, koska siihen pystyy kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se luonnollista mutta täysin yliromantisoituakin. Keksin aika montakin merkittävämpää ja mielekkäämpää kiinnekohtaa elämälle, kuten hyvä ura ja koulutus, parisuhde, itsensä kehittäminen...
Totta, ja ilman noita ei voi olla vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Porsiminen ei ole mikään saavutus, koska siihen pystyy kuka tahansa.
Vaan kun ei pysty ja sekös surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Koulutettu äiti
Kiitos kauniista sanoistasi. -tahattomasti lapseton
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, keksisin kyllä monta paljon hienompaakin asiaa. Aikuiset lapseni ovat vapaaehtoisesti lapsettomia ja itse olen tyytyväinen heidän valintoihinsa, minusta ei ainakaan mitään pullantuoksuista mummoa saisi. Olen vielä kiinni työelämässä ja nyt kun lapset ovat aikuisia, on oma elämä vasta alkanut kunnolla ja olen päässyt toteuttamaan omia pitkäaikaisia unelmiani. Toinen lapsista aiheutti myös harmaita hiuksia nuoruuden sekoilullaan ja silloin mietin monesti, että olisi ehkä pitänyt jättää tekemättä. Nyt onneksi ihan tavallinen työssäkäyvä aikuinen mies hänkin.
Katkeraa puhetta. Sinullako ei ollut omaa elämää silloin kun lapsesi olivat pieniä ja riippuvaisia sinusta? Toivotan sinulle oikein paskaa äitienpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Koulutettu äiti
Älä viitsi.
Miksei se lapsiperhe-elämä näytä sitten oikeassa elämässä noin auvoiselta? Näkee kiireisiä ja uupuneita vanhempia, täälläkin moni puhuu asioista joita ei ääneen kehtaisi edes myöntää, osa jopa katuu lasten hankintaa.
Pääasia, että jokainen lapsi tuntee olevansa parhainta mitä äidilleen on tapahtunut.
(Tähän lauseeseen ei kuulu, että lapsi on ainut asia mitä äidille on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan, vaan lapsi voi rakastettuna ja turvallisesti olla osa äidin elämää)
Ei todellakaan ole vaan raskainta mitä naiselle voi tapahtua.
Terveisin kolmen teinin äiti